Kerroin miehelle, etten aio käyttää kotona tippaakaan alkoholia
Kommentit (42)
Seuraavana lopetat syömisen, nukkumisen, hengittämisen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehesi haluaa sinun ryyppäävän, ja sä kiristät sitä sanomalla, ettet aio ryypätä ennen kuin saat seksiä? Onpa outoa.
Ei mies halua minun ryyppäävän. Mutta saa säännöllisesti muistutuksen siitä miten paljon seksittömyys minua haittaa kun itse ottaa jonkun saunaoluen kun minä en enää ota. Ap
No itseäsihän sä tuolla vain kiusaat. Miten sä kuvittelet että miestäsi haittaisi otatko sä saunaoluen vai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et juo enää alkoholia, kunnes teillä on seksiä, sitten taas juot. Mitä ihmettä? Onko juomisesi miehellesi niin tärkeä asia? Kummallista.
En tiedä juonko sittenkään, mutta ennen sitä en ainakaan juo. Ap
Mutta miksi?
Koska tajusin miten säälittävää on juoda siksi, ettei ole säännöllistä seksielämää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana lopetat syömisen, nukkumisen, hengittämisen ?
Katsotaan miten pitkälle joudun menemään tässä vielä. Ap
Ala mielummin vaikka sormettaa miehen nähden aina kun tekee mieli seksiä, näkeepähän paremmin mistä jää paitsi. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehesi haluaa sinun ryyppäävän, ja sä kiristät sitä sanomalla, ettet aio ryypätä ennen kuin saat seksiä? Onpa outoa.
Ei mies halua minun ryyppäävän. Mutta saa säännöllisesti muistutuksen siitä miten paljon seksittömyys minua haittaa kun itse ottaa jonkun saunaoluen kun minä en enää ota. Ap
No itseäsihän sä tuolla vain kiusaat. Miten sä kuvittelet että miestäsi haittaisi otatko sä saunaoluen vai et?
Kyse on siitä, millä keinoin itse kestän tilannetta ja voin olla tyytyväisempi itseeni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ala mielummin vaikka sormettaa miehen nähden aina kun tekee mieli seksiä, näkeepähän paremmin mistä jää paitsi. :-D
Mitä jos sinä katsot Grayn anatomiaa ja miehesi tulee vispaamaan naamasi eteen
Jos kiristää/kostaa/rankaista on tarkoitus, niin lopeta jokin sellainen, jonka mies edes huomaa. Jokin taloudenhoidon toiminta (tiskaus, miehen vaatteiden pesu, ruoanlaitto miehelle tms.).
Nytkö teillä siis on epäsäännöllinen seksielämä? Kuinka usein sitä keskimäärin tapahtuu? Miksi sen pitäisi olla säännöllistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Miten se voi olla muistutus mistään, jos et ota saunakaljaa? Miksi mies kiinnittäisi siihen edes huomiota, otatko saunakaljan vai et? En minäkään ota koskaan saunakaljaa, ihan riippumatta siitä, juoko mies kaljansa vai ei.
Harvoin olen nähnyt näin outoa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiristää/kostaa/rankaista on tarkoitus, niin lopeta jokin sellainen, jonka mies edes huomaa. Jokin taloudenhoidon toiminta (tiskaus, miehen vaatteiden pesu, ruoanlaitto miehelle tms.).
Ei ole kyse muusta kuin hallintakeinosta ja tosiaan ehkä mies muistaa asian kun itse ottaa sen saunajaljan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nytkö teillä siis on epäsäännöllinen seksielämä? Kuinka usein sitä keskimäärin tapahtuu? Miksi sen pitäisi olla säännöllistä?
On hyvin epäsäännöllinen ja aivan liian harvoin. Säännöllinen pitäisi olla siksi että se on minun hyvinvoinnilleni välttämätöntä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse muusta kuin hallintakeinosta ja tosiaan ehkä mies muistaa asian kun itse ottaa sen saunajaljan. Ap
Miten kummassa voit pitää toiseen kohdistuvana hallintakeinona sitä, ettet juo alkoholia? Korkeintaan se on omaan itseesi kohdistuva hallintakeino.
Eilenhän te teitte eroa. Sun muistissa on kyllä nyt jotain vikaa. Niin ja viime viikolla ukko teki kuolemaa. Mee nyt johonkin tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kummassa voit pitää toiseen kohdistuvana hallintakeinona sitä, ettet juo alkoholia? Korkeintaan se on omaan itseesi kohdistuva hallintakeino.
Nimenomaan itseeni kohdistuva hallintakeino onkin kyseessä, en ole missään kohtaa sanonut että toiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haittaakin miestäsi toodeellla paljon. Se joutuu sitten yksi vetämään kaikki mäyräkoiran tölkit. Taitaa ukko olla vaan mielissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haittaakin miestäsi toodeellla paljon. Se joutuu sitten yksi vetämään kaikki mäyräkoiran tölkit. Taitaa ukko olla vaan mielissään.
Ei ole tarkotus haitata. Ei varmaan sekään haittaa, että fyysinen vointini ja ulkomuotoni kiittää. Ap
Mun mies ei ajattelisi yhtään mitään, jos en joisi saunaolutta. Ei varmaan sinunkaan, jos otat muutenkin vain yhden alkoholiannoksen viikossa. Keksi joku parempi kuin alkoholi, tuohan on ihan hassua :D