Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka on ihan hulluina auringonottoon?

Vierailija
21.04.2018 |

Täällä jo huhtikuussa istuskelen shortseissa terassilla :D

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se pikkupimppa, joka kulki eilen minarissa ilman sukkiksia. Ulkona 7 astetta ja helvetin jäätävä tuuli.

Vierailija
22/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sivistynyt ihminen enää grillaa itseään auringossa?! Tietämättömät ja kouluttamattomat ainoastaan kun eivät ymmärrä että rannan sijaan makaavat 20-30 v päästä syöpäosastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että auringonotto on jo täysin "out". Näköjään vielä joissain piireissä sitäkin harrastetaan.

Ei näytä olevan "out" ainakaan sen perusteella, kuinka paljon rannoilla on ihmisiä hellepäivinä. Eikä näytä olevan "out" myöskään etelänmatkojen suosion perusteella. Eikä myöskään Portugaliin ja Espanjaan muuttavien eläkeläisten määrän perusteella.

Odotellaan sitä, kuinka joku tulee sanomaan, että enemmän eläkeläiset nauttivat liukastelemisesta ja luidensa katkomisesta Suomen talvessa. Sekä suomalaiset veronmaksajat nauttivat siitä, kun niitä luunmurtumia hoidetaan veronmaksajien rahoilla.

Oikeasti on siis aika käsittämätöntä, että kuinka jotkut suomalaiset valittavat siitä, kun eläkeläiset muuttavat Portugaliin ja Espanjaan.

Vierailija
24/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin auringosta aina kun voin. On se niin harvinaista herkkua. Rusketus on sivuseikka.

Vierailija
25/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan sivistynyt ihminen enää grillaa itseään auringossa?! Tietämättömät ja kouluttamattomat ainoastaan kun eivät ymmärrä että rannan sijaan makaavat 20-30 v päästä syöpäosastolla.

Määrittele sivistynyt. Monet yliopistoissa opiskelevat nuoret naiset ainakin näyttävät tekevän matkoja etelän aurinkoon. Samoin niitä näkyy myös täällä Suomessa rannalla helteisinä kesäpäivinä.

Vierailija
26/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri oli vaihdossa trooppisessa maassa vuoden ajan. Tuli sieltä takaisin Suomeen käytännössä yhtä kalpeaihoisena, kuin mitä oli sinne lähtiessä. Miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista? Miten voi olla mahdollista, ettei edes tropiikin auringonpaiste rusketa?

Vierailija
27/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein matkustan ”etelään”, esim. talveksi tropiikkiin. Tottakai rakastan lämpöä ja erityisesti valoa. En kuitenkaan koskaan ota aurinkoa, rannallakin olen yleensä varjossa. Myös korkeat suojakertoimet on käytössä, joten tulen takaisin käytännössä aina yhtä kalpeana kuin olen mennytkin. Eli ei matkailu todellakaan tarkoita auringonottoa!

Vierailija
28/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa niin vähän aurinkoa vuodessa, etten rehellisesti usko sen olevan niin vaarallista kuin väitetään - muutenhan kaikki tropiikissa asuvat olisi kärrätty ympäristöpakolaisina tänne pohjoisen varjoon ja etelään muuttaminen olisi kiellettyä terveysviranomaiaten toimesta. Ei, uskon, että internetin levittämä mediapaniikki on taas tehnyt tuhojaan. Jos näiltä leveysasteilta onnistuu ihosyövän saamaan, saa olla kyllä aika olmi. Aurinkorasvat, -lasit on ihan syystä käytössä rannoilla kesäisin ja herkät ihon alueet, kuten naama ja dekoltee voidaan helposti suojata vaatteilla. Mua ei kiinnosta vähääkään, vaikka ihmiset naureskelisi kun otan aurinkoa kesällä lierihattu naaman päällä ja dekoltee peitettynä t-paidalla. :D toki jos palaa helposti ja suvussa monella on ihosyöpää niin ei sitä sitten kantsi itteään väkisin paahtaa

Vierailija
29/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suomalainen ja siltä haluan myös näyttää eli vaaleaihoiselta...miksi jotkut tahtoo näyttää niiltä..tiedätte kyllä keitä tarkoitan...

Vierailija
30/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan aurnkoa, alan elämään vasta +25 asteessa!

