Terveelliselle elämän tavalla nauretaan ja nuoriso elää sokerilla
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804192200889714_vd.shtml
Paremmalta tuo kakku näyttää kun kermakakkusokerihiilarihötöt. Ja varmasti maistuu eikä tule tunkkaista oloakaan.
Huomaa kommenteistakin, että sokeri on elinehto. Ei ihme, että nuoret lihoo, diabetes yleistyy, monet muutkin sairaudet yleistyvät ylipainon myötä.
Kateelliset huutelevat läskit hyllyen terveelliselle vaihtoehdolle ja lisäisivät tuohonkin lisää turhia kaloreita ja sokeria mitä ei todellakaan tarvita.
Kommentit (121)
Olen ylipainoinen ja minun herkkuani on hedelmäsalaatti. Ilman jäätelöä tai kastikkeita. Ei banaania. Vältän hiilareita. Syön vähän. Äläpä naureskele kaikille lihaville.
Kun kauan on ilman sokeria, ei sitä osaa kaivatakaan.
Mihin sitä sokeria muka tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Niissä majoneeseissa on älyttömän paljon piilosokeria ja rasvaa joten parempi jättää se pois kokonaan jos terveellisesti meinaa syödä
Valmismajoissa voikin olla sokeria. Jos itse tekee, niin terveellistähän se on. Sisältää öljyä, keltuaista ja mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen ja minun herkkuani on hedelmäsalaatti. Ilman jäätelöä tai kastikkeita. Ei banaania. Vältän hiilareita. Syön vähän. Äläpä naureskele kaikille lihaville.
Teetkö itse tuoreista hedelmistä etkä osta sokeriliemessä olevaa purkkitavaraa? Etkä lisää sokerista mehua sekaan?
Ei se purkissa oleva hedelmäkarkitkin ole mistään kotoisin koska se mehuliemi on kyllästetty sokerilla
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerma, voi ja pekonihan se on sitä ihmisen luontaista ravintoa, on ollut ihan sieltä Afrikan savanneilta asti.
Itse asiassa näin onkin. Toki teollisen pekonin vaihtaisin kylkiviipaleisiin, ei ole mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kerma, voi ja pekonihan se on sitä ihmisen luontaista ravintoa, on ollut ihan sieltä Afrikan savanneilta asti.
Itse asiassa näin onkin. Toki teollisen pekonin vaihtaisin kylkiviipaleisiin, ei ole mitään ylimääräistä.
Mites tää kerma? Älkää ny viittikö puhua paskaa päähänne..
Vierailija kirjoitti:
Vältät hiilareita syömällä hedelmäsalaattia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma on hyvää ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma on hyvää ravintoa.
Siihen en ota kantaa, mutta että ihan luontaista ravintoa jostain 200.000 vuoden takaa.
Many people now believe that because added sugars are bad, the same must apply to fruits, which also contain fructose.
However... this is completely wrong, because fructose is only harmful in large amounts and it is almost impossible to overeat fructose by eating fruit.
Eating whole fruit, it is almost impossible to consume enough fructose to cause harm.
Fruits are loaded with fiber, water and have significant chewing resistance.
For this reason, most fruits (like apples) take a while to eat and digest, meaning that the fructose hits the liver slowly.
Also, let's not forget the evolutionary argument... humans and pre-humans have been eating fruit for millions of years. The human body is well adapted to the small amounts of fructose found in nature.
Whereas large amounts of added sugar are harmful to most people, the same can NOT be said for fruit. Period.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni laihduttaja keskittyy rasvaan, mutta sokerikin kertyy keskivartalolle. Sokeri vielä vanhentaa ihoa.
Siksi Victorian iho niin hyvä kuntoinen 44- vuotiaana, kun ei ahmi sitä lisättyä sokeria. Tietenkin hän saa tuostakin sokeria, mutta ei lisää sitä enempää kuten monilla tapana ;)
Siinä se ero juuri onkin sokerin saannissa.
Miksi lisätä, kun sitä on jo tarpeeksi muutenkin?
