Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärit ovat tuhonneet elämäni, ja oon vasta 23v.

Vierailija
21.04.2018 |

Sanokaa jotain.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat ne konkreettiset haitat, joista tällä hetkellä kärsit?

Silmänpohjavaurio, kasvojen oikean puolen hermovaurio, väsymys, selkäkipu, sisäänhengitysvaikeudet.

Olisko lääkärit jotenkin mystisesti voineet estää nämä vaivasi vai mikä tässä nyt on ongelma?

Olisivat voineet tutkia ja hoitaa vaivat asiallisesti. Mikäköhän on ongelma? Terveyteni on pilattu?

Vierailija
22/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita miten vuosia sitten yskit verta ja kerran sua pyörrytti. Sokeritkin oli testeissä koholla mutta kukaan lääkäri tai hoitaja ei suostu testaamaan nykyisiä arvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmänpohjavaurio, kasvojen oikean puolen hermovaurio, väsymys, selkäkipu, sisäänhengitysvaikeudet.

Oletko tällä hetkellä hoitosuhteessa johonkin tahoon? Saatko keskusteluapua?

En ole. Toukokuun alussa psykiatriaika. En suostu enää menemään kunnalliselle puolelle, kun ryssivät asiat niin pahasti siellä.

Etkö saa mitään kuntoutusta?

En.

Vierailija
24/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita miten vuosia sitten yskit verta ja kerran sua pyörrytti. Sokeritkin oli testeissä koholla mutta kukaan lääkäri tai hoitaja ei suostu testaamaan nykyisiä arvoja.

AA! tää on tää tapaus.. 

Vierailija
25/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Toukokuun alussa psykiatriaika. En suostu enää menemään kunnalliselle puolelle, kun ryssivät asiat niin pahasti siellä.

En.

Mikset?

Vierailija
26/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerit on testattu, ja ne on normaalit. Mut joo, unohdin mainita yskineeni verta. Ja nykyään tai siis siitä asti ollut sisäänhengitysvaikeudet. 

Vierailija
27/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Mikset?

Mistä minä tietäisin.

Vierailija
28/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko lääkärit jotenkin mystisesti voineet estää nämä vaivasi vai mikä tässä nyt on ongelma?

Olisivat voineet tutkia ja hoitaa vaivat asiallisesti. Mikäköhän on ongelma? Terveyteni on pilattu?

No onhan sut ilmeisesti nyt tutkittu? Ei ne sun vauriot mistään lääkärien hoitovirheestä ole tullut, eikä niitä lääkäri olisi voinut mitenkään estää, joten miten ihmeessä lääkärit ovat sun terveyden pilanneet? Mitä hoitoa sä nyt olisit tarvinut? Kipulääkettä?

Vierailija
29/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Mikset?

Mistä minä tietäisin.

Et nyt ihan hirveän innostuneelta tunnu etsimään mitään ratkaisujakaan.

Vierailija
30/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin tapaukset vain ovat liikaa lääkäreillekin. Sano ennemmin että huono terveys pilasi elämäsi, ihmisessä ei ole mitään takuuta.

Vierailija
31/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sut ilmeisesti nyt tutkittu? Ei ne sun vauriot mistään lääkärien hoitovirheestä ole tullut, eikä niitä lääkäri olisi voinut mitenkään estää, joten miten ihmeessä lääkärit ovat sun terveyden pilanneet? Mitä hoitoa sä nyt olisit tarvinut? Kipulääkettä?

Lääkärit eivät sanoneet tai tehneet mtn näille, mulla on puol naamaa tunnoton, kuumeilin kanssa varmaan vuoden, olin ihan paskana, ja he vain pyörittelivät päätään ja tekivät ihan paskoja ratkaisuja. Säikähdin, että mulla on lähtenyt hammastulehdus leviämään, kun poskikin oli turvonnut ymsyms. En saanut mielestäni mitään apua. Ja mun tilanne oli akuutti, olin ihan paskana.

Vierailija
32/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkin tapaukset vain ovat liikaa lääkäreillekin. Sano ennemmin että huono terveys pilasi elämäsi, ihmisessä ei ole mitään takuuta.

Mitä tämä nyt tarkoitti? Miksi mut jätettiin heitteille? Toi ois voinut olla joku akuutti lupus, olin niiiin paskana, ja mut jätettiin täysin heitteille. Mitä v*ttua??

Eiköhän se psykiatrisen avun piiri ole sulle se oikea osoite. Tsemppiä sinne!

Vierailija
34/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä nyt tarkoitti? Miksi mut jätettiin heitteille? Toi ois voinut olla joku akuutti lupus, olin niiiin paskana, ja mut jätettiin täysin heitteille. Mitä v*ttua??

Haista v*ttu.

Vierailija
35/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti tosi rankkaa, kun on noin nuori ja takana sairaus, joka on vienyt terveyden. Mutta. Mihinkään et tuosta tilanteesta pääse, jos jäät vain vatvomaan sitä, mitä on tapahtunut. Se on tapahtunut, sitä ei voi muuttaa. Jos koet, että on tapahtunut HOITOVIRHE, ala viemään asiaa eteenpäin. Täältä https://potilasvahinkoapu.fi/palvelut/potilasvahingot/ löydät tietoa.

Se, mitä sinun nyt kannattaa tehdä, on yrittää katsoa eteenpäin. Ala selvittää, voisitko saada jonkinlaista kuntoutusta ja apua nykyiseen terveydentilaasi. Siihen kannattaa suhtautua vakavasti, vähintään yhtä vakavasti kuin suhtauduit aiemmin. Voin sanoa, että tälle palstalle kirjoittelemisesta sinä et saa mitään hyötyä, päin vastoin.

Vierailija
36/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä kaukaa lääkärit ,miksi menit,oma vika.Jotain rotia.

Vierailija
37/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrä kaukaa lääkärit ,miksi menit,oma vika.Jotain rotia.

Koska poskeni turposi, olin kuumeessa, mulla oli hengitysvaikeuksia, tosi kipeä olo ja yskin verta.

Vierailija
38/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se diagnoosi nyt sitten oli?

Vierailija
39/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista v*ttu.

Älä sää ruve, siin kuule toisil haistattelee. Hän puhuu asiaa, sitä paitsi sähän oot masentunut. Eli kylöä se on sulle, aivan oikee osoite. Ja muuten, haista itte vittuus!

Vierailija
40/114 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se diagnoosi nyt sitten oli?

Vakava masennus. Ja noi fyysiset oireet lääkärit ovat kuvanneet luokkaa "oireili nuhalla ja lämmön tunteella", minä tein kuolemaa.