Lääkärit ovat tuhonneet elämäni, ja oon vasta 23v.
Kommentit (114)
Oleksä joku aivovaurio idiootti???? ;)))
Vierailija kirjoitti:
Oleksä joku aivovaurio idiootti???? ;)))
No varmaan on joku aivovaurio.
Vierailija kirjoitti:
Olet epäonnistunut narsisti kirjoitti:
Jos katsoisit peiliin niin löytyisikö syy sieltä miksi elämäsi menee niin kuin menee. On tyypillistä että narsistinen keskenkasvuinen personaallisuushäiriöstä kärsivä henkilö syyttää kaikesta jotakuta muuta kuin itseään.
Narsistiks ei oo vielä kukaan sanonut. :DD Ketjun idea oli, että mun terveys on pilattu.
Pilalla ehkä, ei pilattu. Oisit säästöilläs mennyt samantien sinne yksityiselle kun "teit kuolemaa ihan paskana" mutta nyt et enää ja jotenkin mystisesti kaikki on siitä huolimatta pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoisit peiliin niin löytyisikö syy sieltä miksi elämäsi menee niin kuin menee. On tyypillistä että narsistinen keskenkasvuinen personaallisuushäiriöstä kärsivä henkilö syyttää kaikesta jotakuta muuta kuin itseään.
Narsistiks ei oo vielä kukaan sanonut. :DD Ketjun idea oli, että mun terveys on pilattu.
Pilalla ehkä, ei pilattu. Oisit säästöilläs mennyt samantien sinne yksityiselle kun "teit kuolemaa ihan paskana" mutta nyt et enää ja jotenkin mystisesti kaikki on siitä huolimatta pilalla.
Kävin yksityisellä, emme ole köyhiä. Eivät tutkineet tai ottaneet vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat ne konkreettiset haitat, joista tällä hetkellä kärsit?
Silmänpohjavaurio, kasvojen oikean puolen hermovaurio, väsymys, selkäkipu, sisäänhengitysvaikeudet.
Olisko lääkärit jotenkin mystisesti voineet estää nämä vaivasi vai mikä tässä nyt on ongelma?
Olisivat voineet tutkia ja hoitaa vaivat asiallisesti. Mikäköhän on ongelma? Terveyteni on pilattu?
No onhan sut ilmeisesti nyt tutkittu? Ei ne sun vauriot mistään lääkärien hoitovirheestä ole tullut, eikä niitä lääkäri olisi voinut mitenkään estää, joten miten ihmeessä lääkärit ovat sun terveyden pilanneet? Mitä hoitoa sä nyt olisit tarvinut? Kipulääkettä?
Lääkärit eivät sanoneet tai tehneet mtn näille, mulla on puol naamaa tunnoton, kuumeilin kanssa varmaan vuoden, olin ihan paskana, ja he vain pyörittelivät päätään ja tekivät ihan paskoja ratkaisuja. Säikähdin, että mulla on lähtenyt hammastulehdus leviämään, kun poskikin oli turvonnut ymsyms. En saanut mielestäni mitään apua. Ja mun tilanne oli akuutti, olin ihan paskana.
Mikset mennyt yksityiselle kun sieltä saa maailman parasta hoitoa. Nuo sinun oireesi voivat olla melkein mitä tahansa alkaen aivoinfarktista,, borrelioosista,, MS-tautiin tai luulosairauteen. Valitettavasti kaikkiin vaivoihin ei löysy syytä ja jos olet hengissä niin tuskin kovin vakavasta sairaudesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat ne konkreettiset haitat, joista tällä hetkellä kärsit?
Silmänpohjavaurio, kasvojen oikean puolen hermovaurio, väsymys, selkäkipu, sisäänhengitysvaikeudet.
Olisko lääkärit jotenkin mystisesti voineet estää nämä vaivasi vai mikä tässä nyt on ongelma?
Olisivat voineet tutkia ja hoitaa vaivat asiallisesti. Mikäköhän on ongelma? Terveyteni on pilattu?
No onhan sut ilmeisesti nyt tutkittu? Ei ne sun vauriot mistään lääkärien hoitovirheestä ole tullut, eikä niitä lääkäri olisi voinut mitenkään estää, joten miten ihmeessä lääkärit ovat sun terveyden pilanneet? Mitä hoitoa sä nyt olisit tarvinut? Kipulääkettä?
Lääkärit eivät sanoneet tai tehneet mtn näille, mulla on puol naamaa tunnoton, kuumeilin kanssa varmaan vuoden, olin ihan paskana, ja he vain pyörittelivät päätään ja tekivät ihan paskoja ratkaisuja. Säikähdin, että mulla on lähtenyt hammastulehdus leviämään, kun poskikin oli turvonnut ymsyms. En saanut mielestäni mitään apua. Ja mun tilanne oli akuutti, olin ihan paskana.
Mikset mennyt yksityiselle kun sieltä saa maailman parasta hoitoa. Nuo sinun oireesi voivat olla melkein mitä tahansa alkaen aivoinfarktista,, borrelioosista,, MS-tautiin tai luulosairauteen. Valitettavasti kaikkiin vaivoihin ei löysy syytä ja jos olet hengissä niin tuskin kovin vakavasta sairaudesta on kyse.
