Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras juomapullo

Vierailija
10.02.2025 |

Olisiko jollain suositella _oikeasti_ tiivistä juomapulloa/ shakeria? Mieluummin lasia tai metallia mutta muovinenkin käy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut juomapurkki jossa iso suu ja saa pestyä paremmin. Se muovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lund London Skittle

Vierailija
4/8 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä 

Vierailija
5/8 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa limsapullo jonka peset ja käytät ja sitten 1 kk päästä vaihdat uuteen

Vierailija
6/8 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli (entinen) mehupullo. Työkkäriin kävellessä, n. 1 tunti, pakkasta jotain 25-26. Sehän vetäisi sen jäähän. Siinä odotellessa omaa vuoroa napsin sitä,  jäähileistä. .... Seuraava aika sitten n. puolen vuoden päästä: virkailija kysyi, et miten on mennyt? Vastasin siihen, et viimeksi kun kävin oli samanverran pakkasta kuin nyt lämmintä (helle oli). Nauroi! :)

Mutta tuosta: ostin sitten prismasta termarin, kävelylenkeille - pysyy lämmin ulkona ja kylmä sisällä. Talvella laittaa hanalämpöistä, kesällä sitten jääkaappikylmää.

Hiottaa se talvellakin ja korvausnestettä on saatava, muuten tulee nestevajaus ja voimat loppuu kävellessä.

Vierailija
7/8 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut juomapurkki jossa iso suu ja saa pestyä paremmin. Se muovia.

Mullakin. Sistema-merkkinen muovipullo kierrekorkilla, ja toinen kierreavaus pullon rungossa että saa tiskattua hyvin. Harmi että se pullo hävisi festareilla. Se oli hyvä.

Vierailija
8/8 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilly's. Ovat metallisia juomapulloja, joihin voi laittaa kylmää ja/tai kuumaa juotavaa tai jopa jotain nestemäistä ruokaa. Osa pulloista on vain kylmälle tarkoitettuja, mutta osa myös kuumalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi