Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet noudattavat orjallisesti joka toinen viesti -periaatetta Tinderissä

Vierailija
21.04.2018 |

Kyllä naiselle voi itse laittaa toisenkin viestin vaikka seuraavana päivänä, varsinkin jos oma viesti on ollut sellainen, johon on vaikea vastata mitään osuvaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei jaksa edes viesteihin vastata, niin kyllä mä jätän sellaisen prinsessan muiden prinssien hurmattavaksi.

Joskus johonkin Minulla on Hattulassa kesämökki -viestiin on vaikea keksiä vastausta.

Hahaa, tämä on kyllä niin osuva esimerkki. Juuri tällaisiin viesteihin minunkin keskusteluni aina töksähtää. "Tässä mökin terassilla istuskelen." Aha. 

Voisitko kuvitella vastaavasi, että kivalta kuulostaa ja kertoa esimerkiksi että olit juuri itse tekemässä jotain hyvää ruokaa, lukemassa kirjaa tai vaikka harrastamassa jotain harrastusta? Tämä tarjoaisi miehelle paljon mahdollisuuksia kysyä erilaisia asioita sinusta ja sinua kiinnostavista asioista ja näin keskustelu voisi edetä luonnollisen tuntuisesti eteenpäin.

En itsekään jaksa hirveästi jutella passiivisten naisten kanssa, sillä yksipuolisen keskustelun ylläpito on suoraan sanoen melko epämiellyttävää, ja aiheuttaa lopulta aika huonot fiilikset keskustelukumppanista.

Vierailija
22/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei jaksa edes viesteihin vastata, niin kyllä mä jätän sellaisen prinsessan muiden prinssien hurmattavaksi.

Joskus johonkin Minulla on Hattulassa kesämökki -viestiin on vaikea keksiä vastausta.

Oispa itelläkin mökki Hattulassa.  t: uus-köyhä Hämäläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, tämä on kyllä niin osuva esimerkki. Juuri tällaisiin viesteihin minunkin keskusteluni aina töksähtää. "Tässä mökin terassilla istuskelen." Aha. 

Voisitko kuvitella vastaavasi, että kivalta kuulostaa ja kertoa esimerkiksi että olit juuri itse tekemässä jotain hyvää ruokaa, lukemassa kirjaa tai vaikka harrastamassa jotain harrastusta? Tämä tarjoaisi miehelle paljon mahdollisuuksia kysyä erilaisia asioita sinusta ja sinua kiinnostavista asioista ja näin keskustelu voisi edetä luonnollisen tuntuisesti eteenpäin.

En itsekään jaksa hirveästi jutella passiivisten naisten kanssa, sillä yksipuolisen keskustelun ylläpito on suoraan sanoen melko epämiellyttävää, ja aiheuttaa lopulta aika huonot fiilikset keskustelukumppanista.

En voisi, koska edellisessä viestissäni jo kerroin nuo asiat ja sitten kysyin, mitä mies tekee. Tarjosin jo siis sen mahdollisuuden, mutta mies ei käyttänyt sitä. 

Vierailija
24/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt rehellisesti että sua ei kiinnostanut vastata.

Kyllähän tohon voi sanoa vaikka "aijaa, kuinka kauan?"

Ja sitten sieltä tulee vastaus "3 vuotta". Aha

Vierailija
25/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on kyllä lahjakkaita keskusteluntappajia, varsinkin keski-ikäiset. Kyynisiä ja töksöjä.

Vierailija
26/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kesämökkeihin liittyvä on muutenkin niiiin last season.

Vierailija
27/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden alkuun järkevänoloisen naisen löysin Tinderistä, joka vaivautui jopa juttelemaan kunnolla yhden sanan vastausten sijaan mutta tämäkin oli sitten loppujen lopuksi joku pimpelipom jota ei treffeille saanut ja sai jotain kiksejä miesten kiusoittelemisesta.

Vierailija
28/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet on kyllä lahjakkaita keskusteluntappajia, varsinkin keski-ikäiset. Kyynisiä ja töksöjä.

Jotkut on ihan kaikesta eri mieltä ja naisen mielipide on tietysti väärä ja huono.

Vierailija
29/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Itsekin passivoidun yleensä vasta siinä kohtaa kun kiinnostus on menetetty. Jotkut pitävät tuollaisia selkeästi jonain päiväkirjana, erehdyt kerran olemaan ystävällinen niin laittavat joka päivä kuulumisensa vastavuoroisuudesta huolimatta. Sanot jotain omasta elämästäsi ja he selittävät sen sinulle, kuin et itse osaisi muodostaa mielipiteitä tai ymmärtäisi mitään. Käytännössä olet yleisö jollekin monologille. Tosi hyvä juttu olisi, jos toimisi tuo orjallinen vastavuoroisuus.

Vierailija
30/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tykkää mistään pommittamisesta. Se kyllä vituttaa jos itse panostaa viestiin ja mies vastaa yhdellä tai kahdella sanalla.

Yhdellä tai kahdella sanalla ”vastaavat” eivät kyllä keskustele ollenkaan. He vain lopettavat keskustelun.

Poistoon.

Vierailija
31/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itsekin passivoidun yleensä vasta siinä kohtaa kun kiinnostus on menetetty. Jotkut pitävät tuollaisia selkeästi jonain päiväkirjana, erehdyt kerran olemaan ystävällinen niin laittavat joka päivä kuulumisensa vastavuoroisuudesta huolimatta. Sanot jotain omasta elämästäsi ja he selittävät sen sinulle, kuin et itse osaisi muodostaa mielipiteitä tai ymmärtäisi mitään. Käytännössä olet yleisö jollekin monologille. Tosi hyvä juttu olisi, jos toimisi tuo orjallinen vastavuoroisuus.

Mikset poista matchia, jonka kanssa et halua kirjoitella?

Vierailija
32/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, koska edellisessä viestissäni jo kerroin nuo asiat ja sitten kysyin, mitä mies tekee. Tarjosin jo siis sen mahdollisuuden, mutta mies ei käyttänyt sitä. 

Eikö toi nyt ole selvä signaali että teillä ei synkkaa. Poistoon.

Vierailija
33/33 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi