Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty seksiin mieheni kanssa

Vierailija
21.04.2018 |

En vain pysty. Mies tuntuu vastenmieliseltä. Annan miehelle pari kertaa kuussa, pakotan itseni siihen suoritukseen. Selviän siitä, kun ajattelen toista miestä. Olen ihastunut toiseen mieheen, mutta en ole tehnyt asialle mitään. Ihastus ei ole tuonut kipinää meidän sänkyyn, päinvastoin.

Pari vuotta sitten mies on syvästi loukannut minua. Mutta minun pitäisi olla päässyt niistä yli. En vain taida olla?

Miten tästä noustaan? Noustaanko tästä? Kokemuksia? Meillä on talo ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Miehelle seksi on tärkeää. Minusta olisi parasta, jos sitä ei olisi. Miten ratkaista tämä ristiriita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan samanlainen tilanne, mutta hieman samankaltaisia tuntemuksia. En osaa sanoa... Vaihtelee kyllä omat tuntemukset. Ehkä tästä pääsee yli. Kun ei odota mitään, niin ei petykään.

Vierailija
2/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet inhottava. Toivottavasti miehesi löytää jonkun arvoisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaan. Seksuaaliterapeutille. Doh

Vierailija
4/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten loukannut "syvästi". Eli sä kysyit "Näyttääkö mun perse isolta näissä farkuissa?" ja mies vastasi "No ehkä vähän."

Vierailija
5/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: minkä helvetin takia te menette kimppaan niiden miesten kanssa, jotka ei teitä seksuaalisesti innosta? Ai siksikö kun ette pystyneet parempaan ja oli kuitenkin pakko saada ne keskiluokkaisen elämän maneerit?

Vierailija
6/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meillä oli ensimmäiset muutamat vuodet hyvä seksielämä. Sitten mies vehtasi muiden kanssa ja petti muutamat isot lupaukset. Me jatkoimme, kaiken piti olla hyvin, mutta.... Nyt mies vain tuntuu kovin epämiellyttävältä fyysisesti lähellä. Hänessä ei ole mitään ulkoista epämiellyttävyyyttä, hän on komea mies silmissäni edelleen ja hyvä isä lapsille.

En mä tarvitse mitään syyllistämistä siitä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Mä kysyin täällä, onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Jos sulla ei ole, ole hiljaa, kun et asiasta mitään ymmärrä. Haluan tietää, onko jonkun halut elpyneet? Vai onko suunta vain alaspäin?

Vierailija
7/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai meillä oli ensimmäiset muutamat vuodet hyvä seksielämä. Sitten mies vehtasi muiden kanssa ja petti muutamat isot lupaukset. Me jatkoimme, kaiken piti olla hyvin, mutta.... Nyt mies vain tuntuu kovin epämiellyttävältä fyysisesti lähellä. Hänessä ei ole mitään ulkoista epämiellyttävyyyttä, hän on komea mies silmissäni edelleen ja hyvä isä lapsille.

En mä tarvitse mitään syyllistämistä siitä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Mä kysyin täällä, onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Jos sulla ei ole, ole hiljaa, kun et asiasta mitään ymmärrä. Haluan tietää, onko jonkun halut elpyneet? Vai onko suunta vain alaspäin?

Erilaisia kausia meillä on ainakin vuosien varrella ollut. -eka kommentoija

Vierailija
8/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Antsaitset parempaa.

Vierailija
9/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua suoraan.

Jod ero ei ole vaihtoehto niin ehkäpä kehoitat miestäsi hakemaan kaiken seksin muualta kun kaikki muu on kunnossa.

Vierailija
10/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ero on väistämättä tulossa! Ei siihen auta enää mitkään terapia istunnot eikä puheet. Liitto on hyvin pitkälti jo kuollut kun toisen kosketuskin inhottaa. Tiedän mistä puhun, olen sen kokenut ja elänyt. Avioero siitä sitten tuli, en ole eroa katunut päivääkään, ei siinä ollut enää mitään järkeä. Meillä siihen ei edes liittynyt kolmansia osapuolia. Turha sitä on kituutella huonossa liitossa ja varsinkin jos tunteet ovat jo jossain muualla!!