Borrelioosikokeen tulokset olivat koholla, pää kuvattu mri: normaali, näin julkisen puolen neurologia, hän oli täysin seniili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrä kaukaa lääkärit ,miksi menit,oma vika.Jotain rotia.
Koska poskeni turposi, olin kuumeessa, mulla oli hengitysvaikeuksia, tosi kipeä olo ja yskin verta.
Se voi olla jokin tulehdus kuten keuhkokuume ja posken turpoaminen voi olla merkki tulehtuneesta hampaasta. Mulla aikanaan poski turposi ja valui märkää kun iho oli tulehtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus se sitten oli, joka nuo vauriot jätti jälkeensä?
En tiedä, en ole lääkäri. Lääkärien mukaan nuo vauriot johtuvat "nuhasta ja lämmön tunteesta".
Eli luulosairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrä kaukaa lääkärit ,miksi menit,oma vika.Jotain rotia.
Koska poskeni turposi, olin kuumeessa, mulla oli hengitysvaikeuksia, tosi kipeä olo ja yskin verta.
Se voi olla jokin tulehdus kuten keuhkokuume ja posken turpoaminen voi olla merkki tulehtuneesta hampaasta. Mulla aikanaan poski turposi ja valui märkää kun iho oli tulehtunut.
Ihan varmasti oli keuhkokuume, hammastulehdus ja ihotulehdus. Julkinen puoli jätti täysin heitteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mut on aina yksityisellä tutkittu kaikilla mahdollisilla tavoilla. Eihän se niiden etu ole millään tavoin jättää tutkimatta, jos asiakas on maksukykyinen, kun tutkimukset tuo rahaa taloon. Aikaisemmin vaahtosit, miten käyt enää vain yksityisellä, kun julkinen on niin paska ja nyt yksityinen onkin paska.. Yritä nyt edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus se sitten oli, joka nuo vauriot jätti jälkeensä?
En tiedä, en ole lääkäri. Lääkärien mukaan nuo vauriot johtuvat "nuhasta ja lämmön tunteesta".
Eli luulosairaus.
:D Mulla tosissaan tuli ysköksiä n. vuoden ajan ja poskiontelot oli tulehtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mut on aina yksityisellä tutkittu kaikilla mahdollisilla tavoilla. Eihän se niiden etu ole millään tavoin jättää tutkimatta, jos asiakas on maksukykyinen, kun tutkimukset tuo rahaa taloon. Aikaisemmin vaahtosit, miten käyt enää vain yksityisellä, kun julkinen on niin paska ja nyt yksityinen onkin paska.. Yritä nyt edes vähän.
Suomen lääkärit on kaikki paskoja.
No vilpittömästi toivon, että kohdalle sattuu sitten edes hyvä psykiatri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vilpittömästi toivon, että kohdalle sattuu sitten edes hyvä psykiatri.
Tän kaiken jälkeen, jep, mun elämä on täysin tuhottu. Se, että käyn psykiatrilla aiheuttaa mulle järkyttävän itseinhokokemuksen, en hyväksy mt-ongelmia millään tasolla. :D Ihan naurettavaa.
Sinua on varmasti yritetty auttaa mutta jos sairastuu vakavasti niin ei lääkäreillä ole aina keinoja auttaa. Jos vaikka tulee vaikea keuhkokuume influenssa myötä niin ei kaikki siitä selviä vaikka olisi nuori ja terve niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.
Enpä ole tavannut lääkäriä joka ei haluaisi auttaa mutta kun joskus potilaan sairaus on niin vaikea tai oireet ovat niin epämääräiset että ei löydy keinoa auttaa. Jokaisen kannattaa nauttia niistä päivistä jotka saa olla terveena.
Suomessa sentään pääsee lääkäriin yleensä järkevässä ajassa ja oikeasti sairaat saavat nopeasti hoitoa. Toisin on monessa maassa vaikka Afrikassa eli siellä saa kunnon hoitoa vain rahalla.
Et HYVÄKSY mt-ongelmia? Sori, mutta näyttää, että sun tarvii vaan hyväksyä, että sulla on nyt niitä. Onpa naurettava asenne. Et muuten todellakaan ole ratkaisukeskeinen, ja tuo valitus ja katkera ulina täällä ei vie asiaasi yhtään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi sitten hevon vttuun Suomesta. Muuallla saat varmasti parempaa hoitoa. Kukaan ei jää sinunlaistasi ihmisroskaa kaipaamaan.
Se on tarkoituskin, aion ensin kouluttautua täällä ilmaiseksi ja nostaa kaikki mahdolliset tuet.
Vierailija kirjoitti:
Et HYVÄKSY mt-ongelmia? Sori, mutta näyttää, että sun tarvii vaan hyväksyä, että sulla on nyt niitä. Onpa naurettava asenne. Et muuten todellakaan ole ratkaisukeskeinen, ja tuo valitus ja katkera ulina täällä ei vie asiaasi yhtään eteenpäin.
No en hyväksy en.