Olisi huomenna työhaastattelu 45 km:n päässä mutta ei ole bensaa autossa
26. päivä vasta tulee seuraavan kerran rahaa. En kai saa karenssia, jos soitan ja yritän siirtää aikaa?
Kommentit (28)
Kylläpä sylettää elättää tällaisia. Täysin sama asia jos minä laittaisin nyt pomolle viestiä, etten tule aamuksi kun bensa loppui. Jotain selkärankaa nyt omaan elämään ja siitä vastaamiseen. Ilmeisesti saa työttömyyskorvauksia alentaa reilusti alaspäin, jos ei motia edes haastatteluun löydy. Toivottavasti tämä on trolli.
Nää on taas näitä työttömänä esiintyvän propaganda provoja. Sorry, ei mene läpi mullekaan, vaikka en ole edes työtön.
Aito työtön olisi varautunut asiaan, mutta työttömien haukkujat keksivät mitä työttömät ehkä tekisivät (tekisivät itse työttömänä).
Olisin päässyt Sipooseen, määrä-aikaiseen työhön, (6 kk), mutta en voinut ottaa paikkaa, koska julkinen liikenne ei kulje kuin päivisin. En omista autoa, ja työ olisi ollut 2-vuorotyö. Sain 2 kk.karenssia. Ei ole varaa ostaa autoa työttömänä. Olen yksinelävä asuntovelkaa maksava 54 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin päässyt Sipooseen, määrä-aikaiseen työhön, (6 kk), mutta en voinut ottaa paikkaa, koska julkinen liikenne ei kulje kuin päivisin. En omista autoa, ja työ olisi ollut 2-vuorotyö. Sain 2 kk.karenssia. Ei ole varaa ostaa autoa työttömänä. Olen yksinelävä asuntovelkaa maksava 54 vuotias nainen.
Varastolle ainakin on kulkuyhteydet 6-22 välisiin vuoroihin mutta jos ei jaksa niin ei jaksa, kivempi se on kotona pötköttää.
Ei vaan voi ymmärtää miten tällasia asioita ei tajuta miettiä ajoissa, tuskin se haastattelukutsu on tänään tullut. :D Ei muuta kun kaverilta lainaamaan rahaa bensaan, tai julkisilla, kävellen, pyörällä... Toinen vaihtoehto on olla avuton ja ilmottaa olevas vaikka kipeenä että voitteko sopia uuden ajan. Olkoonkin tää provo, mutta näitä tapauksia löytyy kyllä oikeestikin niin ei voi kun ihmetellä ihmisten avuttomuutta.
Sitä tulee paniikki. Ei keksi edes että voisi kertoa olevansa sairas tai jotain, kun ahdistaa rahattomuus.
jälkikäteen saa ainakin viimeeksi kävin 50km päässä ja sain jotain 14 euroa jälkikäteen.