Vierailija
11/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua suoraan.

Jod ero ei ole vaihtoehto niin ehkäpä kehoitat miestäsi hakemaan kaiken seksin muualta kun kaikki muu on kunnossa.

No eikö se ole ero vai ymmärtääkö miehet ja naiset avioliiton jotenkin eri tavalla?

Vierailija
12/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi huorausreissuilla. Alapää ohjaa onneen!

Vierailija
13/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku voi alentaa itseään noin, kuin ap? Miettii tässä vielä, miten saisi miehen haluihin vastinetta? Eikö sulla ole sen verran valtaa mieheen, että ryhdyt sitä kohtaan inhottavaksi? Muistutat sängyssä pettämisestä joka kerta, koitat saada sen erektion lässähtämään? Se ois kätevintä, silloin seksiongelma poistuisi itsestään.

Mies pitää saada tuntemaan itsensä kuohituksi pelleksi, joka ei enää yritä sua ap, mutta kantaa toki vastuunsa lapsistaan, eli pysyy kanssasi isänä lasten vuoksi. Jos et siis pärjää yksin? Älä suostu sänkyyn miehen kanssa enää milloinkaan, miksi ihmeessä suostut?

Vierailija
14/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten joku voi alentaa itseään noin, kuin ap? Miettii tässä vielä, miten saisi miehen haluihin vastinetta? Eikö sulla ole sen verran valtaa mieheen, että ryhdyt sitä kohtaan inhottavaksi? Muistutat sängyssä pettämisestä joka kerta, koitat saada sen erektion lässähtämään? Se ois kätevintä, silloin seksiongelma poistuisi itsestään.

Mies pitää saada tuntemaan itsensä kuohituksi pelleksi, joka ei enää yritä sua ap, mutta kantaa toki vastuunsa lapsistaan, eli pysyy kanssasi isänä lasten vuoksi. Jos et siis pärjää yksin? Älä suostu sänkyyn miehen kanssa enää milloinkaan, miksi ihmeessä suostut?

Nämä naisten ideat saa aina nauramaan. Jos on liikaa uhrata muutama minuutti silloin tällöin, niin suosittelen eroamaan välittömästi. Oma veikkaukseni on, että ap ei saa esim. orgasmia koskaan. Ainakaan toisen ihmisen kanssa. Tälläiset asiat toki heikentää haluja, kun ei ole mitään mitä haluta. Mitä järkeä on olla yhdessä ollenkaan, jos inhoaa puolisoaan. Haloo!

Tämmöisenä tinderaikana, kun pillua saa muutenkin jo parilla tekstiviestillä, vaikka ei toista entuudestaan tunne ollenkaan. Etenkin isommissa kaupungeissa saa, vaikka joka kerta eri naiselta jos haluaa. Aikaa menee koko hommaan ihan maksimissaan tunti. Ruokatunti töissä riittää.

Vierailija
15/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhdeterapia ei auta, niin sitten erotkaa. Miten voit olla yhdessä miehen kanssa, joka tuntuu vastenmieliseltä. 

Ja en minä ainakaan haluaisi olla kenenkään kanssa, joka suorastaa inhoaa minua.

Vierailija
16/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on pettänyt, voit sinäkin sen tehdä, varsinkin jos se on pilannut parisuhteen sinulta. Mutta millainen on se toinen mies? Nimittäin, jos suhde hajoaa, kannattaa uusi mies olla joku ketä hyväksyy lapsesi, ja valmis monimutkaiseen tilanteeseen. Selvitä millainen tilanteesi tosiasiassa on. Haluat varmasti pitää hyvän isän lähellä, ja uuden miehen pitää olla tilanteeseen hyvin sopeutuva. Olen itse rakastunut varattuun naiseen jolla on lapsia, joten neuvoni kannattaa ajatella siinä asiayhteydessä.

