Mitä viemisiä kyläpaikkaan?
Kyläilyn kohteena on 70-vuotias naishenkilö, jonka mielenkiinnon kohteisiin kuuluvat puutarhanhoito, leipominen, ruuanlaitto ja kutominen. Perinteiset kukat ja syömiset on siis poissuljettu, koska hän hoitaa nämä itse lähes ammattilaistasolla :) Pää lyö tyhjää.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi "Kuohuva Kuusenkerkkä" alkoholiton kuplajuoma. Jos siis on lainkaan sentyylinen ihminen että tekee toisinaan hienoa ruokaa jonka kanssa olisi myös juoda jotain hienoa.
Itse sain tuollaisen tuomisena ja se odottaa vielä jääkapissa hienompaa ruokaa seurakseen.
Tuota voisi ehkä miettiä. Vaikka hän onkin yksineläjä ja perinteisen maalaisruuan ystävä. Sellainen marjamehujen keittelijä :)
MInä olen vienyt nätit keittiöpyyhkeet, niitä ei ole koskaan liikaa.
Vaikka onkin viherpeukalo niin varmaan silti ilahtuisi kauniista kukkakimpusta. Kahvipaketin voi myös viedä tuliaisina.
Kukat sopivat aina. Tavaraa tuossa iässä varmaan on yllin kyllin, mutta kulutettavia tuotteita (kynttilöitä, hyviä servettejä, joitakin herkkuja jos tiedät maun) on kiva saada ja viedä. Jos tiedät kutomisharrastuksenkin, pari kerää laadukasta villalankaa on myös sopiva vieminen.
Miten olisi "Kuohuva Kuusenkerkkä" alkoholiton kuplajuoma. Jos siis on lainkaan sentyylinen ihminen että tekee toisinaan hienoa ruokaa jonka kanssa olisi myös juoda jotain hienoa.
Itse sain tuollaisen tuomisena ja se odottaa vielä jääkapissa hienompaa ruokaa seurakseen.