En tajua maitokahvin juojia. Kahvihan on hetkessä ihan haaleaa
Jos siihen laitetaan jotain maitoja sekaan. Ja mikään ei ole niin pahaa kuin "taskulämmin" kahvi. Eri asia tietysti, jos lämmittää sen maidon, mutta valtaosa vaan lorauttaa kylmää maitoa sekaan ja kahvi jäähtyy liikaa.
Kommentit (11)
Ap, sä et osaa. Valmistaa kahvia etkä trollata.
Hmm, itse taas tykkään eniten haaleasta kahvista tai teestä. En tosin juo maitokahvia kun en siitä tykkää, mutta annan mustan kahvin vähän jäähtyä ennen juomista. Teehen kaadan puoli kuppia maitoa, että saan siitä mukavan pehmeän makuista ja haaleaa.
Ei sun tarvitsekaan tajuta, ap-pikkuinen. On varmasti hyvin paljon asioita, joita et tajua.
Sen takia lämmitän maidon mikrossa ennen kuin laitan kahvia kuppiin.
Ap ei varmaan tajua myöskään nautinnollista seksiä, joka kestää kaksi tuntia ja jossa kumpikin saa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sä et osaa. Valmistaa kahvia etkä trollata.
Aika usein juon jonkun muun valmistamaa kahvia. Ihan yhtä nopeasti sekin jäähtyy. Kuumat juomat kuumina ja kylmät kylminä (taskulämmin hanavesi on yhtä kammottavaa).
Ap
Miksi teit tämän typerän aloituksen?
Se kahvi juodaan pois eikä säilytetä siitä mukissa viilentymässä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kahvi ainakin on maidosta huolimatta niin kuumaa, että joudun odottamaan sen jäähtymistä.
Tottumiskysymys ja osin myös ihmisillä on erilainen kyky sietää kuumaa.
Monesti olen itsekin hörppinyt jo melkein kokonaan mustan kahvini, kun samasta kahvipannusta samaan aikaan ottaneet maitokahvin juojat vielä puhaltelevat kuppeihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei varmaan tajua myöskään nautinnollista seksiä, joka kestää kaksi tuntia ja jossa kumpikin saa orgasmin.
Haalea kahvi vastaa kahden minuutin seksiä, jossa mies laukeaa kesken kaiken reisille ja nukahtaa välittömästi sen jälkeen.
Ap
Onko tää kokemuksen syvä rintaääni?
Mun kahvi ainakin on maidosta huolimatta niin kuumaa, että joudun odottamaan sen jäähtymistä.