Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin miehelle, etten aio käyttää kotona tippaakaan alkoholia

Vierailija
20.04.2018 |

Niin kauan kunnes on säännöllinen seksielämä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ajattelisi yhtään mitään, jos en joisi saunaolutta. Ei varmaan sinunkaan, jos otat muutenkin vain yhden alkoholiannoksen viikossa. Keksi joku parempi kuin alkoholi, tuohan on ihan hassua :D

Vierailija
22/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana lopetat syömisen, nukkumisen, hengittämisen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tapa tuokin on raitistua.

Vierailija
24/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi haluaa sinun ryyppäävän, ja sä kiristät sitä sanomalla, ettet aio ryypätä ennen kuin saat seksiä? Onpa outoa.

Ei mies halua minun ryyppäävän. Mutta saa säännöllisesti muistutuksen siitä miten paljon seksittömyys minua haittaa kun itse ottaa jonkun saunaoluen kun minä en enää ota. Ap

No itseäsihän sä tuolla vain kiusaat. Miten sä kuvittelet että miestäsi haittaisi otatko sä saunaoluen vai et?

Vierailija
25/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et juo enää alkoholia, kunnes teillä on seksiä, sitten taas juot. Mitä ihmettä? Onko juomisesi miehellesi niin tärkeä asia? Kummallista.

En tiedä juonko sittenkään, mutta ennen sitä en ainakaan juo. Ap

Mutta miksi?

Koska tajusin miten säälittävää on juoda siksi, ettei ole säännöllistä seksielämää. Ap

Vierailija
26/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana lopetat syömisen, nukkumisen, hengittämisen ?

Katsotaan miten pitkälle joudun menemään tässä vielä. Ap

Vierailija
27/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala mielummin vaikka sormettaa miehen nähden aina kun tekee mieli seksiä, näkeepähän paremmin mistä jää paitsi. :-D

Vierailija
28/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi haluaa sinun ryyppäävän, ja sä kiristät sitä sanomalla, ettet aio ryypätä ennen kuin saat seksiä? Onpa outoa.

Ei mies halua minun ryyppäävän. Mutta saa säännöllisesti muistutuksen siitä miten paljon seksittömyys minua haittaa kun itse ottaa jonkun saunaoluen kun minä en enää ota. Ap

No itseäsihän sä tuolla vain kiusaat. Miten sä kuvittelet että miestäsi haittaisi otatko sä saunaoluen vai et?

Kyse on siitä, millä keinoin itse kestän tilannetta ja voin olla tyytyväisempi itseeni. Ap

Vierailija
29/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala mielummin vaikka sormettaa miehen nähden aina kun tekee mieli seksiä, näkeepähän paremmin mistä jää paitsi. :-D

Mitä jos sinä katsot Grayn anatomiaa ja miehesi tulee vispaamaan naamasi eteen

Vierailija
30/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiristää/kostaa/rankaista on tarkoitus, niin lopeta jokin sellainen, jonka mies edes huomaa. Jokin taloudenhoidon toiminta (tiskaus, miehen vaatteiden pesu, ruoanlaitto miehelle tms.).

Vierailija
31/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö teillä siis on epäsäännöllinen seksielämä? Kuinka usein sitä keskimäärin tapahtuu? Miksi sen pitäisi olla säännöllistä?

Vierailija
32/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Miten se voi olla muistutus mistään, jos et ota saunakaljaa? Miksi mies kiinnittäisi siihen edes huomiota, otatko saunakaljan vai et? En minäkään ota koskaan saunakaljaa, ihan riippumatta siitä, juoko mies kaljansa vai ei.

Harvoin olen nähnyt näin outoa aloitusta.

Vierailija
33/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiristää/kostaa/rankaista on tarkoitus, niin lopeta jokin sellainen, jonka mies edes huomaa. Jokin taloudenhoidon toiminta (tiskaus, miehen vaatteiden pesu, ruoanlaitto miehelle tms.).

Ei ole kyse muusta kuin hallintakeinosta ja tosiaan ehkä mies muistaa asian kun itse ottaa sen saunajaljan. Ap

Vierailija
34/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö teillä siis on epäsäännöllinen seksielämä? Kuinka usein sitä keskimäärin tapahtuu? Miksi sen pitäisi olla säännöllistä?

On hyvin epäsäännöllinen ja aivan liian harvoin. Säännöllinen pitäisi olla siksi että se on minun hyvinvoinnilleni välttämätöntä. Ap

Vierailija
35/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse muusta kuin hallintakeinosta ja tosiaan ehkä mies muistaa asian kun itse ottaa sen saunajaljan. Ap

Miten kummassa voit pitää toiseen kohdistuvana hallintakeinona sitä, ettet juo alkoholia? Korkeintaan se on omaan itseesi kohdistuva hallintakeino.

Vierailija
36/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenhän te teitte eroa. Sun muistissa on kyllä nyt jotain vikaa. Niin ja viime viikolla ukko teki kuolemaa. Mee nyt johonkin tutkimuksiin.

Vierailija
37/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa voit pitää toiseen kohdistuvana hallintakeinona sitä, ettet juo alkoholia? Korkeintaan se on omaan itseesi kohdistuva hallintakeino.

Nimenomaan itseeni kohdistuva hallintakeino onkin kyseessä, en ole missään kohtaa sanonut että toiseen. Ap

Vierailija
38/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haittaakin miestäsi toodeellla paljon. Se joutuu sitten yksi vetämään kaikki mäyräkoiran tölkit. Taitaa ukko olla vaan mielissään.

Vierailija
39/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haittaakin miestäsi toodeellla paljon. Se joutuu sitten yksi vetämään kaikki mäyräkoiran tölkit. Taitaa ukko olla vaan mielissään.

Ei ole tarkotus haitata. Ei varmaan sekään haittaa, että fyysinen vointini ja ulkomuotoni kiittää. Ap

Vierailija
40/42 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up