Paras juomapullo
Olisiko jollain suositella _oikeasti_ tiivistä juomapulloa/ shakeria? Mieluummin lasia tai metallia mutta muovinenkin käy.
Kommentit (8)
Mulla ollut juomapurkki jossa iso suu ja saa pestyä paremmin. Se muovia.
Mikä tahansa limsapullo jonka peset ja käytät ja sitten 1 kk päästä vaihdat uuteen
Mulla oli (entinen) mehupullo. Työkkäriin kävellessä, n. 1 tunti, pakkasta jotain 25-26. Sehän vetäisi sen jäähän. Siinä odotellessa omaa vuoroa napsin sitä, jäähileistä. .... Seuraava aika sitten n. puolen vuoden päästä: virkailija kysyi, et miten on mennyt? Vastasin siihen, et viimeksi kun kävin oli samanverran pakkasta kuin nyt lämmintä (helle oli). Nauroi! :)
Mutta tuosta: ostin sitten prismasta termarin, kävelylenkeille - pysyy lämmin ulkona ja kylmä sisällä. Talvella laittaa hanalämpöistä, kesällä sitten jääkaappikylmää.
Hiottaa se talvellakin ja korvausnestettä on saatava, muuten tulee nestevajaus ja voimat loppuu kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut juomapurkki jossa iso suu ja saa pestyä paremmin. Se muovia.
Mullakin. Sistema-merkkinen muovipullo kierrekorkilla, ja toinen kierreavaus pullon rungossa että saa tiskattua hyvin. Harmi että se pullo hävisi festareilla. Se oli hyvä.
Chilly's. Ovat metallisia juomapulloja, joihin voi laittaa kylmää ja/tai kuumaa juotavaa tai jopa jotain nestemäistä ruokaa. Osa pulloista on vain kylmälle tarkoitettuja, mutta osa myös kuumalle.
Up