Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se totta, etteivät kauniit naiset yleensä hyväksy kavereikseen itseään rumempia naisia?

Vierailija
20.04.2018 |

Miten on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta.

Vierailija
2/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jossain määrin totta. Miehelle naisen status ei ole niinkään tärkeää, mutta toiselle naiselle on. Tahallaan nyt yleistän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan päinvastoin, oma kauneus pääsee paremmin esille kun on joku vaatimattomampi vieressä.

Vierailija
4/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vaan päinvastoin, oma kauneus pääsee paremmin esille kun on joku vaatimattomampi vieressä.

Toisaalta naiset voi ajatella, että leimaantuu esim. rumaksi ja läskiksi, jos liikkuu sellaisen kaverin seurassa ihmisten ilmoilla.

Vierailija
5/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän se vähän vaikuttaisi tai ainakin ystäväporukoissa on monesti hyvinkin samannäköisiä ihmisiä. Toki niitä poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
6/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Hyvää päivää kirvesvartta voin sanoa kelle vain, ja olla ystävällinen.

Mutta lähipiiriin ei pääse rumat eikä tyhmät.

Vierailija
7/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Hyvää päivää kirvesvartta voin sanoa kelle vain, ja olla ystävällinen.

Mutta lähipiiriin ei pääse rumat eikä tyhmät.

Kuinka korkea ÄO pitää olla, että pääsee sun lähipiiriin? Vai riittääkö, että on korkeakoulututkinto suoritettuna?

Vierailija
8/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 30 vuotta eräs narsistituttu. Aina on ottanut rumia kavereita joiden rinnalla loistaa ja aina siirtynyt huonompiin baareihin, joissa on varmasti se kaunein ja haluttavin. Muijalla ikää nyt yli 50 vuotta.

Kyseessä oikeasti ehta narsisti, joka käyttää ihmisiä hyväkseen minkä ehtii. Miehiäkin ollut jo varmaan tusina tässä ajassa kun mieheni kanssa olen ollut yhdessä.

Vierailija
9/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset ei usein halua kauniin kaveriksi, siksi kauniiden täytyy kaveerata tasoistensa kanssa. Kauniit saa oikeasti paljon vihaa osakseen, liehittelyn ja mukavan käytöksen lisäksi.

Mutta onhan se kaikin puolin kätevämpää, että ihmiset liikkuu omissa "liigoissaan". Köyhän ja rikkaankin on joskus vaikea olla kaveria käytännön asioiden takia, samoin lapsellisten ja lapsettomien. Ystävyys on ystävyyttä eroista huolimatta, mutta aktiviteettien ja kiinnostuksen kohteiden olisi useimmiten hyvä olla samat.

Vierailija
10/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset ei usein halua kauniin kaveriksi, siksi kauniiden täytyy kaveerata tasoistensa kanssa. Kauniit saa oikeasti paljon vihaa osakseen, liehittelyn ja mukavan käytöksen lisäksi.

Mutta onhan se kaikin puolin kätevämpää, että ihmiset liikkuu omissa "liigoissaan". Köyhän ja rikkaankin on joskus vaikea olla kaveria käytännön asioiden takia, samoin lapsellisten ja lapsettomien. Ystävyys on ystävyyttä eroista huolimatta, mutta aktiviteettien ja kiinnostuksen kohteiden olisi useimmiten hyvä olla samat.

Mä kun olen aina luullut, että ne on nimenomaan kauniit naiset, jotka katsovat rumempiaan nenän vartta pitkin, ja haluaisivat lähettää kaikki rumat tuhoamisleireille.

T. Mies

Vierailija
11/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että naiskaverukset ovat usein ulkonäöllisesti samalla tasolla, kun taas mieskaverien kesken näkyy paljon enemmän suuria ulkonäöllisiä eroja.

Vierailija
12/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin on vaikea saada aitoja ystäviä, ei tarvitse siis valikoida, kaikki kivat kelpaa.

Vierailija
13/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun olen aina luullut, että ne on nimenomaan kauniit naiset, jotka katsovat rumempiaan nenän vartta pitkin, ja haluaisivat lähettää kaikki rumat tuhoamisleireille.

T. Mies

Miksi haluaisivat? Ei rumat naiset ole uhka kauniille, kauniit ne vievät miesten huomion mitättömämmän näköisiltä. Ap

Vierailija
14/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Miksi haluaisivat? Ei rumat naiset ole uhka kauniille, kauniit ne vievät miesten huomion mitättömämmän näköisiltä. Ap

Ohoh, en ole aloittaja, heitin ton vahingossa koska olin tuo lainattu kommentoija :D

Vierailija
15/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin on vaikea saada aitoja ystäviä, ei tarvitse siis valikoida, kaikki kivat kelpaa.

Kelvataanko mekin?

T: Viisas, Vilkas, Jörö, Nuhanenä, Lystikäs, Unelias ja Ujo

Vierailija
16/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Ei kyse ole uhasta vaan siitä, etteivär kauniit naiset halua nähdä ympärillään mitään rumaa tai sairaalloista.

Vierailija
17/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useimmiten ollut hieman itseäni rumempia kavereita, mutta yksi uusi frendi oli tosi kuumis. Kyllä sai olla rauhassa baarissa, kun hänen kanssaan liikkui! Ero oli huomattava.

Mukavaahan se joskus on, mutta olisi ehkä inhottavaa olla aina se varjoon jäävä.

Vierailija
18/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi (entinen) kaverini luetteli joskus, että yksi kriteeri kaverille on se että on hyvännäköinen. No kiva että kelpasin kaveriksi, mutta ei tosiaan olla oltu vuosiin tekemisissä ja tämä kaveri oli itse kyllä ihan kaunis.

Itselläni on ollut todella monen näköisiä ja tyylisiä kavereita.

Vierailija
19/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelvataanko mekin?

T: Viisas, Vilkas, Jörö, Nuhanenä, Lystikäs, Unelias ja Ujo

Tottakai kelpaatte, vaikutatte kivoilta.

Vierailija
20/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Ei kyse ole uhasta vaan siitä, etteivär kauniit naiset halua nähdä ympärillään mitään rumaa tai sairaalloista.

Eivätkö? Miksi eivät? Jos on luonnostaan kaunis, ei se tarkoita että itsellä olisi välttämättä esteettistä silmää, inhoreaktio rumuuteen ja sairauteen selittyy käsitykseni mukaan tiettyjen luonteenpiirteiden, ei oman kauneuden mukaan. Vai tarkoitatko kauniilla naisia, jotka ovat erittäin laitettuja (ja enimmäkseen siksi kauniita, lähinnä meikin avulla)? Jos näin, niin sitten olet varmaan oikeassa.