Ihan mielenkiinnosta, mistä tiedät, että hän on hyväkuntoinen?
In a new interview with Vogue Nederland, she said: ”I go for a three mile run every morning and I work out for an hour with a personal trainer, which gives me just enough time to get to the kitchen to puree Romeo's avocados."
Mammat eivät näköjään ole kuulleet googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma on hyvää ravintoa.
Siihen en ota kantaa, mutta että ihan luontaista ravintoa jostain 200.000 vuoden takaa.
Vai niin? Google oli kyllä eri mieltä tuosta 200.000 vuodesta.
Around 10 000 BC, the “agricultural revolution” occurred changing societies from nomadic tribes to those who settled in communities. With this came domesticated animals and the ingenuity for people to use by-products such as milk.
Syöttihän Eevakin Aatamille omenan 😂
Mieluummin syön hedelmiä kuin karkkia. Tai marjoja.
Luonnon superfoodeja.
Moni juurikin ylipainoinen ostaa sen hedelmäsalaattipurkin jossa hedelmänpalat lilluvat sokeriliemessä ja kehuskelevat sitten syövänsä hedelmäsalaattia :D
(Ja ihmettelevät kun paino ei putoa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma on hyvää ravintoa.
Vai niin? Google oli kyllä eri mieltä tuosta 200.000 vuodesta.
Around 10 000 BC, the “agricultural revolution” occurred changing societies from nomadic tribes to those who settled in communities. With this came domesticated animals and the ingenuity for people to use by-products such as milk.
Jos lukisit keskustelun kokonaisuudessaan. Tässä siis nimenomaan tarkoitettiin, ettei kyllä taida kerma olla ihmisen luontaista ravintoa "Afrikan savanneilta" asti..
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä "Eikö edes syntymäpäivänä voi syödä oikeaa kakkua?!"
Pitääkö oikean kakun olla joko kermakakku tai sokerimassakakku? Onko se rikos ihmisyyttä vastaan, jos ei halua "edes kerran vuodessa joustaa" ja syödä sokerikakkua? :D
Jos synttärisankari tykkää hedelmäkakusta, eiköhän se ole silloin ihan ok vaihtoehto.
Monet ns. herkut eivät edes maistu hyvältä vaan laukaisevat vain jonkin ahmimisvietin ja se tyydytys tulee sitä kautta, ei mausta. En elä mitenkään hirveän terveellisesti, mutta kyllähän sen itsekin huomaa, että jos ei pitkään aikaan syö vaikka sipsejä ja sitten ottaa yhden ja maistelee, niin eihän se hyvälle maistu, jotenkin eltaantuneelle rasvalle vain lähinnä. Samaten jos ei syö paljon sokeria, joku toisen mielestä kivan sokerinen herkku voi omaan suuhun maistua ihan ällöttävältä. Ja sitten taas joku banaani maistuu oikein makealta herkulta, siinähän onkin kaiketi paljon sokeria. Minusta sokeriin turtuu samalla tavalla kuin suolaan, aina pitäisi olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma on hyvää ravintoa.
Tuo nyt on vähän niin ja näin. Yksi viidestä on maitotuote-allerginen, eli laktoosi- tai kaseiini-intolerantti, eli heidän nyt ei ainakaan kannata kermaa juoda tai syödä.
Jos kerma taas on osa vähähiilihydraattista dieettiä, niin hyvä jos se korvaa roskahiilareita. Vähärasvainen dieetti tekee myös hallaa terveydelle joten kermasta voi saada tarvittavan määrän. Kuitenkin monityydyttämätöt rasvat (kala, pähkinät) ovat vieläkin kerman tyydyttynyeitä rasvoja terveellisempiä.
Kermassa on paljon kaloreita eli jos sitä käytetään osana mässäilyruokavaliota niin ei hyvä.
Niissä majoneeseissa on älyttömän paljon piilosokeria ja rasvaa joten parempi jättää se pois kokonaan jos terveellisesti meinaa syödä