Onko miehestäni tappelussa mihinkään. Mitat n. 170cm/60kg
Tekee vapisten 50 kilolla n. 10 penkkipunnerus toistoa.
Eli ei ole mikään voimakas.
On aina ollut kova uhoamaan.
Mietin että mitä kävisi jos oikeasti semmonen keskiverto mies 180cm/80-90kg kävisi mieheni kimppuun?:
En tietenkään toivo niin mutta pohdin asiaa
Kommentit (92)
Tuossa vaikuttaa ainakin seuraavat asiat:
-luonne
-taidot
-terveystila ja piilevät loukkaantumiset
-kehonkoostumus suhteessa painoon
-kehon mittasuhteet ja syliväli
-kipukynnys
-reaktionopeus
Tom Cruise on tuon mittanen, ehkä 70 kilone. Se on Operating Thetan 7. Tai 8. Onse kova kuiteki. Hakkais sun faijan.
Vierailija kirjoitti:
Onko pienillä miehillä kans pieni se?
Lyhytkasvuisella (alle 150cm) voi olla ihan samankokoinen penis kuin jättiläiselläkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tuu aukoon päätä mun miehelle (205 cm ja 130 kg). Siinä kääpiö vielä itkee 🤣
Eipä tuokaa taitas ees alkaa milllekää, tönäsis kevyesti kauemmas et jätetäänpä tähän
Aika roteva viisivuotias. Sitä vanhemmalla pitäisi olla jo äly ja verbaaliset taidot sitä luokkaa, ettei tappeluista tarvitsisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
No jos noin pieni ja heikko on niin hyvä jos pärjää yläasteikäiselle pojalle :D sorri vaa..
Mun mies on 175cm/70kg eli ei mikään iso hänkään mutta nostaa kyllä oman painonsa penkistä
Luulen kyllä, että 10 toistoa 50 kg:lla tekevä jaksaa tehdä yhden toiston 70 kg:lla.
Hei come on, miks tääl vaa dissataa pieniä miehiä, niilläki on tunteet.
Mut vinkkinä niille, kun saat naisen, KOSI
Vierailija kirjoitti:
Tekee vapisten 50 kilolla n. 10 penkkipunnerus toistoa.
Eli ei ole mikään voimakas.
On aina ollut kova uhoamaan.
Mietin että mitä kävisi jos oikeasti semmonen keskiverto mies 180cm/80-90kg kävisi mieheni kimppuun?:
En tietenkään toivo niin mutta pohdin asiaa
Itse olen 184cm ja 95kg ja rautaa nousee aika paljon enemmän.
Onhan tuo pienikokoinen, mutta size matters not kuten mestari Yoda sanoo. Lukkopainia jos osaa niin kyllä hän voi saada isommankin ukon helposti kanveesiin rauhoittumaan. Sit jos vastaan tulee joku, joka osaa myös tapella, niin kyllähän se yhdessä ison ulottuvuuden ja massan kans tuo etulyöntiaseman.
Yleensä pienikokoisimmat on niitä pahimpia räksyttäjiä, niillä kun on jotain todistettavana ilmeisesti maailmalle. Röh. Itse vaan lyllerrän tyytyväisenä ja katselen nenän vartta pitkin niitä joita voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos noin pieni ja heikko on niin hyvä jos pärjää yläasteikäiselle pojalle :D sorri vaa..
Mun mies on 175cm/70kg eli ei mikään iso hänkään mutta nostaa kyllä oman painonsa penkistä
Luulen kyllä, että 10 toistoa 50 kg:lla tekevä jaksaa tehdä yhden toiston 70 kg:lla.
Juu en kehuskelis nuillakaan luvuilla
Mieheni isoveli oli n 170 cm ja painoi hiukan yli 60 kg. Oli kyllä lihaksikas, mutta ikääkin oli. Hänet yriteiin ryöstää Kapkaupungissä käydessään, mutta hän pisti nämä kaksi korstoa pinoon. Eivät tienneet että hänellä oli musta vyö karatessa ja oli valmentanut nuorempia vuosikymmeniä. Oli myös nyrkkeillyt menestyksellisesti ennenkuin vaihtoi karateen.
Olettepa te naiset täällä pinnallisia, ihan ihmeissäni olen lukenut tätäkin keskustelua.
Oma mieheni on 170 cm ja painaa noin 50 kg. Ulkonäkö ei ole meidän suhteessa ollut se juttu, vaan se mitä löytyy pään sisältä, parempaa ja ihanampaa miestä en olisi voinut löytää. Itse olen 161 cm ja painan vähän vajaa 50 kg, joten mies juuri sopivan pituinen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
SIIS ANTEEKS VOIKO AIKUINEN MIES PAINAA 60 KG?? Apua, naisetki painaa keskimäärin jotain 75...
Naiset onkin keskimäärin läskejä.
60 kiloinen mies voittaa fyysisesti 75 kiloisen naisen helposti.
Sanot sille että ÄLÄ UHITTELE ISOILLE ETKÄ PIENILLE VAAN KÄYTTÄDY NORMAALISTI. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS ANTEEKS VOIKO AIKUINEN MIES PAINAA 60 KG?? Apua, naisetki painaa keskimäärin jotain 75...
Naiset onkin keskimäärin läskejä.
60 kiloinen mies voittaa fyysisesti 75 kiloisen naisen helposti.
Ööö. 1. 75kg nainen ei oo läski ja 2. Ei täs varmaa puhutti et naisetki pärjäis sille miehelle
Vierailija kirjoitti:
Onko pienillä miehillä kans pieni se?
Yllättävän usein pienillä ja laihoilla miehillä on iso molo. Ehkä siitä syystä ne pienuusgeenit ovat selvinneet evoluutiossa, vaikka naiset suosiikin suuria miehiä, iso molo kiinnostaa kuitenkin aina.
Krav magalla ja nopeudella vois pärjätä. Ei perinteisessä nyrkkeilyssä eikä painissa. Mutta itse olet kyllä kusipää. Lähetä se tänne niin lohdutan sitä reisieni välissä.
No mua huolettas enemmä väkivaltasuus ku mikään pienuus
Tekniikka ratkaisee huomattavasti. Jos on nopea ja saa kehon lyönteihin mukaan (osittain taitoa, osittain luontaista)...kukapa tietää. Jos painiksi menee, koosta on enemmän apua. Itse olen harrastanut judoa, olen pienempi kuin ap:n mies, ja pärjäsin oikein hyvin leikkimielisissä kisoissa keskikokoisille miehille.
Manny Pacquiao, 166cm/tässä 63,5-kiloisten sarjassa.
En suosittelisi kenellekään miehen kokoiselle miehelle tai työssä lihaksensa hankkineelle vantteralle tädille onnensa kokeilemista tätä "pikkumiestä" vastaan.
Voisi saada kunnon löylytyksen, paitsi jos hän on joku "karate kid" tai vapaaottelija eli ammattilainen kamppailulajissa.
Tietysti riippuu myös vastustajasta.
No yläasteen pojat on tuon kokoisia.