Mitä ammattia arvostat vähiten top3
1 kaikki myyjät
2 rakennus työntekijät
3 lähihoitajat
Kommentit (119)
1. Toimittaja
2. Lakimies
3. Poliitikko
Sossut
Julkisen puolen pikkuesimiehet
Politikot
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan varsinaisia ammatteja, mutta näiden "töiden" tekijät:
Tekoripsien laittaja
Pitkien tekokynsien laittaja
Hiuspidennysten laittaja
Kai sinä sitten jätät kehumatta näiden palvelujen käyttäjien ulkonäön, teet kantasi selväksi niiden ulkonäköä huonontavasta vaikutuksesta sukulaisillesi ja ystävillesi, ja aktiivisesti myös kerrot että naiset ovat kauneimmillaan lyhyempine hiuksineen, normaalikynsillä ja tavallisilla lyhyillä ja harvoilla ripsillä? Tietysti myös vähän riippuu kirjoittajan sukupuolesta miten ja keille nämä asiat tehdään tiedoksi.
(Näitäkään) palveluita ei ole, jollei niille ole kysyntää, joten sen vähentäminen lopulta ratkaisee halvekusntangelmasi.
En niinkään väheksy mitään ammattia, mutta jotkut insinöörit on tuskaisen hankalia. Aiheuttavat kulmikkailla puheillaan ja teoillaan vilunväreitä ja puistatuksia.
Tullimies
Poliisi
Toimittelijatar
Police Basket oli poliisien huijaussumutus. Sisältö puutaheinää, ei isbn tunnuksia, hävyttömän vähäinen jakelumäärä, petoksella "tukijoiksi" haalittuja hölmöjä, puhelinmyyntifima kähmi käytännössä kaiken liiveihinsä, varainkeräysrikoksen tunnusmerkistöt täyttyivät mennen tullen.
Dennis Pasterstein oli osallisena varainkeräysrikoksien putkessa, missä harjoitettiin mm tuhansiin suomalaisiin yrittäjiin kohdistunutta petoslaskutusta eli aiheetonta laskutusta, tilauspetostelua sekä yrittäjien vahingoittamista. Tässä leike ja näyttö Pastersteinin osallisuudesta tälläiseen rikollisuuteen
https://docplayer.fi/amp/5658787-Sisallysluettelo-police-basket-ry-hall…
Itse painotuote oli halvalla painettu käytännössä vihkonen, kirjoitustaidotonta höpinää, jota petoksella tarjottiin yrittäjille muka oikeana aikakauslehtenä jonka levikki olisi huimat sataa tonnia viikkoa ja jota voisi tarkastella ennen ostopäätöstä mm Rautakirjan pisteistä. Edellämainituista on todistajia Suomessa satoja huijattuja yrittäjiä
Olin revetä naurusta tukan päästä kun googlasin lisää. Pastersteinin mokailut ylittäneet kansainvälisetkin uutiskynnykset katsokaas. Miettikääs lissut jos tälläinen tyyppi on laitoksessa pesänlikaajana
https://medium.com/@tornador2000/the-insecure-tourist-country-finland-c…
Kimmo vielä kirjoitti:
Olin revetä naurusta tukan päästä kun googlasin lisää. Pastersteinin mokailut ylittäneet kansainvälisetkin uutiskynnykset katsokaas. Miettikääs lissut jos tälläinen tyyppi on laitoksessa pesänlikaajana
Kuutamoitten keikkaa todellakin väännetty.
Puhelinmyyjä.
Konsultti.
Joogavalmentaja.
Siivoojat
Hoitajat
Maanviljelijät
Kissailijat
Koirailijat
Aula-työntekijä
Poliitikko
Feissari
Influensseri
Mahtaa lissukoita hävettää kun laitoksessa puuhastelee yksi tälläinen kusipää
http://lyli.fi/tuomittupoliisi
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään ammattia tulisi halveksua tai väheksyä? Eikö se ole hyvä, jos jollain työllä pystyy elättämään itsensä?
En ymmärrä varsinkaan lähihoitajien mollaamista. Pienellä palkalla tekevät raskasta ja vastuullista työtä esim. vanhustenhoidossa, päiväkodeissa, vammaispuolella. Monesta meistä ei olisi niihin töihin, joten annetaan lähihoitajille heille kuuluva arvostus.
Olen itse miettinyt samaa, että miksi halveksuu ja väheksyy toisen työtä. Useimmille meille kuitenkin veroista maksetut tuet kelpaavat. Itse hyödyn niistä opiskellessa ja nykyisin suoraan kirjastossa käydessäni. Tietämättäni varmasti yhteiskunnan verovaroin tukemana vielä niin monesta muusta.
Yleisesti ottaen arvostan erityisesti niitä ammatteja, joihin itse en kykenisi. Eikä tarvitse mennä kuin asiakaspalveluun. Ilman heitä ja heidän arvokasta työtään niin tuskin olisi meillä taustavoimillakaan yrityksessä työtä.
1. hoitajat valituksen vuoksi
2. julkisen puolen lääkärit, jotka eivät osaa muuta kuin kirjoittaa burana reseptejä
3. somehörhöt, jotka kuvittelevat, että sometus on ammatti
Kuulostaa kateellisen ja antisemitistin kommentilta. Police basket lehti vaikutti hyvinkin laadukkaalta harrastelehdeltä useine artikkeleineen ja tuo sauna-asiahan jo selvitettiin, Pasterstein ei syyllistynyt mihinkään rikokseen tai väärään toimintaan. Iltalehti käytti vain hänen nimeään, että sai myytyä lehtiä. Taidat olla aika katkera elämääsi kun muihin kohdistat noin paljon negaa.