Lääkärit ovat tuhonneet elämäni, ja oon vasta 23v.
Kommentit (114)
Mielialalääkkeet voivat pilata paljon.
Mikä sairaus se sitten oli, joka nuo vauriot jätti jälkeensä?
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet voivat pilata paljon.
Avaappa vähän tätä viestiä. ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole lääkäri. Lääkärien mukaan nuo vauriot johtuvat "nuhasta ja lämmön tunteesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se diagnoosi nyt sitten oli?
Vakava masennus. Ja noi fyysiset oireet lääkärit ovat kuvanneet luokkaa "oireili nuhalla ja lämmön tunteella", minä tein kuolemaa.
Miten tämä kuolemantekeminen päättyi? Nuha loppui? Saitko muita psyk diagnooseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se diagnoosi nyt sitten oli?
Vakava masennus. Ja noi fyysiset oireet lääkärit ovat kuvanneet luokkaa "oireili nuhalla ja lämmön tunteella", minä tein kuolemaa.
Miten tämä kuolemantekeminen päättyi? Nuha loppui? Saitko muita psyk diagnooseja?
Ilmeisesti jäi henkiin kuolemanteosta.
Moi ihmiset, oon itekki ihminen. Älkää siis ymmärtäkö väärin, mutta toi on juuri se sama tyyppi ku kyselee koko aikaa mieltä kyssäreitä. Hän kärsii masennuksesta, että siitä ettei osaa olla ikinä iloinen ja onnellinen. Myös hänellä satruuu olemaan erilaisia häiriöitäkin. Sen takii kerron, sillä kaikki eivät täällä näitä tienneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole lääkäri. Lääkärien mukaan nuo vauriot johtuvat "nuhasta ja lämmön tunteesta".
Siis sinulle on diagnosoitu kasvohalvaus ja silmänpohjan vaurio ja mitä vielä, ja lääkäri on antanut niille selityksesti nuha ja lämmön tunne? Vai ovatko diagnoosit silmänpohjan vauriosta ja kasvohalvauksesta sinun tekemiäsi?
Kuinka monta identtistä ketjua ajattelit tänne avata? Se auttaa miten?
Uskon myös, että on hyvä, että pääset psykiatrille.
Elämäsi ei ole tuhottu. Se tuntuu nyt siltä. Sinulla ei ole esim parantumatonta syöpää tms, joka olisi tosi huono juttu.
CoolMusic kirjoitti:
Moi ihmiset, oon itekki ihminen. Älkää siis ymmärtäkö väärin, mutta toi on juuri se sama tyyppi ku kyselee koko aikaa mieltä kyssäreitä. Hän kärsii masennuksesta, että siitä ettei osaa olla ikinä iloinen ja onnellinen. Myös hänellä satruuu olemaan erilaisia häiriöitäkin. Sen takii kerron, sillä kaikki eivät täällä näitä tienneetkään.
Mitä häiriöitä?
Eli tyytymätön kun epämääräisiä, todennäköisesti monien tekijöiden aiheuttamia moninaisia oireita ei pystytty diagnosoimaan joksikin yhdeksi sairaudeksi johon voisi saada täsmähoidon? Koitapa ihan itse analysoida omaa tilannetta käyttäen maalaisjärkeä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulle on diagnosoitu kasvohalvaus ja silmänpohjan vaurio ja mitä vielä, ja lääkäri on antanut niille selityksesti nuha ja lämmön tunne? Vai ovatko diagnoosit silmänpohjan vauriosta ja kasvohalvauksesta sinun tekemiäsi?
On oikeasti diagnosoitu. Eikä he mitään tutkineet. Nuhalla kuitanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten esim. se silmänpohjan vaurio on diagnosoitu ilman tutkimista? Voitko antaa ne diagnoosikoodit, jotka sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten esim. se silmänpohjan vaurio on diagnosoitu ilman tutkimista? Voitko antaa ne diagnoosikoodit, jotka sinulla on?
Silmänpohjavaurio aikanaan diagnosoitu berliinin ödeemaksi. En kyllä esim. saanu iskua silmään. En anna mitään koodeja, en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitattiin vai ei kuitattu nuhalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjattu, että olen oireillut nuhalla, lämmöntunteella ja joillain näppylöillä. :D
Hienoa että nyt pääset tarvitsemaasi hoitoon. Viestisi ovat niin epäselviä ja epäjohdonmukaisia, että en ihmettele yhtään miksi fyysisten oireiden diagnosointi on erityisen hankalaa.
Sinulla on diagnoosit, mutta ei ole, vaan kaikki kuitattiin nuhalla? Oma diagnoosisi on se että olet ihan paskana? Näillä spekseillä kyseessä siis heitteillejättö? Hmmm... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjattu, että olen oireillut nuhalla, lämmöntunteella ja joillain näppylöillä. :D
No mikä noiden vaurioiden syyksi on mainittu? Olet kauhean innoissasi aloittamassa koko ajan keskusteluja, mutta et osaa kertoa, mistä nämä terveysongelmasi johtuvat tai millaisia diagnooseja sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sitten omasta mielestäsi oireilit?
Sinäkö yritit mustamaalata yhtä lääkäriä täällä nimellä ja kuvalinkillä?