Mies ei halua seksiä
Tapasin miehen joka ei halua seksiä. Vaikka nukun alasti hänen vierellään ja pippeli on pystyssä? Miksi..
Kommentit (28)
Olen aikuinen ja miehellä on normikokoinen.
Ei halua minunkaan mieheni, kuulemma 4kympin kriisi menossa. (täyttää 40 kahden vuoden päästä).
Ehkä sil seiso ku se ajatteli jotain toista naista... Eikä haluu sua vetästä ku tunteet on muualla
Makin tapasin tollasen. Ei voi kyl ymmärtää.... Ei kun uutta kehiin. N48
Itsekin ajattelen toista miestä mut voi kai sitä silti....
Vierailija kirjoitti:
Ei halua minunkaan mieheni, kuulemma 4kympin kriisi menossa. (täyttää 40 kahden vuoden päästä).
Niin jos tuot miehes eteen halukkaan +20veen ni jopas alkaakin yllätäen kiinnostaa
Oletko kysynyt haluaisiko suuhun tai pyllyyn?
Itse tunsin miehen kovuuden persettäni vasten ja heti oli käymässä hommiin. Ehkä sä et vaan kiinnosta sitä kovin paljoo?
Joko mies A) Ei tiedä mitä sillä seisovalla pippelillä pitää tehdä B) on homo C) kiihottuu vain erikoisuuksista D) elää selibaatissa
No kuitenkin se haluaa tavata minua.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan kannattaa odottaa
Pari vuotta jos haluaa vakavan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No kuitenkin se haluaa tavata minua.
Se ettö osaa tavata on aina plussaa mieheele.
Vierailija kirjoitti:
Joko mies A) Ei tiedä mitä sillä seisovalla pippelillä pitää tehdä B) on homo C) kiihottuu vain erikoisuuksista D) elää selibaatissa
E) Ei oikeestaan haluu sua
Näin kai sitten. Alan katsella muita.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen joka ei halua seksiä. Vaikka nukun alasti hänen vierellään ja pippeli on pystyssä? Miksi..
Olitko sinä joskus aiemmin se haluton osapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Nukut alasti ja sun pippeli on pystyssä. Miksi?
Oliko iso vai pieni?