Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka on ihan hulluina auringonottoon?

Vierailija
21.04.2018 |

Täällä jo huhtikuussa istuskelen shortseissa terassilla :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se ravitsee minua paremmin kuin ruoka! Virkistää, tekee täydeksi. Nyt ei paista riittävästi, mutta viime viikonloppuna olin lumihangen keskellä bikineissä.

En pala koskaan. Jos rypistyn niin rypistyn. Vielä ainakin sanotaan että sekoittavat minut ja (teini)tyttäreni keskenään joten ehkä tämä kostautuu vähän myöhemmin. Mieliala on kuitenkin minulle tärkeämpi kuin ulkonäkö.

En haluaisi manailla esiin syöpää, mutta jos sen jostain on minuun tultava niin mieluummin auringosta. Päihteitä en käytä enkä tupakoi, en harrasta irtosuhteita ja muutenkin olen hyvin matalariskinen ihminen. Mutta johonkin minäkin tulen kuolemaan kuten jokainen meistä.

Minulla samoin. Rakastan aurinkoa, olen rakastanut nuoresta tytöstä saakka. Kun laitan silmät kiinni ja makaan lämpimässä valossa elimistöni tuottaa mielihyvähormooneita ja tunnen elämän olevan ihanaa ja jännittävää.

Saman fiiliksen voi hetkellisesti saada hyvän treenin jälkeen tai pikkuisessa nousuhumalassa.

Olen jo yli 40 v ja ainakaan vielä en ole kovin rypistynyt/rapistunut. Sukuni naiset ovat kanssani samaa maata ja voin ihan objektiivisesti arvioida että aurinko ei ole ainakaan heitä kovasti vanhentanut.

Kukaan ei tiedä mihin aikanaan sairastuu. Pyrin kuitenkin muilla valinnoillani (ravinto, liikunta, uni) elämään terveellisesti.

Vierailija
42/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä. Raskauksien jälkeen iho alkoi reagoida aurinkoon niin, että sain viiksen näköiset pigmenttiläiskät nenän alle. Talvisin onneksi haalenevat, mutta nyt ovat jo hieman tummemmat, vaikken ole auringonvalossa oleskellut kuin pakollisen. Tarvisi vaan läästiä sitä spf 50:ä ylähuulen päälle jo maaliskuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu ja mulla on melasma kasvoissa. Rakastan kylläkin aurinkoa eli tällaista...

Vierailija
44/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rusketuksesta tykkää, niin siihen on olemassa terveellisempiä vaihtoehtoja kuin auringon ottaminen.

Esim: https://gekkonen.com/unohda-solarium-ja-ihon-grillaaminen-auringossa-na…

Vierailija
45/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenet ennen aikojaan. Toivottavasti käytät kunnon suojakertoimia. Itse käytän esim. kasvoihin aina +50 suojakerrointa. 

Vierailija
46/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan aurinkoa, tosin en enää nykyään jaksa niin ahkerasti paistatella kuin nuorempana. Arvelen, että tuota ihosyövästä varoittelua tehdään jo ihan liiaksikin täällä Suomessa.  Tää on niin ankea maa, että kaikki kiva pitää kieltää tai ainakin julistaa vaaralliseksi. Auringosta saa kuitenkin energiaa ja D-vitamiinia.

Jossain pitkäaikaistutkimuksessa kävi itseasiassa ilmi että aurinkoa niukasti saaneiden kuolleisuus oli huomattavasti muita suurempi. Mutta kohtuus kaikessa tietenkin tässäkin asiassa.