Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu vuosi Tinderiä

21.04.2018 |

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Kommentit (823)

Vierailija
241/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuntuu kyllä olevan ton Tinderin suhteen niin negatiivisella asenteella liikkeellä. Totta kai se on varmasti huippuhyvännäköisille ihmisille helppoa löytää sieltä seuraa tosta noin vaan, mutta se on ihan kelpo sovellus taviksillekin, kunhan vaan itse on aktiivinen, eikä anna epätoivolle sijaa.

Mä tiedän ja tunnen monia ihan taviksen näköisiä ihmisiä, jotka on sieltä parin löytäneet, mutta siellä pitää sitkeästi tehdä aloitteita ja ehdottaa niitä tapaamisia.

Kerrotko vielä miten se oma aktiivisuus vaikuttaa siihen, että saisi mätchejä edes?

Mä olen ainakin ihan luovuttanut tuon Tinderi n suhteen jo. 2 viikkoa ja yksi match joka ei puhu mitään.Tehokkaasti ainakin itsetunto romahti nolliin. Muuta hyötyä ei Tinderistä ei itselle ollut.

M35

Lisäksi se saa kummasti ulien-tasoteoriat vaikuttamaan oikeilta. Ihan kivannäköiset tavisnaiset samoilla harrastuksilla ja kiinnostuksilla ei vaan kiinnostu muista kuin niistä top 17% miehistä, jotka sitten panevat 80% tinderiin naisista. Sivusta saan seurata kun on yksi hyvä kaveri, joka on no, naisten mieleen, niittää enemmän kuin viikatemies.. ja sitten on kavereita jotka deletoi sovelluksen kun ei vaan saa vastakaikua naisilta.

Vierailija
242/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuntuu kyllä olevan ton Tinderin suhteen niin negatiivisella asenteella liikkeellä. Totta kai se on varmasti huippuhyvännäköisille ihmisille helppoa löytää sieltä seuraa tosta noin vaan, mutta se on ihan kelpo sovellus taviksillekin, kunhan vaan itse on aktiivinen, eikä anna epätoivolle sijaa.

Mä tiedän ja tunnen monia ihan taviksen näköisiä ihmisiä, jotka on sieltä parin löytäneet, mutta siellä pitää sitkeästi tehdä aloitteita ja ehdottaa niitä tapaamisia.

Kerrotko vielä miten se oma aktiivisuus vaikuttaa siihen, että saisi mätchejä edes?

Mä olen ainakin ihan luovuttanut tuon Tinderi n suhteen jo. 2 viikkoa ja yksi match joka ei puhu mitään.Tehokkaasti ainakin itsetunto romahti nolliin. Muuta hyötyä ei Tinderistä ei itselle ollut.

M35

Ei niitä profiilitekstejä kukaan lue. Eka kuva on tärkein. Jos se ei säväytä niin menee hylkyyn.

Naiset ja hyvännäköiset miehet elää omassa kuplassaan tinderin suhteen.

Juuri heiltä tulee noita todellisuudesta irtaantuneita kommentteja eli "ole vain aktiivinen siellä".

Ulkonäkö määrittää täysin menestyksen tinderissä ja ulkonäköön ei voi vaikuttaa. Game over.

Se on selvä, että jos on hyvännäköinen, Tinderissä on helpompaa, mutta koska oikeasti naisia kiinnostaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö (minkä huomaa kyllä siitä miten monet naiset on onnellisesti yhdessä esim. ylipainoisen, pottunokkaisen duunarimiehen kanssa), on muitakin keinoja vaikuttaa suosioonsa siellä. Profiiliteksti pitää olla ja kuviin, vaikka ei mikään miesmalli olisikaan, täytyy panostaa. Selfietkin käy ihan hyvin, mutta niitä kannattaa ottaa vaikka 200 ja valkata niistä sitten parhaat, eikä niin, että pikaisesti alaviistosta yksi sierainselfie, ja sitten toinen jossa näkyy, että päällä on kulahtanut t-paita, tukka pörrössä, ja taustalla näkyy sotkuinen kämppä.

Nämä kun ei vaan valitettavasti auta yhtään. Testattu on. Ainoastaan tarpeeksi komea ulkonäkö tuntuu olevan ratkaiseva tekijä.

M35

Sun täytyy kyllä sitten olla oikeasti ihan poikkeuksellisen ruma ja profiilitekstin jotain aivan hervottoman huonoa, muuten ei selity millään.

Aivan, kuten sanoin niin itsetunto meni nolliin ja selvisi samalla ettei naisia tän näköinen kiinnosta pätkän vertaa.

Profiilitekstissä ei mitään erikoista ole. Harrastuksia, mitä etsin jne. Ikähaarukka on 28-40v.

Näillä mennään

M35

No mikä siinä on ettei sitä ulkonäköä voi yrittää muokata? Jos se naama ei ole se suurin valttikortti, niin miten olisi jos ottaisit kuvan vähän kauempaa?

Jos ei itse oikein hallitse noita vaatejuttuja, niin eikö voisi mennä vaikka johonkin Zaran sivuille, jossa on muodikkaita vaatteita hyvännäköisten miesten päällä. Juuri sellaisia prinssejä, joita monet naiset etsivät. Ja sitten vaan ihan matkii niitä. Hiuksista alkaen.

Ja sitten matkit jonkun toisen profiilitekstin, joka vaikuttaa kivalta. Vähän niinkuin fake it, until you make it. Sitähän naisetkin tekevät. Katsovat meikkivideoita, mainoksia, näytöksiä jne. Harva heistä on luonnonkaunis, mutta oikeilla vaateilla ja meikeillä heistä tulee nättejä ja itseluottamus kasvaa.

Jos noiden Zaran sivujen näköiseksi kiiltokuvapojaksi pitää alkaa niin taitaa tosiaankin olla peli menetetty.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta tinderiä takana. Ekan vuoden jaksoin vakavissani käyttää sovellusta. Useita treffejä. Käteen jäi muutama hyvä ystävä. Pari loistorakastajaa joiden kanssa potentiaali on yhä ilmassa. Yksi sielunkumppani. Särkynyt sydän. Uusi itsetunto.

Vierailija
244/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin tykkäys ja ei muuta kun panemaan. Niin se tinderi toimii.

Vierailija
245/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän itseäni tavallisena miehenä eikä Tinderistä tule matcheja kuin ani harvoin. Tavallisella tarkoitan sitä, että kävin viimeksi salilla eilen, vartalotyyppi on "roteva". Maisterin tutkinto ei-humanistiselta alalta. Siilitukka ja asun Helsingissä

Ilmeisesti naama ratkaisee ja kaikki muu on toissijaista

Sun kannattaa poistaa profiili tasaisin väliajoin (n. kerran kuussa) ja luoda uusi. Uudet profiilit pääsevät Tinderissä etusijalle.

No ei todellakaan pääsee, vaan jonon hännille enneminkin. Alussa tarjotaan kaikentasoista, ajan mittaan tasosi tarkentuu. Tuo harhakuvasi varmaan johtuu siitä, että uusia profiileja tulee rajoitettu määrä, kun taas koko pooli on tarjolla uudelleen rekisteröidyttyäsi.

Ilmiö on kyllä huomattu, tietyt samat naamat tulee uutena korttina vähän väliä. Ei se, että näkee saman naaman kolmatta kertaa ainakaan saa mielipidettä muuttamaan, jos kerran on jo vasuriin vetänyt. Aika epätoivoiselta touhulta vaikuttaa.

Et ymmärtänyt. Tinderiin tulee jatkuvasti uusia käyttäjiä ja vanhoja poistuu. Tinder haluaa koukuttaa uudet käyttäjät ja tarjoaa näille enemmän mahdollisuuksia saada matchi.

Ei se tietenkään vaikuta enää näihin vanhoihin käyttäjiin jotka ovat jo nähneet profiilisi ja hylänneet. Tosin tuskin muistavatkaan ja jos uusi profiili on parempi niin saattavat vetää oikealle.

Joka tapauksessa kannattaa netistä googlata miten tinderin algoritmi toimii. Sitä on tutkittu paljon.

Vierailija
246/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän itseäni tavallisena miehenä eikä Tinderistä tule matcheja kuin ani harvoin. Tavallisella tarkoitan sitä, että kävin viimeksi salilla eilen, vartalotyyppi on "roteva". Maisterin tutkinto ei-humanistiselta alalta. Siilitukka ja asun Helsingissä

Ilmeisesti naama ratkaisee ja kaikki muu on toissijaista

Sun kannattaa poistaa profiili tasaisin väliajoin (n. kerran kuussa) ja luoda uusi. Uudet profiilit pääsevät Tinderissä etusijalle.

No ei todellakaan pääsee, vaan jonon hännille enneminkin. Alussa tarjotaan kaikentasoista, ajan mittaan tasosi tarkentuu. Tuo harhakuvasi varmaan johtuu siitä, että uusia profiileja tulee rajoitettu määrä, kun taas koko pooli on tarjolla uudelleen rekisteröidyttyäsi.

Ilmiö on kyllä huomattu, tietyt samat naamat tulee uutena korttina vähän väliä. Ei se, että näkee saman naaman kolmatta kertaa ainakaan saa mielipidettä muuttamaan, jos kerran on jo vasuriin vetänyt. Aika epätoivoiselta touhulta vaikuttaa.

Et ymmärtänyt. Tinderiin tulee jatkuvasti uusia käyttäjiä ja vanhoja poistuu. Tinder haluaa koukuttaa uudet käyttäjät ja tarjoaa näille enemmän mahdollisuuksia saada matchi.

Ei se tietenkään vaikuta enää näihin vanhoihin käyttäjiin jotka ovat jo nähneet profiilisi ja hylänneet. Tosin tuskin muistavatkaan ja jos uusi profiili on parempi niin saattavat vetää oikealle.

Joka tapauksessa kannattaa netistä googlata miten tinderin algoritmi toimii. Sitä on tutkittu paljon.

Itse et ymmärrä: Oletetaan, että Tinderin käyttäjä pysyy Tinderissä keskimäärin 50 päivää. Jos olet katsonut alueesi profiilit läpi kerran kokonaan näät seuraavana päivänä vain 1/50 siitä, mitä näkisit uudelleen asentamalla. Vaikka et olisi katsonut kaikkia läpi, on valikoimasi silti pienempi kuin uudelleen asennettuna. 

Ihmisillä on erittäin hyvä kasvomuisti. Kuten jo annoin ymmärtä, kyllä ne todellakin muistaa nähneensä, jo toisella kerralla. Saati sitten kun sama naama tulee seitsämättä kertaa.

Vierailija
247/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naistenälykkyys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Itsellä 35 treffiä vuodessa.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

No tämähän nyt on vallan selkeetä. Sun oma taso on siis sama kuin niillä ”matalatasoisilla” naisilla joista et kiinnostu. Eli sitten oot yksin, kun ei oman tasoiset naiset kelpaa.

No ei se nyt mene ihan noinkaan. Eihän urheilullinen ja kasvoiltaan ok mies ja yli satakiloinen nainen ole ainakaan ulkoisesti samantasoisia. Tuskin elintavatkaan kohtaa. Silti nämä ovat ainoita jotka haluaisivat tavata uudelleen.

Eri

Kun ei se urheilullisuus tee miehestä kiinnostavaa.

Onko joku niin väittänyt? Ulkoisesti eivät ole samantasoisia nämä, vaikka kuinka yrität kääntää huomion johonkin epäoleelliseen.

Jos mies on omasta mielestään seiska mutta saa vain viitosen naisia, niin hänen tasonsa on viitonen. Vastakkainen sukupuoli on se, joka tason määrittää heterosuhteissa, ei ihminen itse.

Mutta kerro minulle miten on ylipäänsä mahdollista matchata ihmisen kanssa, jota ei itse ole ensin pitänyt kiinnostavana.

Jos se mies ei saa missään kuin vitosia, joo se on vitonen.

Mutta aika h-vetin moni seiskan mies saa seiskoja livenä, Tinderissä vitosia koska seiskan nainen saa ysejä...jotka kylläkin hakee seiskoilta vain seksiä.

Naiset ei vaan hiffaa ettei ole sattumaa että "kiinnostavien miesten" kanssa homma kariutuu kun aletaan puhua vakavammasta.

Seksi ja suhde on eri asioita. Mä en myöskään laske rimaa parisuhteeseen sillä perusteella jos ysin ytmi on valmis hoitelemaan seiskan naisen muiden panojensa sivussa.

Mitä ihmettä se mies siellä Tinderissä tekee, jos se saa livenä naisia ja jopa tasokkaampia kuin sieltä??

Etsii helppoa seksiä. Pelkkä seksi ja parisuhde ovat kaksi eri asiaa.

