Lapsi vaihtaa joukkuelajista yksilölajiin ja nyt mulle ollaan raivoissaan
On sitä jo miettinyt ja kokeillut tuota toista lajia rinnalla jo jonkin aikaa. Mä olen ollut aktiivinen, lapsi on omasta mielestään lahjakkaampi siinä yksilölajissa ja kyllähän se näin on. Ei olla raivoissaan oikeastaan siitä, että lapsi jää pois, vaan siitä, että mä en ole enää leipomassa, myymässä jne. Tietty nyt väitetään, että lapsi on niin lahjakas ja blaa blaa, mutta ei se pidä paikkaansa. Lapsi on istunut aika paljon vaihtopenkillä, on vähän arka ja ei siksi sovi joukkuelajiin minunkaan mielestäni. Alakouluikäisestä on kyse.
Kommentit (10)
Onneksi kellään ei ole mitään velvollisuutta harrastaa yhtään mitään. Anna koirien räksyttää.
Ai että ollaan ihan raivoissaan! Tuskin ne oikeasti edes huomaa koko asiaa
Mulle tulee vihaisia viestejä. En nyt kerro tarkemmin, mutta tyyliin jalkapallosta juoksuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee vihaisia viestejä. En nyt kerro tarkemmin, mutta tyyliin jalkapallosta juoksuun.
No tajuat varmaan itsekin, että lapsen harrastuksen vaihtaminen on aivan normaalia, etkä ole tehnyt mitään väärää. Noilla muilla on nyt vähän todellisuudentaju pettämässä. Joten älä vastaa mitään ja poista yhteystiedoista moiset.
Ainoa minkä vuoksi voisin ymmärtää muiden ärtymyksen olisi jos esim. kausi on juuri alkamassa (kuten futiksessa) ja joukkue oli muutenkin liian pieni, tai jos olet lupautunut jo aiemmin hoitamaan jotain isoja buffetteja/turnauksia/leirejä mistä sitten vetäydyit. Siis tietysti sulla on siihen oikeus, mutta se voisi selittää tuota vihaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tajuat varmaan itsekin, että lapsen harrastuksen vaihtaminen on aivan normaalia, etkä ole tehnyt mitään väärää. Noilla muilla on nyt vähän todellisuudentaju pettämässä. Joten älä vastaa mitään ja poista yhteystiedoista moiset.
Ainoa minkä vuoksi voisin ymmärtää muiden ärtymyksen olisi jos esim. kausi on juuri alkamassa (kuten futiksessa) ja joukkue oli muutenkin liian pieni, tai jos olet lupautunut jo aiemmin hoitamaan jotain isoja buffetteja/turnauksia/leirejä mistä sitten vetäydyit. Siis tietysti sulla on siihen oikeus, mutta se voisi selittää tuota vihaisuutta.
Mä olen aiemmin ollut aktiivinen vähän kaikessa, mutta ilmoitin, että ensi vuonna en enää ole enkä ole käytettävissä kuskina.
Tarkoitin siis ensi kautta enkä vuotta. Ap.
Alakouluiässä jo tuollaista, huh huh. Ei ihme, että Suomesta ei tule lahjakkaita urheilijoita.
Niin tai näin, 2-3 eduskuntakautta ja ruotsi on laitettu sille kuuluvaan asemaan eli virallinen vähemmistökieli. Sen jälkeen ne jotka haluavat valtion virkoihin, joutuvat jossain yliopistotasolla käymään "virkamiesruotsin" mutta muut ovat vapautettuja, joskin eivät olisi kelvollisia hakemaan valtion virkoihin.
Henkkoht olisin jättänyt itseni ihan mielelläni ilman kompetenssia hakea noihin hommiin, kun "on vähän enemmän mielenkiintoa ja annettavaa tuottavan sektorin hommissa"...
(Suomen lisäksi puhun hyvää englantia, kohtuullista saksaa ja jonkin verran ranskaa. Ruotsiakin kai osaisin, mutta en edes laita sitä CV:n niin kauan kuin se on "pakollinen itsestäänselvyys"...)
Kuten huomaat, aihe ei kiinnosta. Älä säkään kiinnostu, saati provosoidu. Ihan sama mitä ne ajattelee, sähän oot just jättämässä ne. Ja kuka hullu muutenkaan suostuu leipomaan yms...?