Mikä minulla on? Kurkkukipu ja jäätävä väsymys
Kurkku ollut kipeä jo pari päivää ja ihan järkyttävä väsymys ollut, vaikka olen nukkunut 10-12 tuntia. Olo tuntuu vähän niinkuin olisi flunssassa, mutta minulla ei ole muita oireita kuin nuo. Mikäköhän minulla on?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuulostaa, että sulla on kurkku kipeä.
Kurkku on kipeä mutta tomaatti ei. Mikä helpotus.
Mä veikkaisin kurkkukipua ja jäätävää väsymystä.
Vittu, että ootte hauskoja. HAHAHAHAH
Oletko ikinä kuullut taudista nimeltä flunssa?
Keski-Suomessa on ainakin ollut (influenssan kaltaista) virustautia, johon on kuulunut hirmuinen, viikonkin mittainen kurkkukipu, joka sitten muuttuu vähän pienemmäksi ja toisenlaiseksi kurkkukivuksi ja kestää vielä viikon pari. Kovaa kuumetta on ollut, muttei oikeastaan muita oireita.
Toivottavasti sulla menee nopeammin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut taudista nimeltä flunssa?
Niin mutta minulla ei ole muita flunssan oireita :))) oletko kuullut muistakin taudeista kuin flunssasta?
Luulin otsikosta että olet ollut sairaana pitempäänkin.
Mulla ollut kurkku kipeä ja jäätävä väsymys nyt 7 KUUKAUTTA eikä syytä löydy. Huokaus.
Kokeile allergialääkettä, vaikka Heinixiä. Se on halpaa eikä tapa vaikka olisikin turha, . Nyt on ilmassa pölyä ja siitepölyä kaukokulkeutuu.
A-streptokokin aiheuttama angiina? Sitä nyt paljon liikenteessä. Oireet sopisivat. Käy nielunäytteessä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomessa on ainakin ollut (influenssan kaltaista) virustautia, johon on kuulunut hirmuinen, viikonkin mittainen kurkkukipu, joka sitten muuttuu vähän pienemmäksi ja toisenlaiseksi kurkkukivuksi ja kestää vielä viikon pari. Kovaa kuumetta on ollut, muttei oikeastaan muita oireita.
Aikanaan riehui espanjantauti, nyt väkeä kaataa keskisuomentauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan riehui espanjantauti, nyt väkeä kaataa keskisuomentauti.
No tuolta se kyllä tuntui, pakko myöntää.
Vähän kuulostaa, että sulla on kurkku kipeä.