Ysin mies ei etsi Tinderistä parisuhdetta, koska ysin naisen löytämiseen on paremmat tsäänssit livenä. Tunnen itse parikin tällaista miestä.

No miksi ysin mies etsii Tinderistä pelkkää seksiä, kun livenä saisi tasokkaampia? Tässä muutama selitys:

- livenä voi saada tasokkaampia naisia, mutta ei säännöllisesti. Ysin naisen pokaaminen baarista on haaste ysin miehellekin

- jos haluaa kaataa paljon naisia, omissa porukoissa saa pelimiehen maineen jota tasokas mies ei tarvitse eikä halua. Vieraissa ympyröissä joutuu lähtemään liikkeelle "ulkopuolisena", mikä on haastavaa (kokeile itse lyöttäytyä täysin ventovieraaseen seurueeseen esim. baarissa), ja lisäksi matkustamaan jonnekin kauemmas

- baareihin menee rahaa ja siellä joutuu notkumaan yömyöhään. Harva nainen lähtee harrastamaan seksiä ennen kuin loppuillasta tunnelman ollessa huipussaan

Tinderin ansiosta nämä ongelmat poistuvat. Ja siksi sovellus onkin pelimiehen paratiisi.

Jessus miten vastenmielisen kuvan nämä miehet antavat itsestään ja/tai toisistaan täällä av:lla.

Onneksi oma mieheni löytyi ihan muualta kuin netistä. Hän on tervepäinen ja normaali yksilö, mitä nämä netissä pyörivät pervo-petterit eivät näytä olevan.

Miehet puhuvat aina näin - toisista miehistä. Aina kun joku osoittaa kiinnostusta, toisen miehen mielestä on kyseessä seksiä hakeva pelimies.

Vierailija
248/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa-a. Mä oon lähes 40v sinkkuäiti ja tinderistä vuoden sisällä syntyi kymmeniä matcheja, useita treffejä, ja kaksi suhdetta joista toinen edelleen olemassa. Tapaamani miehet olivat kaikki korkeasti koulutettuja, hyvätapaisia, hyviä sängyssä jne. Ehkä se on tässä iässä toivotumpaa löytää oikea (pysyvä) suhde ja miehetkin ovat tositarkoituksella liikkeellä.

Toivo elää...

Vierailija
249/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pariskuntana Tinderin saldo 3 kuukaudelta: 119 matchia, kimppakivaa kymmenen eri naisen kanssa (m + 2n). Paljon ollaan myös sanottu "ei" naisille jotka eivät ole sytyttäneet.

Vierailija
250/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

Ei tositarkoituksella liikkuva nainen ihan heti anna pusuja tai seksiä. Kyllä varmasti haluaa hieman pidempää seurustelua ensin ja tuntea paremmin. Ei ulkonäkökään naiselle aina kaikkein tärkeintä ole.

Vierailija
251/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää ottaa, ei häntä saa. Miellä tämä ja onnistut.

Vierailija
252/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pitää ottaa, ei häntä saa. Miellä tämä ja onnistut.

Haha.. erittäin huonoja neuvoja heikosti naisia lukeville miehille 😅

Vierailija
253/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa käyttää jotain Tinderiä? Ei voisi turhempaa ja pinnallisempaa olla.

Vierailija
254/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ei niitä profiilitekstejä kukaan lue. Eka kuva on tärkein. Jos se ei säväytä niin menee hylkyyn.

Juuri heiltä tulee noita todellisuudesta irtaantuneita kommentteja eli "ole vain aktiivinen siellä".

Ulkonäkö määrittää täysin menestyksen tinderissä ja ulkonäköön ei voi vaikuttaa. Game over.

Se on selvä, että jos on hyvännäköinen, Tinderissä on helpompaa, mutta koska oikeasti naisia kiinnostaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö (minkä huomaa kyllä siitä miten monet naiset on onnellisesti yhdessä esim. ylipainoisen, pottunokkaisen duunarimiehen kanssa), on muitakin keinoja vaikuttaa suosioonsa siellä. Profiiliteksti pitää olla ja kuviin, vaikka ei mikään miesmalli olisikaan, täytyy panostaa. Selfietkin käy ihan hyvin, mutta niitä kannattaa ottaa vaikka 200 ja valkata niistä sitten parhaat, eikä niin, että pikaisesti alaviistosta yksi sierainselfie, ja sitten toinen jossa näkyy, että päällä on kulahtanut t-paita, tukka pörrössä, ja taustalla näkyy sotkuinen kämppä.

Nämä kun ei vaan valitettavasti auta yhtään. Testattu on. Ainoastaan tarpeeksi komea ulkonäkö tuntuu olevan ratkaiseva tekijä.

M35

Sun täytyy kyllä sitten olla oikeasti ihan poikkeuksellisen ruma ja profiilitekstin jotain aivan hervottoman huonoa, muuten ei selity millään.

Aivan, kuten sanoin niin itsetunto meni nolliin ja selvisi samalla ettei naisia tän näköinen kiinnosta pätkän vertaa.

Profiilitekstissä ei mitään erikoista ole. Harrastuksia, mitä etsin jne. Ikähaarukka on 28-40v.

Näillä mennään

M35

No mikä siinä on ettei sitä ulkonäköä voi yrittää muokata? Jos se naama ei ole se suurin valttikortti, niin miten olisi jos ottaisit kuvan vähän kauempaa?

Jos ei itse oikein hallitse noita vaatejuttuja, niin eikö voisi mennä vaikka johonkin Zaran sivuille, jossa on muodikkaita vaatteita hyvännäköisten miesten päällä. Juuri sellaisia prinssejä, joita monet naiset etsivät. Ja sitten vaan ihan matkii niitä. Hiuksista alkaen.

Ja sitten matkit jonkun toisen profiilitekstin, joka vaikuttaa kivalta. Vähän niinkuin fake it, until you make it. Sitähän naisetkin tekevät. Katsovat meikkivideoita, mainoksia, näytöksiä jne. Harva heistä on luonnonkaunis, mutta oikeilla vaateilla ja meikeillä heistä tulee nättejä ja itseluottamus kasvaa.

Jos noiden Zaran sivujen näköiseksi kiiltokuvapojaksi pitää alkaa niin taitaa tosiaankin olla peli menetetty.

M35

Niinhän naisillekin sanotaan, jos ei menestystä ole miesmarkkinoilla. Laihduta, minihametta, meikkiä ym. Et sinä nyt kauhean motivoituneelta vaikuta sen naisen löytymisen suhteen, jos kerran kynnykseksi nousee kiiltokuvapojan leikkiminen. Senkun olet sitten niissä lökäpöksyissäsi rumalla selfiellä. Vuoden verranhan sulla on siitä ja sen tuloksista kokemusta.

Vierailija
255/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huhuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa kumpaakaan, mutta kai se pakko on.

Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?

Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.

t. tuo yhden matchin mies

Siis HYLKÄÄT hyvätasoisia naisia???

- ja sitten ihmettelet, ettet löydä kumppania...

Joillekin ulkonäöllisesti parempitasoisille naisille kelpaa kyllä hieman heikompitasoinenkin mies, joten miksi ei sinulle siis parempitasoinen kelpaa?

Kyllä. Mä oon tyyppi joka käy usein lökäpöksyissä kaupassa ja ulkonäöltäni lähempänä berberiä kuin bieberiä. Miksi nuo missitason naiset kiinnostuisivat musta?

Odottaisitko, että ihminen joka hakee töitä kirjoitusvirheitä vilisevällä ansioluettelolla saisi töitä sen kanssa? Mikä saa sitten sinut kuvittelemaan , että berberin näköisenä lökäpöksyt jalassa saisit naisen? Kilpailu niistä viehättävistä naisista vaatii edes vähän panostusta, siis sen tinderiin kirjautumisen lisäksi.

Ai, niinkö? Jos mahdollinen kumppani ei hyväksy lökäpöksyissä shoppailuani, niin ehkä hän ei sitten ole kumppani, jonka haluan. Nää on näitä arvomaailman juttuja. Mä panostan moneen juttuun, mutta en koskaan oman, aidon minuuteni kustannuksella.

No se on tietenkin ihanaa, että pysyt omana aitona itsenäsi. Harmi vaan, että se vetoaa niin äärettömän harvaan naiseen. Naiset tietävät mitä aidosti haluavat ja sinä tiedät mitä aidosti olet, ettekä te matchaa sitten yhtään. Se ei ole naisilta pois, ettet vastaa mielikuvaa sopivasta kumppanista. He siirtyvät vaan seuraavaan, kunnes se kivannäköinen tulee vastaan. Kuten sinäkin siirryt ja siirryt ja siirryt... Eikä vaan tahdo tulla vastaan sellaista jolle sinä kelpaisit omana aitona lökäpöksynä. Ei ainakaan tinderissä, eikä ainakaan niiltä joilla on varaa valita.

Vierailija
256/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Näillä mennään

M35

M35

Niinhän naisillekin sanotaan, jos ei menestystä ole miesmarkkinoilla. Laihduta, minihametta, meikkiä ym. Et sinä nyt kauhean motivoituneelta vaikuta sen naisen löytymisen suhteen, jos kerran kynnykseksi nousee kiiltokuvapojan leikkiminen. Senkun olet sitten niissä lökäpöksyissäsi rumalla selfiellä. Vuoden verranhan sulla on siitä ja sen tuloksista kokemusta.

En tiedä kenestä sinä puhut, mutta en ole ollut vuotta tinderissä. 2viikkoa olen ollut. No miten tuo nyt sanois kun katsoo noita Zaran sivuja niin onhan nuo kamppeet ihan hirveitä. Todellakin olen ennemmin yksin.

M35

Vierailija
257/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case in point.

Juuri vähän aikaa sitten tuttu nainen vihdoin kokeili Tinderiä. 37v, eronnut, kaksi teini-ikäistä lasta, perusnätti, suurin piirtein normaalipainoinen, hymyilevä, kiva.

Ennen sitä etsi uutta miestä sosiaalisista tilaisuuksista. Kiinnosti useampaakin vanhempaa miestä, parin oman ikäisen kanssa yritystä mutta jompi kumpi sitten koki ettei ollut kemiaa. Vaikuttavat minusta hyvin tavallisilta miehiltä, ei komeita eikä todellakaan menestyneitä.

Tinder: treffit toimitusjohtajan ja huippufutarin kanssa. Mätsi julkkislaulajan kanssa. Viestejä laatikko täynnä. Huomasin että kun oltiin viihteellä taas, katseli pelkästään menestyjä-komistuksia.

Löytyikö parisuhdetta? No ei. Tj osoittautui naimisissa olevaksi, olisi halunnut seksiä ja jonkun lohduttamaan kun ero masensi. Huippufutari olisi halunnut MILF-panon jolla leuhkia pukukopissa.

Selvisi itselle ettei Tinderiin kannata mennä - ellei ole komistus, toimitusjohtaja tai huippufutari. Minut tämä nainen olisi halunnut eli kaippa olemme "samantasoisia".

Vierailija
258/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?

Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.

Mulle nuo miesten "huumorikuvat" on ehdoton turn off. Siis olen kyllä huumorintajuinen, mutta kuvattuna ja Tinder-profiilissa se lähinnä ärsyttää. Samoin ärsyttää naistenkin "huumorikuvat" esim. Facebookissa (Tinderistä en naisia etsi). Ja mä oletan, että "huumorikuvilla" tarkoitetaan nyt kuvia, joissa ihmisellä on mukahassu ilme, irvistys tai naamanvääntely, tai esim joku vappuhattu päässä.

Vierailija
259/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän nyt on vallan selkeetä. Sun oma taso on siis sama kuin niillä ”matalatasoisilla” naisilla joista et kiinnostu. Eli sitten oot yksin, kun ei oman tasoiset naiset kelpaa.

Niinpä. Tämä on miehillä todellinen sokea piste. Kenenkään ei tarvitse yrittää hampaat irvessä kiinnostua ihmisestä josta ei kiinnostu, mutta pieleen mennään siinä kun nillittätäön naisille näiden liian kovista vaatimuksista kun itse ollaan ihan samanlaisia.

Vierailija
260/823 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle nuo miesten "huumorikuvat" on ehdoton turn off. Siis olen kyllä huumorintajuinen, mutta kuvattuna ja Tinder-profiilissa se lähinnä ärsyttää. Samoin ärsyttää naistenkin "huumorikuvat" esim. Facebookissa (Tinderistä en naisia etsi). Ja mä oletan, että "huumorikuvilla" tarkoitetaan nyt kuvia, joissa ihmisellä on mukahassu ilme, irvistys tai naamanvääntely, tai esim joku vappuhattu päässä.

Näitä huumorikuvia on naisillakin tinderissä todella monella ja vielä useammalla on näitä kännykän appseilla tehtyjä nallen korvat ja nenä kuvia.

M35