Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä kanssani

Vierailija
20.04.2018 |

Olen 27-vuotias nainen, ja minulla on melko hyvä libido. Seurustelen tällä hetkellä itseä vuoden vanhemman miehen kanssa, ollaan asuttu yhdessä 2,5 vuotta. Ongelmani on se että mies haluaa seksiä erittäin harvoin kun taas minä usein. Itse haluaisin muutaman kerran viikossa, joskus jopa joka päivä. Harrastamme miehen kanssa seksiä n. kerran kuussa. Teen aloitteita useammin mutta mies ei innostu. Saatan esim. istua alasti miehen syliin ja antaa rintani hänen suuhun, mutta ei kiinnostu. Seurustelumme alussa hänellä oli vähän kovemmat halut, mutta minulla silti ehkä kovemmat, ja olen myös kiinnostunut kokeilemaan eri asioita seksissä kun taas mies ei.

Minulla on tätä ennen ollut yksi toinenkin seurustelusuhde, lukioiässä, ja silloin myös miehen seksihalut oli paljon huonommat kuin minulla. Nykyinen mies on väsynyt töistä, mutta minusta joskus voisi silti minunkin mieliksi vaikka nuolla tms. Kotona mies katsoo lähinnä TV:tä ja pelaa.

Mikä neuvoksi, mitä tässä kannattaisi tehdä että mies haluaa? Kun meillä on seksiä, mies ei kauan jaksa nuolla minua, vaan haluaa työntää peniksen melko nopeasti sisääni. Sitten jyystetään ja mies saa lopulta orgasmin, jonka jälkeen mies on niin väsynyt ettei jaksa enää hyväillä minua. Tyydytän tuolloin usein itseni vielä seksin jälkeen ja saan orgasmin itsetyydytyksellä. Saan helposti orgasemeja itseä tyydyttämällä, mutta haluaisin että mieskin haluaisi minua.

N27

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Alan kuitenkin miettiä olenko liian pinnallinen jos päättäisin suhteen seksin puutteen takia. Toisaalta tässä on myös muita asioita: mies haluaa lapsia hänen mukaansa vasta muutaman vuoden päästä (voinko luottaa siihen, itse haluaisin alkaa yrittää jo nyt), mies katsoo TV:tä ja pelaa todella paljon. Lisäksi mies vaikuttaa olevan hiukan mustasukkainen koska ei pidä siitä että menen johonkin, esim. ystäväni luo vapaapäivänä. Menen sinne koska mies vaan katsoo TV:tä eikä huomioi minua. Mies on myös joskus suuttuessaan äkkipikainen, hän on muutaman kerran mm. tönäissyt minua.

Ap

Vierailija
42/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti sentään, mies on sysipaska ja vielä mietit että jäisit suhteeseen! Onko itsetuntosi aivan miinuksella vai mitä ihmettä? Miksi annat miehen yksin hyötyä suhteesta kun itse vain häviät? Arvaan että teet kaikki kotityötkin. Arvasinkin oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Alan kuitenkin miettiä olenko liian pinnallinen jos päättäisin suhteen seksin puutteen takia. Toisaalta tässä on myös muita asioita: mies haluaa lapsia hänen mukaansa vasta muutaman vuoden päästä (voinko luottaa siihen, itse haluaisin alkaa yrittää jo nyt), mies katsoo TV:tä ja pelaa todella paljon. Lisäksi mies vaikuttaa olevan hiukan mustasukkainen koska ei pidä siitä että menen johonkin, esim. ystäväni luo vapaapäivänä. Menen sinne koska mies vaan katsoo TV:tä eikä huomioi minua. Mies on myös joskus suuttuessaan äkkipikainen, hän on muutaman kerran mm. tönäissyt minua.

Ap

Eli... Ainoa asia mitä mies haluaa, on lapsia ja koska se on sama halu kuin sinulle niin SEN takia aiot jäädä suhteeseen jossa et saa riittävästi tarvitsemaasi huomioita, et seksiä ja sen lisäksi mies käyttäytyy väkivaltaisesti -- ja kyllä, olet väkivaltaisessa suhteessa, koska töniminen lasketaan myös perheväkivallaksi.

Oikeastikko luulet, että ei ole muita miehiä ketkä haluavat lapsia? Olet tossun alla nyhverölle ja miehesi tarvitsisi saada apua tuohon äkkipikaisuuteensa terapiasta, koska vuosien saatossa se töniminen tulee muuttumaan pahemmaksi väkivallaksi jos hän ei tajua että tuo ei käy päinsä.

