Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS Vilma, onko hänellä jotenkin tosi paksu kaula...

Vierailija
20.04.2018 |

... Ja leveät hartiat? Vai näyttääkö se vain minun silmään siltä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit vain ilmoittamaan itsestäänselviä asioita Vilman ulkonäöstä? Etkö omaan näkökykyyn luota vai mitä ihmettä?

Vierailija
22/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kuvat katsottuani ihmettelen että miksi tuollainen upea kaunotar on ylipäätään lähtenyt mukaan tähän paskaohjelmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehekäs yläkroppa

Vierailija
24/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan hirveen miehekäs

https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/vp/febb5ed3a1c34574f19f9f0725d…

Tosi kaunis ja naisellinen kroppa on. Ja kasvot ovat myös kauniit, tuikkivat silmät, joista paistaa herkkyys.

Tuossa kuvassa on laitettu, kattokaapa millainen on naturellina...

Vilma näyttää ilman meikkiäkin kauniimmalta kuin sinä ammattilaisen tekemällä meikillä, että pidä pääsi kiinni vaan.

Rauhoituhan Vilma nyt! Et voi arvostella kenenkään ulkonäköä näkemättä, itse olet julkisuuteen hakeutunut niin kestä myös negatiivinen palaute, kaikki ei voi sinusta tykätä.

Miksi ihmeessä kuvittelet, läski, että olisin Vilma?

Niin ja huomaatko itse, millainen raukka olet, kun nimettömänä ja kuvattomana haukut täällä muiden kaulaa tai hartioita, joita henkilö ei millään liikunnalla voi saada pois? Oletko ihan normaaliälyinen ihminen? Tuskin.

Olen kyllä ihan normaaliälyinen, toisin kuin sinä...

Vierailija
25/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kaunis ja naisellinen kroppa on. Ja kasvot ovat myös kauniit, tuikkivat silmät, joista paistaa herkkyys.

Vilma näyttää ilman meikkiäkin kauniimmalta kuin sinä ammattilaisen tekemällä meikillä, että pidä pääsi kiinni vaan.

Rauhoituhan Vilma nyt! Et voi arvostella kenenkään ulkonäköä näkemättä, itse olet julkisuuteen hakeutunut niin kestä myös negatiivinen palaute, kaikki ei voi sinusta tykätä.

Menikö tunteisiin? Just tuolla perusteella voisit olla Vilma.. Ja miten voit ketään läskiksi haukkua jos et edes ole henkilöä nähnyt. Kuvittelet vissiin olevasi fiksukin mutta valitettavasti sitä et ole.

Vierailija
26/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja huomaatko itse, millainen raukka olet, kun nimettömänä ja kuvattomana haukut täällä muiden kaulaa tai hartioita, joita henkilö ei millään liikunnalla voi saada pois? Oletko ihan normaaliälyinen ihminen? Tuskin.

Olen kyllä ihan normaaliälyinen, toisin kuin sinä...

Olet kaukana normaaliälyisestä.

Vierailija
27/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin? Just tuolla perusteella voisit olla Vilma.. Ja miten voit ketään läskiksi haukkua jos et edes ole henkilöä nähnyt. Kuvittelet vissiin olevasi fiksukin mutta valitettavasti sitä et ole.

Niin, miksi et hauku Vilmaa omalla nimelläsi ja kuvallasi? Voisimme arvostella sinuakin paremmin. Sinä raukka pelkäät itse saavasi haukkuja, vaikka mielelläsi muita haukut.

Vierailija
28/29 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehekäs yläkroppa.. Itsellä juurikin samanlainen kun tuossa kuvassa ja v*tun ärsyttävää!

Exä anoi että mulla leveämmät hartiat kuin hänellä. 

Vierailija
29/29 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on myös jotenkin tosi pieni pää niin korostuu hartiat enemmän mut leveäthän nekin ovat ei siitä mihinkään pääse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän