Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty seksiin mieheni kanssa

Vierailija
21.04.2018 |

En vain pysty. Mies tuntuu vastenmieliseltä. Annan miehelle pari kertaa kuussa, pakotan itseni siihen suoritukseen. Selviän siitä, kun ajattelen toista miestä. Olen ihastunut toiseen mieheen, mutta en ole tehnyt asialle mitään. Ihastus ei ole tuonut kipinää meidän sänkyyn, päinvastoin.

Pari vuotta sitten mies on syvästi loukannut minua. Mutta minun pitäisi olla päässyt niistä yli. En vain taida olla?

Miten tästä noustaan? Noustaanko tästä? Kokemuksia? Meillä on talo ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Miehelle seksi on tärkeää. Minusta olisi parasta, jos sitä ei olisi. Miten ratkaista tämä ristiriita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku tulee sanomaan, että se helpottaa ajan kanssa.

Minäkään en pysty kiihottumaan enää, enkä koskaan tee aloitetta. Suostun mukaan ja mies on huomaavainen, joten käytännössä aina saan orgasmin. Orgasmi vain on aika laiha lohtu kun kokonaisuutena tuntuu että on väärässä sängyssä ja vääränä ihmisenä. Muutaman sekunnin unohdus, kunnes todellisuus iskee päähän. Todellisuus siitä, että ei tämä enää ole mikään rakkaustarina, ne aiemmat tunteet ovat poissa.

Meillä taustalla se, että yli 15 vuoden uskollisuuden jälkeen mies aloitti suhteen tutun naisen kanssa. Asiat tuntuivat kehkeytyvän hyvin, kunnes jäivät kiinni ja minun reaktioni keskeytti sen. En koskaan saa tietää, miten pitkälle he lopulta menivät tai olisivat menneet. Koskettelun, suutelut ja halukkuuden he ovat myöntäneet, mutta eivät seksiä.

Itse en haaveile toisesta miehestä, mutta usein haaveilen toisesta naisesta miehelleni. En tunne, että olen oikea ja yritän sen tunteen vain unohtaa. Se toinen nainen olisi voinut olla hänelle sopivampi, mutta mies ei kuitenkaan jatkanut suhdettaan hänen kanssaan. Ajattelen, että vielä jonakin päivänä mies syyttää minua vuosista, jotka olen häneltä kuluttanut. On vaikeaa päästä irti ajatuksesta, että olemme toisillemme vain se arki joka on pakko niellä.

Terapeutilla on käyty, mutta kaikkialla tuntuu kaikuvan samanlainen kannustus: selvästi teillä on tunteita kun on paha olo, olkaa vain lähekkäin niin turvallisuudentunne kasvaa, pienet lapsetkin niin yrittäkää nyt.

Yritän :(

Vierailija
22/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkistaa aloituksen päivämäärä, kun luulin ensin itse kirjoittaneeni sen.

Ongelma on meillä perua miehen ulkonäköäni loukkaavista sanoista, jotka tappoivat intohimoni häneen. Sen seurauksena ihastuin toiseen mieheen, joka näyttää pitävän minua viehättävänä. En ole kuitenkaan ryhtynyt pettämään.

Joku rohkeampi eroaisi. En ole pystynyt siihen. Minusta tuntuu kuin olisin elämässäni sivustakatsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi