Mies ei halua seksiä kanssani
Olen 27-vuotias nainen, ja minulla on melko hyvä libido. Seurustelen tällä hetkellä itseä vuoden vanhemman miehen kanssa, ollaan asuttu yhdessä 2,5 vuotta. Ongelmani on se että mies haluaa seksiä erittäin harvoin kun taas minä usein. Itse haluaisin muutaman kerran viikossa, joskus jopa joka päivä. Harrastamme miehen kanssa seksiä n. kerran kuussa. Teen aloitteita useammin mutta mies ei innostu. Saatan esim. istua alasti miehen syliin ja antaa rintani hänen suuhun, mutta ei kiinnostu. Seurustelumme alussa hänellä oli vähän kovemmat halut, mutta minulla silti ehkä kovemmat, ja olen myös kiinnostunut kokeilemaan eri asioita seksissä kun taas mies ei.
Minulla on tätä ennen ollut yksi toinenkin seurustelusuhde, lukioiässä, ja silloin myös miehen seksihalut oli paljon huonommat kuin minulla. Nykyinen mies on väsynyt töistä, mutta minusta joskus voisi silti minunkin mieliksi vaikka nuolla tms. Kotona mies katsoo lähinnä TV:tä ja pelaa.
Mikä neuvoksi, mitä tässä kannattaisi tehdä että mies haluaa? Kun meillä on seksiä, mies ei kauan jaksa nuolla minua, vaan haluaa työntää peniksen melko nopeasti sisääni. Sitten jyystetään ja mies saa lopulta orgasmin, jonka jälkeen mies on niin väsynyt ettei jaksa enää hyväillä minua. Tyydytän tuolloin usein itseni vielä seksin jälkeen ja saan orgasmin itsetyydytyksellä. Saan helposti orgasemeja itseä tyydyttämällä, mutta haluaisin että mieskin haluaisi minua.
N27
Kommentit (56)
Join the club vaan kuule. Kyllä voi.
Ehdotan miehelle tervystarkastusta ja testosteronitason mittausta. Jos ei mitään löydy, seksuaaliterapiaa. Jos mies ei siihen suostu niin lähde. Älä jää kitumaan seksittömään suhteeseen.
Kokemusta aiheesta on.
Miten sinulla kävi kun kirjoitat että kokemusta on? Mies ei varmasti suostu testosteronin mittaamiseen, on itsepäinen. Kyllä tämä harmittaa kun seksi on kuitenkin iso nautinto elämässä. Ja mies on vain 28, ei mikään vanha...
Ap
EROA jo tänään, tuosta tuo menee vain alamäkeä koko ajan eikä mikään auta. Mies vain ei ole seksuaalinen. Ansaitsen halukkaan miehen joka arvostaa halukasta naista!
Kärsin kymmeniä vuosia. En raaski enää jättää miestä. (Ei ole taloudelliset syyt.) Jos olisin paljon nuorempi, lähtisin heti. Jos ei löydy terveydellistä syytä, niin ei se tuosta ainakaan parane, pahenee vain. Olen etsinyt panokaveria ja mahdollisesti löytänytkin. Olen tuo "kokemusta on". Puhu miehesi kanssa, kerro, kuinka tärkeää seksi on sinulle. Ymmärrän kyllä tuon, että miestä ei tahdo saada lääkäriin. Onko hän masentunut tai onko hänellä jotain masennuslääkitystä, sekin voi viedä seksihalut? Lääkettä vaihtamalla tilanne voisi parantua. Kylmä totuus on, että on ihmisiä, joilla on hyvin hyvin matala libido. Haluja ei siis kerta kaikkiaan vain ole. Siihen ei auta juuri tuo tissi suuhun, seksikkäät hepenet tms mitä monesti ehdotetaan. Jos mies ei näe ongelmaa olevan olemassakaan ja hänellä on kaikki hyvin niin pahalta näyttää. Puhun yhä kokemuksesta. :Ó(
Miehellä ei ole masennuslääkitystä. Olen kertonut hänelle joskus siitä että läheisyys on minulle tärkeää ja että haluan seksiä, mies ei juuri kommentoi ja saattaa vaan sanoa "ei nyt". Joudun tyydyttämään itseäni joka päivä kun olen puutteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole masennuslääkitystä. Olen kertonut hänelle joskus siitä että läheisyys on minulle tärkeää ja että haluan seksiä, mies ei juuri kommentoi ja saattaa vaan sanoa "ei nyt". Joudun tyydyttämään itseäni joka päivä kun olen puutteessa.
Ap
Mitä erityisen hyvää tuossa miehessä on, jotta olet hänen kanssaan vaikka parisuhteen tärkein elementti ei toteudu?