Vierailija
17/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samaa, itselläni on lääkityksen vuoksi halut kadonneet tyystin, en kiihotu, kostu enkä saa orgasmia. Seksi ei kuitenkaan ollut vastenmielistä alkuun ja puhuttiin miehen kanssa tilanteesta. Sanoin suoraan että voidaan toki harrastaa seksiä silloin kun hän haluaa, mutta toivoisin ensinnäkin liukkaria käytettävän suosiolla ja toisekseen suhteellisen nopeaa etenemistä. Mutta mies ei usean muistutuskerrankaan jälkeen suostu näihin, vaan yrittää itsepäisesti räplätä minua kosteaksi ja pitkittää yhdyntää yrittäen väkisin saada minulle orgasmin. Olen sanonut tuhat kertaa, että itselläni menee vähätkin fiilikset sinä kun ensin on epämukavaa "esileikkiä" pieni ikuisuus, sitten tungetaan väkisin kuivaan koloon ja hinkutetaan toinen ikuisuus. Se sattuu, tuntuu inhottavalta ja huomaan vain toivovani että homma loppuisi. Tätä jatkui ja jatkui ja nyt ajatuskin seksistä ahdistaa ja mieleni tekisi kiljua miehelle että älä koske... enenää kertakaikkiaan pysty näyttelemään innostunutta.

Miksi oi miksi hän ei suostu liukkarin avustamiin pikapanoihin....

Vierailija
18/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän samaa, itselläni on lääkityksen vuoksi halut kadonneet tyystin, en kiihotu, kostu enkä saa orgasmia. Seksi ei kuitenkaan ollut vastenmielistä alkuun ja puhuttiin miehen kanssa tilanteesta. Sanoin suoraan että voidaan toki harrastaa seksiä silloin kun hän haluaa, mutta toivoisin ensinnäkin liukkaria käytettävän suosiolla ja toisekseen suhteellisen nopeaa etenemistä. Mutta mies ei usean muistutuskerrankaan jälkeen suostu näihin, vaan yrittää itsepäisesti räplätä minua kosteaksi ja pitkittää yhdyntää yrittäen väkisin saada minulle orgasmin. Olen sanonut tuhat kertaa, että itselläni menee vähätkin fiilikset sinä kun ensin on epämukavaa "esileikkiä" pieni ikuisuus, sitten tungetaan väkisin kuivaan koloon ja hinkutetaan toinen ikuisuus. Se sattuu, tuntuu inhottavalta ja huomaan vain toivovani että homma loppuisi. Tätä jatkui ja jatkui ja nyt ajatuskin seksistä ahdistaa ja mieleni tekisi kiljua miehelle että älä koske... enenää kertakaikkiaan pysty näyttelemään innostunutta.

Nyt naisena tipahdin täysin, siis miten seksuaalisuus voi olla joillekin miehille noin vaikeaa? Onko sen miehen seksuaalisuus siis kiinni siitä, mitä hän tekee naiselle, ei siinä, mitä hän saa itselleen JA SEN LISÄKSI OSAISI JA KYKENISI ajattelemaan naistakin, jos siitä on mitään hyötyä naiselle? (Eli kun nainenkin pystyy saamaan seksistä jotain, kun mies ei ajattele vain itseään.)

Mutta tämmöinen mies ei osaa nauttia seksuaalisuudestaan omana asianaan, ja vaan naida? En tajua.

Vierailija
19/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt naisena tipahdin täysin, siis miten seksuaalisuus voi olla joillekin miehille noin vaikeaa? Onko sen miehen seksuaalisuus siis kiinni siitä, mitä hän tekee naiselle, ei siinä, mitä hän saa itselleen JA SEN LISÄKSI OSAISI JA KYKENISI ajattelemaan naistakin, jos siitä on mitään hyötyä naiselle? (Eli kun nainenkin pystyy saamaan seksistä jotain, kun mies ei ajattele vain itseään.)

Mutta tämmöinen mies ei osaa nauttia seksuaalisuudestaan omana asianaan, ja vaan naida? En tajua.

Sanoisin näin, "jos et tykkää musta sängyssä, et tykkää musta muutenkaan.

Vierailija
20/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset tyhmiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi