Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se totta, etteivät kauniit naiset yleensä hyväksy kavereikseen itseään rumempia naisia?

Vierailija
20.04.2018 |

Miten on?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassahan on vain kahdenlaisia naisia, kauniita ja rumia. Se ei koskaan ole makukysymys, eikä mitään välimuotoja ole.

Vierailija
22/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kauniita kavereita (mun mielestä). Yksi heistä kääntää päät, yksi elää polyamoriassa ja yhdellä on kaunis omakotitalo veden äärellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset ei usein halua kauniin kaveriksi, siksi kauniiden täytyy kaveerata tasoistensa kanssa. Kauniit saa oikeasti paljon vihaa osakseen, liehittelyn ja mukavan käytöksen lisäksi.

Mutta onhan se kaikin puolin kätevämpää, että ihmiset liikkuu omissa "liigoissaan". Köyhän ja rikkaankin on joskus vaikea olla kaveria käytännön asioiden takia, samoin lapsellisten ja lapsettomien. Ystävyys on ystävyyttä eroista huolimatta, mutta aktiviteettien ja kiinnostuksen kohteiden olisi useimmiten hyvä olla samat.

Mä kun olen aina luullut, että ne on nimenomaan kauniit naiset, jotka katsovat rumempiaan nenän vartta pitkin, ja haluaisivat lähettää kaikki rumat tuhoamisleireille.

T. Mies

Miksi haluaisivat? Ei rumat naiset ole uhka kauniille, kauniit ne vievät miesten huomion mitättömämmän näköisiltä. Ap

Ei kyse ole uhasta vaan siitä, etteivär kauniit naiset halua nähdä ympärillään mitään rumaa tai sairaalloista.

Eivätkö? Miksi eivät? Jos on luonnostaan kaunis, ei se tarkoita että itsellä olisi välttämättä esteettistä silmää, inhoreaktio rumuuteen ja sairauteen selittyy käsitykseni mukaan tiettyjen luonteenpiirteiden, ei oman kauneuden mukaan. Vai tarkoitatko kauniilla naisia, jotka ovat erittäin laitettuja (ja enimmäkseen siksi kauniita, lähinnä meikin avulla)? Jos näin, niin sitten olet varmaan oikeassa.

Koska itse kokevat olevansa täydellisyyden perikuvia. Viihtyisivät varmaan hyvin myös natsi-Saksassa kun on niin monin tavoin yhteneväinen maailmankuvakin.

Vierailija
24/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itselläni on kavereina useita kauniita naisia ja minun keskimääräistä vaatimattomampi ulkonäköni ei näytä häiritsevän. Tosin minun on muutenkin vaikea kuvitella, että ystäväni hirveästi miettisivät, miten kavereidensa ulkonäkö vaikuttaa heihin tai minkä kuvan se heistä antaa. Enkä oikein osaa kuvitella olevani sellaisen ihmisen kaveri, joka sitä suuremmin miettisi.

Vierailija
25/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ruma täytyy aina porukassa olla, mutta sen täytyy olla rikas tai hauska. Mielellään molempia.

Vierailija
26/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan asia on täysin päinvastoin. Ne vaatimattoman näköiset naiset ei halua kaveriksi kaunista naista, joka vie joka paikassa sen huomion.

Kateus on niin ikävä tunne että välttäminen parempi. Ja toisaalta voi sitten kuitenkin haukkua rauhassa niitä kauniita kun eivät ole ystävinä vaan pidetään vihollisleirissä vaikka väkisin.

Vierailija
27/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Itselläni on kavereina useita kauniita naisia ja minun keskimääräistä vaatimattomampi ulkonäköni ei näytä häiritsevän. Tosin minun on muutenkin vaikea kuvitella, että ystäväni hirveästi miettisivät, miten kavereidensa ulkonäkö vaikuttaa heihin tai minkä kuvan se heistä antaa. Enkä oikein osaa kuvitella olevani sellaisen ihmisen kaveri, joka sitä suuremmin miettisi.

Ei kai kukaan tuollaisia asioita tietoisesti mieti, paitsi avoimesti kusipäiset ihmiset ja toiseksi ihmiset, jotka analysoivat tällaisia asioita enemmän.

Ettet vain olisi vähän naiivi. Sano nyt vielä, että sinulla on komea mieskin, joka on rakastunut vain sisimpääsi mutta näkee keskivertoa rumemman ulkonäkösi jostain mystisestä syynä kauniina.

Vierailija
28/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ystäväni taitavat olla samoilta luokilta tarttuneet mukaan. Yläasteelta, sekä lukiosta ynnä lopuista kouluista.

Naapurista myös. Sattui muuttamaan meidän naapuriin. Minun sisko...

Sori siitä.

Vierailija
29/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota..

Riippuu menosta.

Jos menee baariin ja meinaa saada tasoistaan seuraa, pitää olla kuuma porukka ;)

Vierailija
30/30 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut omassa kaveripiirissä että ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Ja vaikka ymmärrän mitä tässä tarkoitetaan, kauneus on suhteellista eikä sitä pysty suoraan vertaamaan. Minulla on sekä ns. luonnollisen kauniita ystäviä että ystäviä, joiden kauneus tukeutuu enemmän kosmetiikkaan, enkä usko että oma vaatimaton ulkonäköni häiritsee heitä millään lailla. Useasti heitetään aiheesta läppääkin, kun tasoerot ulkonäössä on niin huomattavia.