Terveelliselle elämän tavalla nauretaan ja nuoriso elää sokerilla
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201804192200889714_vd.shtml
Paremmalta tuo kakku näyttää kun kermakakkusokerihiilarihötöt. Ja varmasti maistuu eikä tule tunkkaista oloakaan.
Huomaa kommenteistakin, että sokeri on elinehto. Ei ihme, että nuoret lihoo, diabetes yleistyy, monet muutkin sairaudet yleistyvät ylipainon myötä.
Kateelliset huutelevat läskit hyllyen terveelliselle vaihtoehdolle ja lisäisivät tuohonkin lisää turhia kaloreita ja sokeria mitä ei todellakaan tarvita.
Kommentit (121)
Mua katsottiin kieroon kun hesessä valitsin salaatin ilman majoa enkä sitä megamättöhöttöä. Miksi?
(Olen 150 cm ja 48 kg)
En ymmärrä näitä "Eikö edes syntymäpäivänä voi syödä oikeaa kakkua?!"
Pitääkö oikean kakun olla joko kermakakku tai sokerimassakakku? Onko se rikos ihmisyyttä vastaan, jos ei halua "edes kerran vuodessa joustaa" ja syödä sokerikakkua? :D
Jos synttärisankari tykkää hedelmäkakusta, eiköhän se ole silloin ihan ok vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mua katsottiin kieroon kun hesessä valitsin salaatin ilman majoa enkä sitä megamättöhöttöä. Miksi?
(Olen 150 cm ja 48 kg)
Miksi ihmeessä sen majon jätit pois??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sokerimammalla menee tunteisiin sekä karkit ja marjat sekaisin
Näin on, kuvittelee, että hedelmien ja marjojen sokeri on jotenkin terveellistä :D:D
On ne terveellisempiä kuin karkit, suklaa ja muut herkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, kuvittelee, että hedelmien ja marjojen sokeri on jotenkin terveellistä :D:D
Edelleenkin kyse on siitä sokerista. Oletko oikeasti noin tyhmä, vai pelleiletkö??
Niin, kerma, voi ja pekonihan se on sitä ihmisen luontaista ravintoa, on ollut ihan sieltä Afrikan savanneilta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Olen 150 cm ja 48 kg)
Juuri tuo. Miksi sitä majoa on pakko syödä kun on lihottavin asia koko salaatista?
Salaatin ideahan on olla terveellinen eikä kaloripommi
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä "Eikö edes syntymäpäivänä voi syödä oikeaa kakkua?!"
Pitääkö oikean kakun olla joko kermakakku tai sokerimassakakku? Onko se rikos ihmisyyttä vastaan, jos ei halua "edes kerran vuodessa joustaa" ja syödä sokerikakkua? :D
Jos synttärisankari tykkää hedelmäkakusta, eiköhän se ole silloin ihan ok vaihtoehto.
Johan täällä jo ehdittiin sanoa kyseisen hedelmäkakunkin olevan suoraa saatanasta. En sitten tiedä mitä raakalihakakkuja nää sokerineuroottiset mammat vetelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin kyse on siitä sokerista. Oletko oikeasti noin tyhmä, vai pelleiletkö??
Hedelmät eivät ole pelkkää sokeria, daiju.
Mitä vitamiineja saat karkeista? Et mitään.
Mulla ei ole ylipainoa vaikka hedelmiä ja marjoja syönkin ja paljon.
Mä syön marjoja kuin karkkia koska ovat parempia niin monin eri tavoin. Tämä yksi täällä ei oikein tajua teollisuussokerin ja luonnollisen fruktoosin eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Olen 150 cm ja 48 kg)
Juuri tuo. Miksi sitä majoa on pakko syödä kun on lihottavin asia koko salaatista?
Salaatin ideahan on olla terveellinen eikä kaloripommi
Terveellisyyttä ei mitata kaloreilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitamiineja saat karkeista? Et mitään.Mulla ei ole ylipainoa vaikka hedelmiä ja marjoja syönkin ja paljon.
Ei olekaan, eikä kukaan ole niin väittänytkään. Sä et nyt edes ymmärrä mistä puhutaan. Eikä sun painosi liity asiaan millään lailla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Olen 150 cm ja 48 kg)
Salaatin ideahan on olla terveellinen eikä kaloripommiTerveellisyyttä ei mitata kaloreilla.
Ihmiset on ihan hukassa terveellisen syömisen kanssa. Osa tuijottaa vain kaloreihin ja osa taas siihen sokeriin. Ei voi syödä avocadoa, kun on niin paljon kaloreita.. Hyihyi mustikoita kauheasti sokeria. Ihmisillä on tarve nähdä monimutkaiset asiat yksinkertaisina, koska elämä on silloin helpompaa.
Meinaako tämä sokerihullu tosissaan, että ruokavaliossa ei saisi olla minkäänlaista sokeria. Ei selvästikään tiedä ravitsemusasioista mitään. Fruktoosilla on paljon parempi glykeeminen indeksi kuin glukoosilla, enkä nyt tarkoita että sitäkään pitäisi "mättää", mutta tuon kaltainen hysterisointi ei ole tervettä. Sitä paitsi laktoosikin on sokeri, onko maitotuotteetkin kieltolistalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitamiineja saat karkeista? Et mitään.Mulla ei ole ylipainoa vaikka hedelmiä ja marjoja syönkin ja paljon.
mullakaan ei ole keuhkosyöpää vaikka poltankin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tämä sokerihullu tosissaan, että ruokavaliossa ei saisi olla minkäänlaista sokeria. Ei selvästikään tiedä ravitsemusasioista mitään. Fruktoosilla on paljon parempi glykeeminen indeksi kuin glukoosilla, enkä nyt tarkoita että sitäkään pitäisi "mättää", mutta tuon kaltainen hysterisointi ei ole tervettä. Sitä paitsi laktoosikin on sokeri, onko maitotuotteetkin kieltolistalla?
Ne on varmaan niitä ihmisiä joiden mielestä fitnessihmisten kisadietti on se terveellisin ja ainoa oikea dietti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mullakaan ei ole keuhkosyöpää vaikka poltankin.
Ei vielä
Kun saan sokerikiintiön täyteen hedelmillä ja marjoilla. En tarvitse enää karkkia tai muuta makeaa.
Tämä on tietenkin väärin näköjään.
Itsellä lähti pöhötys, pömpötys ja väsymys kun lopetin sokeristen herkkujen vetämisen. Kevyt ja pirteä olo koko ajan. Tätä oloa en vaihtaisi mihinkään sokeripossuun tai kermakakkuun.