Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yksi tuttu kiusaa minua painamalla Facebookissa tykkää, saan hälytyksen ja sitten kun menen katsomaan, hän on poistanut tykkäyksen!!!!! :-(

Vierailija
22.04.2018 |

On jo useamman kerran tapahtunut näin. Menen yleensä heti katsomaan sitä postausta, josta tykkäyshälytys on tullut. Silti hänen tykkäyksensä on jo poissa. Tai sitten se häviää 10 minuutin päästä. Joskus kuitenkin vasta useamman päivän päästä.

Miksi hän tekee näin? Olen alkanut ajatella, että hän jotenkin haluaa kiusata minua tällä tavalla. Antamalla tykkäyksen, mutta sitten ottamalla pois sen. Kuitenkin tapahtumalogista näen, että hän on tykännyt. Olen alkanut ottaa tapahtumalogista snapshotteja. Joku päivä postaan todisteet kaikista hänen ensin tykkäämistään postauksistani ja sitten pois ottamastaan tykkäyksestä Facebookiin. Laitan hänet seinää vasten tällä tavoin ja vaadin selityksen! Kaikki muutkin näkevät silloin hänen käytöksensä.

Eräs nainen

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla vaikeaa. Jospa vain lakkaisit kyttäämästä.

Vierailija
2/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hätänumeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa joskus on poistunut itsestään tykkäykseni, jotka olivat siinä ihan hetki sitten. Tapahtuu varsinkin kännykällä selatessa.

Vierailija
4/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sulla vaikeaa. Jospa vain lakkaisit kyttäämästä.

Mitä tarkoitat?

Ap

Vierailija
5/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa joskus on poistunut itsestään tykkäykseni, jotka olivat siinä ihan hetki sitten. Tapahtuu varsinkin kännykällä selatessa.

Meinaatko, että joku Facebookin työntekijä käy sen poistamassa? En usko. Luulen, että kaverini tahallaan poistaa tykkäykset, koska tietää minun seuraavan niitä.

Ap

Vierailija
6/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua tuohon fb-pakkomielteeseesi. 

Vierailija
7/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa,että sinulla on elämä raskasta.

Vierailija
8/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että joku Facebookin työntekijä käy sen poistamassa? En usko. Luulen, että kaverini tahallaan poistaa tykkäykset, koska tietää minun seuraavan niitä.

Ap

Tai sitten hän poistaa juuri ne tahallaan, koska tietää näiden tykkäysten merkityksen sinulle. Ehkä olet joskus tsekannut noita tykkäyksiä hänen lähellään. Miten ikinä sinun pitää päästä eroon tuosta tykkäämisten seuraamisesta. Laita niin ettei tykkäämisistä tule ilmoitusta. Etkai halua oikeasti, että ajatuksesi pyörii kokoajaan jonkun noin typerän jutun, kuin tykkäämismerkin ympärillä?

Sinua aivopestään ja manipuloidaan nyt miettimään ja käyttäytymään määrätyllä tavalla. Ehkä se on itse facebook kuin tekee noin. Saavat sinut aina uudestaan ja uudestaan sinne facebookin. Siinä sitten samalla katsot mainoksia ym.

Vierailija
9/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole siis muita tykkääjiä, jos tämän yhden tyypin tykkäämiset noin helposti huomaat? Mistä siis näet, että hän tykkäsi ja poisti tykkäyksen, kun eihän se tykkäys enää näy siellä? 

Vierailija
10/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista Facebook kännykästä, se vakoilee kaikkia tietojasi.

Vierailija
11/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista?

Vierailija
12/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa todellakin olla liian suuri ongelma sinun ratkaistavaksesi, hyvä että kysyt neuvoa.

Vierailija
13/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko jotkut haluaa nähdä tykkäyksetkin niin että niistä on hälytykset :O Ja mä olen luullut, että mulla on heikko itsetunto...kai tää on provo?

Vierailija
14/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää tykätä sun päivityksistä monta kertaa!

Sun pitää selittää, että pariton määrä = tykkää, parillinen määrä = en tykkääkään.

Vierailija
15/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä selatessa tulee omituisia virhenäppäilyjä. Itsekin poistan tykkäyksiä jos vahingossa niitä painan, en edes tiennyt, että niistä tulee ilmoitus. Olen varmaan tietämättäni samanlainen omituinen kiusailija 😂

Vierailija
16/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi jos pitäis toisten tykkäyksiä vahdata.

Vierailija
17/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeestiko jotkut haluaa nähdä tykkäyksetkin niin että niistä on hälytykset :O Ja mä olen luullut, että mulla on heikko itsetunto...kai tää on provo?

Minulla on kyllä niin huono itsetunto ja päivitän muutenkin niin harvoin, että seuraan tykkäyksiä. En niistä nyt mitään elämää suurempaa ongelmaa tee, enkä pidä kirjaa, kuka ei ole tykännyt. On se vain kivaa, kun huomaa, että "ai tuokin on tykännyt". Puhelimessa oli oletusasetuksena ne tykkäysilmoitukset, mutta olen ottanut pois kaikki ilmoitukset fb:stä, kun siellä jatkuvasti jotain piippailee. 

Vierailija
18/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja nämä kommentit, joissa ihmetellään, kuka seuraa tykkäyksiä. Joo ap:lla menee kyllä yli, mutta ettekö te koskaan tykkää tai tee postauksia fb:iin. Mikä funktio sillä tykkäyksellä teidän mielestänne on, jos sitä ei saisi millään tavalla noteerata? 

Vierailija
19/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko aina samalta laitteelta tykkäyksiä? Minulla kännykällä näkyy peukut, sydämet yms kun iPadilla vain peukut, ei edes laske muita mukaan. Eikö toi tykkäysten noin tiivisti dokumentointi ole jo vähän liian neuroottista? Älä nyt ainakaan numeroa tuosta tee, tekisit itsestäsi vain naurettavan.

Vierailija
20/79 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja nämä kommentit, joissa ihmetellään, kuka seuraa tykkäyksiä. Joo ap:lla menee kyllä yli, mutta ettekö te koskaan tykkää tai tee postauksia fb:iin. Mikä funktio sillä tykkäyksellä teidän mielestänne on, jos sitä ei saisi millään tavalla noteerata? 

Teen FB:ssä tykkäyksiä silloin kun siellä käyn, eli pari kertaa viikossa. Postauksia teen ehkä yhden kuukaudessa.

Muina aikoina en seuraa FB:tä mitenkään. FB vie aikaani enintään puoli tuntia kuukaudessa