Suostuisitko sinä olemaan mallina alusvaatemainoksessa TV:ssä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No jos hinnasta sovitaan...(ja hyvin korkeasta sellaisesta)
Ei se niin pahaa ole. Nykyään poistetaan aina ne selluliitit ja raskausarvet, myös liikkuvasta kuvasta.
Mä suostuisin millon vaan ja ihan normaaleilla tv taksoilla. En häpeä kroppaani, päinvastoin. Kai tekin käytte ihan julkisilla paikoilla uimassa ja joku saattaa tällöin nähdä teidät bikineissä tai uima-asussa ja jopa arvostella teitä.
Anorektikon näköinen, tikkukädet ja jalat. Varmaan olisin edustava juu.
Vierailija kirjoitti:
Mä suostuisin millon vaan ja ihan normaaleilla tv taksoilla. En häpeä kroppaani, päinvastoin. Kai tekin käytte ihan julkisilla paikoilla uimassa ja joku saattaa tällöin nähdä teidät bikineissä tai uima-asussa ja jopa arvostella teitä.
Tulee mieleen kerran 2000-luvun alussa kun oltiin rannalla ja yhdeltä naiselta lähti bikinien yläosa kun hän hyppäsi laiturilta veteen. Hän ei huomannut mitään ennenkun tuli vedestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kerran 2000-luvun alussa kun oltiin rannalla ja yhdeltä naiselta lähti bikinien yläosa kun hän hyppäsi laiturilta veteen. Hän ei huomannut mitään ennenkun tuli vedestä :D
Näitkö tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö tissit?
Ensimmäistä kertaa näin vieraat tissit livenä niin.
En suostuisi mihinkään mainoksiin.
Tottakai. Ne vaan ei koskaan huoli 130 kiloista yli nelikymppistä. Tuliskohan siinä tienattua aktiivimallin mukainen palkka?
Voisin mä päästä ehkä virtsankarkailusuojia mainostaan. T:51v
Miksei. Minulla (miehellä) on muutama opiskelija kaveri, jotka ovat yliopisto-opintojensa ohella hankkineet sivutuloja toimimalla mallina. - Ei uimapuku malli esittele itseään vaan uinapukua. - Vaikka erään alusvaatteissaan aikakausilehden mainoksessa olevan tuntevana saatan myös ajatella, että siinäpä hän "taas" kuvassa keimailee kaikille, mutta tänään hän elävänä hymyilee ja nauraa kanssamme kun yhdessä valmistaudumme ja tsemmpaamme toisiamme seuraavaan tenttiin...
En suostuisi menemään mihinkään mainokseen koska en halua telkkariin enkä halua minkäänlaista julkisuutta.
En tällä mahamakkaralla ja näillä itikan pureman kokoisilla "tisseillä". En myöskään tällä naamalla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole koskaan käynyt rannalla uima-asussa, enkä tule menemäänkään.
No jos hinnasta sovitaan...(ja hyvin korkeasta sellaisesta)