Onko miehestäni tappelussa mihinkään. Mitat n. 170cm/60kg
Tekee vapisten 50 kilolla n. 10 penkkipunnerus toistoa.
Eli ei ole mikään voimakas.
On aina ollut kova uhoamaan.
Mietin että mitä kävisi jos oikeasti semmonen keskiverto mies 180cm/80-90kg kävisi mieheni kimppuun?:
En tietenkään toivo niin mutta pohdin asiaa
Kommentit (92)
Hah.
Siis mullahan on kokemus nyrkkeilystä about saman kokoisen miehen kanssa :) Superhoikka toimistotyöläinen, ei takuulla käyny salilla. Kiva tyyppi jolla näytin tekniikkajuttuja. Oon itse 166cm/60kg, hyväkuntoinen ja aika vanttera varreltani.
No kysyin sitten että haluisko mies sparrata kolme erää. Suostui pitkän maanittelun jälkeen kun lupasin etten lyö tosissaan. Vielä pidempi maanittelu ja lupasi itse lyödä kunnolla, mä vaadin.
Eka minuutti yllätti. Jabi oli aika helkkarin nopea aloittelijalle. Ja sit ihan puskista lävähti perään suora keskelle taulua. Silmissä sumeni hetkeks. Kädet ylös ja perääntyminen...onneks mies alkoi hädissään pyytelemään anteeksi niin ei käyny nolosti :D :D :D
Se oli ihan oikeesti shokki. Se nopeus.
No...loppu meni niinku odotinkin eli mieheltä alkoi loppua kunto. Eka erä kädet ylhäällä, kaks seuraavaa oli melkosta puuskutusta ja olisin pystynyt tekeen mitä halusin mutta säästin kaverin miehisen ylpeyden ja annoin osua suojaukseen samalla ku kehuin että hyvät lyönnit ;)
Mutjoo. Oikeessa matsissa olisin kyllä voittanu helposti, mutta jos baarissa tulis tappelu ni sen ekan minuutin perusteella olisin pikkusen huolissani. Yhtä kokenutta meistä vastaan en lähtis sparraan, se tuli selväks.
Semmosta. Älkää tapelko kehän ulkopuolella, ees leikillään. Siinä voi sattua ja tulee kaikille paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170/60 löytyy UFC:stä sellaisia vapaaottelijoita, että ne pieksee 98% suomalaisista miehistä minä päivänä tahansa.
Riippuu siis täysin miehesi taidoista.Se UFC mieskin painaa normaalisti lähes 10 kiloa enemmän. Punnituspaino on punnituspaino. Ap:n mies olisi ufceessa 50kg.
Vajaat 55kg on realistisempi. Liian kova veto 10kg tossa painoluokassa.
Jos ei ole juuri painoa tai voimaa, voi vielä hyvin päihittää tekniikalla, mutta aloituksesta käsitin ettei miehellä ole sitäkään eli silloin ei kyllä voi. Toki julma asenne voi auttaa vähän myös.
pieni miehesi laittaa yli kaksi metrisenkin bodarin maihin alta aikayksikön, ei tarvita muuta kun on harrastanut eräitä nimeltä maitsemattomia taistelulaijen riittävän kauan, arigato gozaimasu
Tiedän ettei ap enää lue tätä viestiä, mutta eihän noin 70kg penkistä edes ole mitenkään keskivertoa huonommin. Tai poikkeuksellisen heikko mieheksi. Täällä puhutaan niinkuin jokainen mies nostaisi yli satasta penkistä. Vastaus: Ei nosta. Keskiverto penkkitulos miehellä joka ei treenaa salilla on luokkaa 50-60kg.
Onpas hoikka mies, miten hän on noin kevyt? Mä olen saman mittainen nainen, painan enemmän ja oon silti timmissä kunnossa. Hämmentävää.
Av-mammojen miehet ovat tunnetusti kaikki vähintään sm-tason penkkipunnertajia.
Eihän tommonen pärjää edes teinitytöille 😂 Väännä se joskus ite mattoon ja kerro sille ettei kannata uhota vahvemmilleen 🤣
Tuota kokoluokkaa oleva kukkakeppi veti nakkikioskilla jotain uhoilevaa heppua käkättimeen. Äijä kaatui takaraivolleen asfalttiin ja oli sairaalassa kuukausikaupalla.
Jos katsotaan näitä nykyajan värikkäitä nuorisojengejä niin siellä on vaikka minkälaista kukkakeppiä ja hukkapätkää. Ongelma on se, että liikkuvat nimenomaan isoissa laumoissa ja saattavat kuljettaa mukanaan teräaseita. Siinä ei isokokoinenkaan mies pärjää paljain nyrkein jos käy kymmenen yhden kimppuun ja tulee puukosta kylkeen.
Jos (ja toivottavasti) miehesi on fiksu niin osaa pysyä erossa tappeluista! Se on itse asiassa yllättävän helppoa. Kysykää vaikka omalta aviomieheltäni, ikää 53-v. ja koskaan ei ole tapellut kenenkään kanssa, ei minun, eikä yhdenkään miehen (tai naisen).
Kyllä miehestäsi hyötyä on. Hän voisi vaikka tarjoilla virvokkeita ja tehdä maittavia voileipiä sillävälin, kun miehekäs Alfauros rakastelee sinua ja sinä orgasmin kourissa esität ettet muka nauttisi, jottei miehellesi tulisi paha mieli.
T. Todellinen AlfaMies
Katutappeluissa voittaa yleensä se, jolla on vähemmän pidäkkeitä satuttaa toista. Normaalille ihmiselle on vaikea edes lyödä toista, koska ei ole tottunut satuttamaan ketään. Eli psykopaatimpi tai kännisempi voittaa.
Aika ruipelo mies kyllä, mutta eipä siinä jos on hyvä mies.
Näin ei vaan taida olla jos on kova ukko uhoomaan. Kunnon miehet ei hirveästi arvosta uhoomista. Kompensoinnilta kuulostaa.
Vähänkään riskimpi salikarju nostaa tuollaisen suorille käsille ja heittää kaiteen yli jokeen.
Eihän Tysonkaan tiettävästi ollut penkkipunnertaja-ainesta. Mutta osaa tapella. Painoluokat ovat olemassa reilun pelin vuoksi.
MMA:ssa on kuollut muistaakseni 7 ihmistä koko historiansa aikana, bodareita kuolee tuon verran joka päivä, mutta kuulemme vain niistä jotka harrastavat sitä kilpaillakseen.
hajime kirjoitti:
pieni miehesi laittaa yli kaksi metrisenkin bodarin maihin alta aikayksikön, ei tarvita muuta kun on harrastanut eräitä nimeltä maitsemattomia taistelulaijen riittävän kauan, arigato gozaimasu
Helpoin itsepuolustuslaji on äärimmilleen treenattu puristusvoima. Sillä kaataa 500-kiloisen sonninkin, kun ottaa oikean kohdan vastustajasta puristuksiin...
Se UFC mieskin painaa normaalisti lähes 10 kiloa enemmän. Punnituspaino on punnituspaino. Ap:n mies olisi ufceessa 50kg.