Eilen istuin jo tunnin ottamassa aurinkoa ja tänäänkin yritin mutta on hirveä myrsky, tuli kylmä:(

Mun ihoni ei ole tästä kärsinyt, ensimmäiset rypyt tuli 56v:nä pari vuotta sitten . Olen ruskettuneena 10 vuotta nuoremman näköinen:)

Vierailija
31/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan aurinkoa, tosin en enää nykyään jaksa niin ahkerasti paistatella kuin nuorempana. Arvelen, että tuota ihosyövästä varoittelua tehdään jo ihan liiaksikin täällä Suomessa.  Tää on niin ankea maa, että kaikki kiva pitää kieltää tai ainakin julistaa vaaralliseksi. Auringosta saa kuitenkin energiaa ja D-vitamiinia.

Vierailija
32/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo!

Vierailija
33/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen istuin jo tunnin ottamassa aurinkoa ja tänäänkin yritin mutta on hirveä myrsky, tuli kylmä:(

Mun ihoni ei ole tästä kärsinyt, ensimmäiset rypyt tuli 56v:nä pari vuotta sitten . Olen ruskettuneena 10 vuotta nuoremman näköinen:)

Vierailija
34/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ensimmäiset rypyt vasta 56v.  - tai sitten olet näyttänyt 20-vuotiaalta vielä 55-vuotiaana...

- ei ole realistista...

Aurinko vanhentaa ihoa -  esim. dekolteen alue on monilla auringonpalvojanaisilla kuin perunapelto...

Vierailija
35/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa saa niin vähän aurinkoa vuodessa, etten rehellisesti usko sen olevan niin vaarallista kuin väitetään - muutenhan kaikki tropiikissa asuvat olisi kärrätty ympäristöpakolaisina tänne pohjoisen varjoon ja etelään muuttaminen olisi kiellettyä terveysviranomaiaten toimesta. Ei, uskon, että internetin levittämä mediapaniikki on taas tehnyt tuhojaan. Jos näiltä leveysasteilta onnistuu ihosyövän saamaan, saa olla kyllä aika olmi. Aurinkorasvat, -lasit on ihan syystä käytössä rannoilla kesäisin ja herkät ihon alueet, kuten naama ja dekoltee voidaan helposti suojata vaatteilla. Mua ei kiinnosta vähääkään, vaikka ihmiset naureskelisi kun otan aurinkoa kesällä lierihattu naaman päällä ja dekoltee peitettynä t-paidalla. :D toki jos palaa helposti ja suvussa monella on ihosyöpää niin ei sitä sitten kantsi itteään väkisin paahtaa

Ei tarvi palaa helposti ja silti voi sairastua melanoomaan ihan vaan Suomessa. En ole koskaan palanut, mutta lapsena olin kesät aina ulkona ja iho ruskettui tosi ruskeaksi, ei siis palanut. Ehkä uv-säteilyä tuli kuitenkin liikaa. Melanoomaan sairastuin 27-vuotiaana.

Vierailija
36/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen suomalainen ja siltä haluan myös näyttää eli vaaleaihoiselta...miksi jotkut tahtoo näyttää niiltä..tiedätte kyllä keitä tarkoitan...

Haluavat näyttää myös meiltä! Terv. Mirkku, samettihameinen.

Vierailija
37/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on niin maalaista.

Vierailija
38/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Myös tupakanpoltto on ihanaa! Se niin hellii mieltä. Ihan höpöä että muka aiheuttaa syöpää. Ei meidän papallekaan tullut vaikka poltti koko ikänsä.

Vierailija
39/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri oli vaihdossa trooppisessa maassa vuoden ajan. Tuli sieltä takaisin Suomeen käytännössä yhtä kalpeaihoisena, kuin mitä oli sinne lähtiessä. Miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista? Miten voi olla mahdollista, ettei edes tropiikin auringonpaiste rusketa?

Et varmaan oikeasti ole noin tyhmä?

Vierailija
40/46 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi palaa helposti ja silti voi sairastua melanoomaan ihan vaan Suomessa. En ole koskaan palanut, mutta lapsena olin kesät aina ulkona ja iho ruskettui tosi ruskeaksi, ei siis palanut. Ehkä uv-säteilyä tuli kuitenkin liikaa. Melanoomaan sairastuin 27-vuotiaana.

Meitä on moneen junaan. Ikävää, että sairastuit.