Mieti mitä se on 10 vuoden, 20 vuoden jne päästä.
Ja minulla oli tosiaan aiemmin myös miehen takia seksitön suhde. Tuolloin mies piti yöllä yhdessä nukkuessamme kalsareita ja paitaa etten vaan koskettaisi häntä. Minun taas teki mieli. Jos koskin häneen mies ei tykänny. En ymmärrä miksi löydän juuri tällaisia miehiä...
Ap
Mies on luotettava, ei käytä päihteitä yms. Meillä on samoja arvoja ja ollaan molemmat koti-ihmisiä. Mutta se hiertää myös suhdetta että mies ei halua lapsia vielä kun taas minä haluaisin...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on luotettava, ei käytä päihteitä yms. Meillä on samoja arvoja ja ollaan molemmat koti-ihmisiä. Mutta se hiertää myös suhdetta että mies ei halua lapsia vielä kun taas minä haluaisin...
Ap
No daa, onpa tylsää. Kannattaa ehdottomasti erota. Se ettei toista kiinnosta seksi on jo sellainen ero arvomaailmassa että loppuikäsi on kärsimystä jos tuon kanssa jatkat.
Niin... pelkään kyllä etten löydä luotettavaa miestä joka pitää seksistä ja haluaa lapsia. Minulle on tärkeää että mies jakaa samat arvot ja voin luottaa häneen ja suunnitella tulevaisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin... pelkään kyllä etten löydä luotettavaa miestä joka pitää seksistä ja haluaa lapsia. Minulle on tärkeää että mies jakaa samat arvot ja voin luottaa häneen ja suunnitella tulevaisuutta.
Ap
Tuo mies ei edes halua lapsia! Kyllä sellaisia miehiä on pilvin pimein jotka haluavat seksiä (ainakin suhteen alkuvuosina), lapsia ja ovat luotettavia. Veikkaan että suurin osa miehistä ovat sellaisia.
Mitkä ne samat arvot ovat?
Mitenköhän mahtaisi onnistua raskaaksitulo miehen kanssa, joka jaksaa max kerran kuussa? Melkein löisin vetoa sen puolesta ettei osu ovulaatiohetkeen se kerta. Ja yleensä haluttomilla miehillä pakkotahtisessa yrittämisessä halut vähenee vielä entisestään. Pystytkö ottaa sen riskin, että tulevaisuus tämän kaverin kanssa on paitsi seksitön, myös lapseton?
Olen miettinyt myös tuota. Tiedän että raskaaksitulo ei välttämättä onnistu helposti noin. Minulla ei ole paljon aikaa odottaa iän puolesta. Mistähän löytää miehen joka haluaa seksiä monta kertaa viikossa ja lapsia?
Ap
Mitenhän olisi teidän kommentit jos SO olisikin mies ja nainen pihtaa? Pitäisikö silloin kestää vain vai sanoisitteko miehelle myös että etsi parempi nainen?
Niin en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä... se huolestuttaa minua myös että mies ei halua lapsia vielä muutamaan vuoteen... yleensähän kai nainen pihtaa ja mies on aktiivisempi.
Ap
Jos terve nuori mies kieltäytyy seksistä, niin oma veikkaus on, että hän on pannut jotakin muuta naista ja siksi seksi sinun kanssasi ei kiinnosta.
En usko että pettää. Mies ei ole sen tyyppinen. Tiedän kyllä että hän tyydyttää itseään eli vetää käteen Joskus, ehkä muutaman kerran viikossa. En ymmärrä miksi ei voisi minun kanssa yhdynnässä tyydyttää tarpeitaan? Sanoo kuitenkin että rakastaa. Alan jo harkita pettämistä kun haluja on mutta en saa hyväilyä mieheltä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko että pettää. Mies ei ole sen tyyppinen. Tiedän kyllä että hän tyydyttää itseään eli vetää käteen Joskus, ehkä muutaman kerran viikossa. En ymmärrä miksi ei voisi minun kanssa yhdynnässä tyydyttää tarpeitaan? Sanoo kuitenkin että rakastaa. Alan jo harkita pettämistä kun haluja on mutta en saa hyväilyä mieheltä :(
Ap
No voi helvetti miksi pettämistä, kun olisi maailman helpoin erota kun lapsiakaan ei ole?! Mieti nyt jos mies runkkaa useasti viikossa mutta antaa munaa kerran kuukaudessa, niin ei hän todellakaan rakasta yhtään.
Lisäksi haluaisin lapsia mutta mies ei vielä. En silti painosta miestä. En ymmärrä miten miehellä voi olla niin heikot seksihalut.
Ap