Vierailija
44/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin miehestä joutuisin aluksi varmaan asumaan vanhempieni luo, koska opiskelen vielä ja minulla ei olisi yksin varaa kalliisiin vuokriin. Tämä estää minua lähtemästä, haluan kuitenkin saada opiskeluni loppuun. On n. vuosi jäljellä. Käyn opiskelun ohessa hiki hatussa töissä nytkin.

Ap

Vierailija
45/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaisin miehestä joutuisin aluksi varmaan asumaan vanhempieni luo, koska opiskelen vielä ja minulla ei olisi yksin varaa kalliisiin vuokriin. Tämä estää minua lähtemästä, haluan kuitenkin saada opiskeluni loppuun. On n. vuosi jäljellä. Käyn opiskelun ohessa hiki hatussa töissä nytkin.

Ap

Surullinen juttu. Sanoisin kyllä nyt vanhempana miehenä niin, että miehelläsi on todennäköisesti testosteronin alenema, vaikka hän ei vaikuta millään tavalla aikuiselta mieheltä. Jos hän ei suostu seksuaaliterapeutin puheille yksin tai pariterapiaan kanssasi, niin sanoisin että kannattaa vaihtaa osoitetta. Vaikka vanhempien luokse takaisin muuttaminen tuntuisi nyt askeleelta taaksepäin, niin kyllä se on monta askelta eteenpäin. Väkivalta on kaikissa muodoissa täysin hyväksymätöntä, ja sitä sinuun valitettavasti nyt kohdistetaan.

Vaikutat fiksulta ja tuntevalta nuorelta naiselta, joka löytää varmasti mukavan nuorenmiehen jostain.

Älä elämää pelkää.

Vierailija
46/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kaikkia kotitöitä, tehdään puoliksi. Mies on kyllä myös siivoushullu ja on monta kertaa mm. Suuttunut minulle kun jossain on ollut joku villakoira :( ei ole minusta normaalia... En ole kodinhengetär mutta minusta välittäminen on tärkeintä eikä haittaa jos kaikki ei ole koko ajan tiptop.

Ap

Vierailija
47/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, seksittömyys on tuossa suhteessa huolistasi pienimpiä. Miehesi on väkivaltainen ja kontrolloiva. Soita Naisten linja ja hae apua.

En voi uskoa, että jumitat hirvittävässä suhteessa vain, että sinulla olisi joku. Olet nuori ja maailma on täynnä miehiä. Lähde.

Vierailija
48/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa mihin joudun jos lähden :( kuinka kauan vanhempani esim. Suostuisivat pitämään minua asumassa luonaan. Minulla on myös täti jolla on iso talo ja voisin ehkä asua hänen luonaan. Lähteminen olisi varmasti niin iso suru että siitä kestäisi toipua...

Ap

Vierailija
49/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina mies ei antanut minun edes tyydyttää itseäni. Jonkinlaista kontrollointia. Minua pelottaa kyllä miten minulle käy jos lähden, opiskelutkin kesken vielä :(

Ap

Vierailija
50/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa mihin joudun jos lähden :( kuinka kauan vanhempani esim. Suostuisivat pitämään minua asumassa luonaan. Minulla on myös täti jolla on iso talo ja voisin ehkä asua hänen luonaan. Lähteminen olisi varmasti niin iso suru että siitä kestäisi toipua...

Ap

Siis HALOO! Nyt valoja päälle sinne pääkoppaan. Olet kontrolloivassa ja väkivaltaisessa suhteessa ja odottamalla asia ei parane.

Jos haluat kyseisen miehen pitää, niin ainoa keino on se että sanot hänelle suoraan sen että TARVITSET SUHTEELTA MUUTAKIN KUIN MITÄ SE NYT TARJOAA ja sen lisäksi yhteinen parisuhdeterapia kuin miehelle oma henkilökohtainen terapia. Tarvitset myös itse terapiaa, koska tunnut siltä, että sinulla on omiakin ongelmia. Ja kyse ei ole siitä, että mies tekee ne sinun mieliksesi vaan siitä että hän AIDOSTI HALUAA MUUTTUA.

Mitä vanhempiin tulee, niin millainen vanhempi jättää lapsensa pulaan silloin kun tulee ilmi että parisuhde on niin huonossa jamassa että joutuu olemaan nyrkin ja hellan välissä? Ja jos hän tönii sinua, niin mitäpä luulet että lapsi joutuu kärsimään? Mutta minulla myös herää kysymys, että oletko itse niin puhdas kuin annat ymmärtää? Jotkut ihmiset nimittäin valittavat että puoliso on fyysisesti väkivaltainen, mutta samalla he itse saattavat olla vastaavanlaisia mutta henkisesti ja silti uhriutua terapiassa / keskustelufoorumeilla.

