Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet tehnyt omassa lapsuudessasi, mitä et antaisi oman lapsesi tehdä?

Vierailija
20.04.2018 |

Aloitan:
Leikkinyt ojissa ja ojanpientareilla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillä yksin tai kavereiden kanssa ilman, että vanhemmat ovat tarkastaneet kyvyn selvityä liikenteessä. Mennä pulkkamäkeen, joka viettää päin mäntyjä.

Vierailija
2/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivetä tikkaita pitkin korkean kerrostalon yläkerroksien korkeudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillyt valtatien varrella

Vierailija
4/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt aikaa uimarannalla isompien lasten kanssa enkä osannut uida, ikää 5-6 vuotta, tapahtui 60-luvulla.

Vierailija
5/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusannut muita lapsia.

Vierailija
6/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustanut auton jalkatilassa ja peräkontissa

Vierailija
7/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäillä koulussa ja hällä väliä-asenne. Olen joutunut itse sisäistämään koulunkäynnin tärkeyden ja osaamiseni tason päälle parikymppisenä vasta. Lukiosta abban paperit kun pojat ja biletys vain kiinnosti. Eikä kotoa oikein saanut viestiä että minun haluttiin menestyvän opinnoissa tai edes olevan siihen kyvykäs. Nykyinen paras ystäväni minut havahdutti opiskelun tärkeyteen. Sen jälkeen vuosien aivojumppaa ja älytreeniä, ajattelun muokkausta white trashista sivistyneeksi ja vakavasti otettavaksi. Nyt yliopistossa kolmekymppisenä. Tässä siis ydinajatuksena se ettei minulle tullut edes mieleen miettiä yliopistoa vaikka olen nykyään niiin onnellinen ja löytänyt juttuni yliopistosta.

Vierailija
8/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seilannut jäälautalla isolla joella

Vierailija
9/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetänyt röökiä ja brenkkua 14-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
10/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysäillä koulussa ja hällä väliä-asenne. Olen joutunut itse sisäistämään koulunkäynnin tärkeyden ja osaamiseni tason päälle parikymppisenä vasta. Lukiosta abban paperit kun pojat ja biletys vain kiinnosti. Eikä kotoa oikein saanut viestiä että minun haluttiin menestyvän opinnoissa tai edes olevan siihen kyvykäs. Nykyinen paras ystäväni minut havahdutti opiskelun tärkeyteen. Sen jälkeen vuosien aivojumppaa ja älytreeniä, ajattelun muokkausta white trashista sivistyneeksi ja vakavasti otettavaksi. Nyt yliopistossa kolmekymppisenä. Tässä siis ydinajatuksena se ettei minulle tullut edes mieleen miettiä yliopistoa vaikka olen nykyään niiin onnellinen ja löytänyt juttuni yliopistosta.

Tuosta täytyy kahden teinin äitinä sanoa, että ei auta mitään vaikka joka ikinen päivä natkuttaa koulutuksen tärkydestä, kokeisiin lukemisesta, vieraiden kielten sanojen opettelusta.... Oivallus on tultava nuorelta itseltään.

Vierailija
11/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiä junaradalla.

Uida järven keskelle uimataidottomana pelkän uimarenkaan kanssa. En muista, että kenekään vanhemmat olisi koskaan olleet uimarannalla meidän lasten kanssa. Keskenämme siellä oltiin ja on ihme ettei kukaan hukkunut.

Hyppiä katolta talvella.

Vierailija
12/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettänyt aikaa uimarannalla isompien lasten kanssa enkä osannut uida, ikää 5-6 vuotta, tapahtui 60-luvulla.

Tämä mullakin. Lisäksi talvisin käytiin pari vuotta vanhemman siskon kanssa uimahallissa kahdestaan. Sisko osasi uida jotenkuten mä en osaa vieläkään. Tapahtui 80-luvulla.

Vierailija
13/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut pyörällä ilman kypärää

Vierailija
14/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut koivuniemen herraa. Tosin olen sitä saanut itsekin.

Olen moittinut ulkonäköä. Lähinnä pitkää tukkaa.

Vierailija
15/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Paitsi että tätä tapahtui kun olin niin pieni että veli työnsi rattaissa, isosisko 6 vuotta veli 9. Äiti meidät mastkaaan varusti eväitten ja viltin kanssa. Rantaan matkaa kolmisen kilometriä. JA Tätä joka kesä. Koskaan ei ollut aikuista mukana.

Opin uimaan 5 vuotiaana.

Vierailija
16/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässy ulos keskellä kouluviikkoa , yöllä ja yöksi kavereille epäilyttävillä tarinoilla

Vierailija
17/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta täytyy kahden teinin äitinä sanoa, että ei auta mitään vaikka joka ikinen päivä natkuttaa koulutuksen tärkydestä, kokeisiin lukemisesta, vieraiden kielten sanojen opettelusta.... Oivallus on tultava nuorelta itseltään.

Täältä sivusta huutelen. Samaa mieltä tuosta itseoivaltamisesta, mutta aika vaikeaa se on jos vanhemmat eivät yhtään patista ja kaikki läheiset ovat wt-sakkia. Itse oivalsin kans kaikki tarkeät elämässä tarvittavat asiat kotoa pois muutettua parikymppisenä.

Vierailija
18/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellä yksin hytittömällä traktorilla kaatumisriskialttiissa työssa

11-vuotiaana.

Ammuskella ilman valvontaa haulikolla saman ikäisenä.

Vierailija
19/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulottaminen ja jäälautalla seilaaminen.

Vierailija
20/41 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut mainoksia 14-vuotiaana. En antaisi oman lapseni tehdä mtn töitä noin nuorena. Tuo oli oikeesti aika raskasta, ja joskus meni iltaan, vaikka vaan pari krt vkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi