Onko miehestäni tappelussa mihinkään. Mitat n. 170cm/60kg
Tekee vapisten 50 kilolla n. 10 penkkipunnerus toistoa.
Eli ei ole mikään voimakas.
On aina ollut kova uhoamaan.
Mietin että mitä kävisi jos oikeasti semmonen keskiverto mies 180cm/80-90kg kävisi mieheni kimppuun?:
En tietenkään toivo niin mutta pohdin asiaa
Kommentit (92)
Pidän tuollaista uhoamista typeränä oli minkä kokoinen tahansa (anteeksi, ap) mutta ihan yhtä lailla typerää on ihmisen väheksyminen koon perusteella.
Minulle on yksi ja sama voittaisiko mieheni ketään tappelussa, kuinka ketään edes kiinnostaa tuollainen asia!?
Jos on nyrkkeilijä tai joku kamppailulajien harrastaja, niin sitten on.
Sellaiset ihan maailman huippua olevat höyhensarjan nyrkkeilijät ovat niin kovia, että niiltä ottaisi pataan ihan mennen tullen kuka tahansa keskivertomies, vaikka olisi 2-metrinen ja 100-kiloinen. Ei kestäisi edes ensimmäistä erää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS ANTEEKS VOIKO AIKUINEN MIES PAINAA 60 KG?? Apua, naisetki painaa keskimäärin jotain 75...
Naiset onkin keskimäärin läskejä.
60 kiloinen mies voittaa fyysisesti 75 kiloisen naisen helposti.
Ööö. 1. 75kg nainen ei oo läski ja 2. Ei täs varmaa puhutti et naisetki pärjäis sille miehelle
Kyllä 75 kg on naiselle todellakin ylipainoa, paitsi jos kyseessä on todella pitkä nainen. Mutta sitä pituutta pitää olla tuolloin jo vähintään 185 cm, mieluummin n. 190 cm.
Kyllä se saattaisi mut voittaa, ehkä. t. nainen 167/65
121212 kirjoitti:
ps. se että olet itse läski, on aika huono peruste pilkata normaalipainoista meistä siitä että hän on mieheksi pienikokoinen.
Sanoiko ap olevansa läski? :D
Aika rimpula miehesi on.
T. Mies 171/61
Eikös sitä niin sanota että hyvä iso mies voittaa hyvän pienen miehen?
Mutta jos pienemmällä miehellä on kamppailulajitaustaa tai lahjakkuutta, niin kyllä tuollaisen 10cm/10-20kg kokoeron kuroo umpeen helposti.
Toi mies vs nainen argumentti. Kamppailulajeja harrastaneena naisena sanon että kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin lähtee ottamaan miestä vastaan. Se fyysinen ero on isompi kuin luulet, ei vain voiman vaan myös nopeuden suhteen. Kestävyyskunnon suhteen me pärjätään kyllä, miehet on muutenkin tässä heikoilla kun keskittyvät vaan punttaamiseen ;) Ja sit jalkojen voimassa ollaan paljon lähempänä.
Tää on hyvä klippi. Naisten mestari vs miesten mestari sparraa, ei kylläkään tosissaan. Katie Taylor on isompi, mutta ei pysty tekemään Rigolle yhtään mitään. Rigo on alle 165cm ja reippaat 50kg mutta pystyy vetämään yhdellä lyönnillä vastustajan kylkiluita säpäleiksi. Massa voi suojata tässä, mutta leuan kärkeen kun osuu niin aivot heilahtaa ja silmissä sumenee, ihan sama millainen jätti olet.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
ps. se että olet itse läski, on aika huono peruste pilkata normaalipainoista meistä siitä että hän on mieheksi pienikokoinen.
Päivän kuumimpia palstakeskusteluita seurattuani olen saanut selville pari faktaa:
Ei ole pieniä peniksiä, on vain liian isoja vaginoita.
Ei ole pieniä miehiä, on vain liian suuria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miks mietit?
On tutkittu et lyhyet miehet saa ne naiset, joilla on paras itsetunto. Jos on hyvä itsetunto ei tarvi pönkitystä pitkästä miehekkäästä miehestä vaikka se kaikkien unelma onkin.
On sillä lyhyellä miehelläkin varmaan usein aika hyvä itsetunto, jos pidempää naista lähestyy tai suhteeseen ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Päivän kuumimpia palstakeskusteluita seurattuani olen saanut selville pari faktaa:
Ei ole pieniä peniksiä, on vain liian isoja vaginoita.
Ei ole pieniä miehiä, on vain liian suuria naisia.
Tuohan on ihan totta.
Tuommoisen hyttysen nukuttamiseen riittää one-timer. Enempää ei kannata uhrata aikaa.
m. 185, 100kg ja 18cm, siinä ne tärkeimmät mitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS ANTEEKS VOIKO AIKUINEN MIES PAINAA 60 KG?? Apua, naisetki painaa keskimäärin jotain 75...
Ööö. 1. 75kg nainen ei oo läski ja 2. Ei täs varmaa puhutti et naisetki pärjäis sille miehelle
Koska parimetriset naiset ovat käytännössä olemattomia, niin kyllä 75 kiloinen nainen on väistämättä läski.
Ei ole. Tai riippuu vastustajasta. Minä olen samankokoinen, mutta mulla on voimaa.
En pärjännyt omalle miehelle tappelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne naisen 75 kg on lihasta ja mies on 60 kg rimpula, niin ei se niin sanottua ole.
Joku tuolla kyseli, miltä ap:n kuvailema mies näyttää nakuna. No, mieheni on 173/65 ja näyttää urheilulliselta, koska treenaa paljon. Ja itse olen pari senttiä lyhyempi ja paino sama, hyvin sovitaan siis yhteen. =D
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Takuulla on.
Tunnen ihmisiä laidasta laitaan, enkä ole koskaan kuullut yhdenkään kovakuntoisen pilkkaavan ketään geneettisten ominaisuuksien kuten pienikokoisuuden perusteella. Itse asiassa en muista että olisivat edes pilkanneet ylipainoisia, vaikka varaa olisi.
Ne tapaukset ovat aina WT-läskinaisia tai "alle satakiloiset punnitaan neuvolassa"-vitsejä toistavia läskimahaäijiä.
Menisitte nakkikioskille kokeilemaa
Nopeus ja tekniikka auttaa, ei paino ratkaise kaikkea
Mun mieheni on 173 cm/72 kg, musta vyö eräässä kamppailulajissa. Toivon, ettei hän koskaan joutuisi tappeluun ja tiedän, ettei hän ainakaan sellaista aloita.