Vierailija
51/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse väkivaltainen. Niin, toivottavasti vanhempani ottavat minut luokseen tarvittaessa. Itse asiassa vanhempani ovat eronneet ja asuvat eri osoitteissa, ja joutuisin äitini luo (en ole paljon yhteydessä isääni). Äidilläni on asenne että kun lapsi on täysi-ikäinen hänen tulee pärjätä itse. Minulla on myös täti jonka luo voisin varmaankin mennä.

Tiedän että minun pitäisi varmasti löytää toinen mies jonka kanssa hankkia lapsia, koska en halua että lapset joutuisivat kokemaan tai näkemään väkivaltaa. Tiedän että vaikutan erittäin ryhmältä kun en ole vielä lähtenyt mutta ei tunnu hyvältä jos joutuisin äitini luo asumaan.

Ap

Vierailija
52/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse väkivaltainen. Niin, toivottavasti vanhempani ottavat minut luokseen tarvittaessa. Itse asiassa vanhempani ovat eronneet ja asuvat eri osoitteissa, ja joutuisin äitini luo (en ole paljon yhteydessä isääni). Äidilläni on asenne että kun lapsi on täysi-ikäinen hänen tulee pärjätä itse. Minulla on myös täti jonka luo voisin varmaankin mennä.

Tiedän että minun pitäisi varmasti löytää toinen mies jonka kanssa hankkia lapsia, koska en halua että lapset joutuisivat kokemaan tai näkemään väkivaltaa. Tiedän että vaikutan erittäin ryhmältä kun en ole vielä lähtenyt mutta ei tunnu hyvältä jos joutuisin äitini luo asumaan.

Ap

Sitten jäät siihen nykyiseen suhteeseesi ja yrität korjata asiat ja katsoa lähteekö poikaystäväsi messiin, tai sitten jäät siihen suhteeseen ja et yritä tehdä mitään. Sekin on valinta.

Vierailija
53/56 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikävä kyllä taidat olla suhteessa narsistin kanssa. Pakene todellakin vielä kun voit, eikä lapsia ole! Kokemuksella sanon.

Vierailija
54/56 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut syliin ja annat rinnan suuhun? Vaikka miehet ovatkin yleensä naisia nopeammin syttyviä ei se tarkoita, että voi heti hyökätä kimppuun.

Mitä luulet kuinka moni nainen innostuisi jos miehen aloite olisi se, että tulee eteen ja antaa munan suuhun? Varsinkaan silloin jos nainen olisi suhteessa se, jolla olisi vähemmän haluja.

Vierailija
55/56 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en siis aina hyökkää noin nopeasti. Saatan alkaa myös silittää miestä ja hyväillä penistä housujen läpi yms. Ehkä olen sitten poikkeuksellisen suoratoimintainen nainen.

Millä perusteella ajattelette että mieheni olisi narsisti? Kiinnostaa vain. Pitää miettiä mitä teen. Ja huom. Miehellä on ihan tavalliset vanhemmat joten olisi ihme jos hän olisi narsisti...

Ap

56/56 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Kyllä puutteessa eläminen haittasi minua joskus ihan pahuksesti niin kuin nyt sinua. Olen mies, jolla seisoo edelleen kun vaan nainen koskettaa hellästi ja on kiihottava ulkonäöltään. Miehen on väsyneenäkin melko helppoa nuolla ja hyväillä naiselle orgasmi - orgasmiin kouristeleva nainen taas kiihottaa minua niin, että panoa seuraa ihan takuulla. Halut nyt vaan eivät teillä kohtaa. Huonossa seksisuhteessa ei kannata elää jos on muitakin syitä, minkä takia suhde ei toimi. Asiallista on puhua kumppanisi kanssa seksistä niin avoimesti kun voi. Itselläni on nivustyrä leikattu moneen kertaan juuri panemisen takia...nyt paikat on panssaroitu niin ettei helpolla tyrä uusi. Muistan kuitenkin kun tyrä vaivasi - seksi ei kaikissa asennoissa ollut nautinnollista eli varmista myös ettei miestäsi vaivaa joku mekaaninen kipu.

Nykyisellä kokemuksella ja deittipalvelujen laajan tarjonnan ansiosta voit olla varma, että löydät kotiisi sinua hellivän miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme