Mun elämä on niin tuhottu, ja oon vasta 23v.
Kommentit (15)
Mun elämä paranee aina vähän kun sä ruikutat täällä. Jatka siis toki.
Aiotko seuraavatkin 23 vuotta tehdä näitä katkeria aloituksia tänne?
Jos elämäsi on tuhottu ja kykenet tänne kirjoittamaan, niin vaikuttaa sille, että sinulla on veilä mahdollisuuksia nousta tuhkasta kuin fiiniksi lintu!
Vierailija kirjoitti:
Jos elämäsi on tuhottu ja kykenet tänne kirjoittamaan, niin vaikuttaa sille, että sinulla on veilä mahdollisuuksia nousta tuhkasta kuin fiiniksi lintu!
Johan on vertaukset. :D
Vierailija kirjoitti:
Painu siis vi****!
Lol mikä sua vaivaa? :DD Onks kiva kaivaa kaikki nää avaukset xDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu siis vi****!
Lol mikä sua vaivaa? :DD Onks kiva kaivaa kaikki nää avaukset xDDDD
Ei mikään, etä sua? Ittehön sä näit svauksii teet... ei pahal.
Sullon loppuelämä aikaa rakentaa raunioille uusi.
Kultaseni, me olemme kaikki ottaneet henkisesti ja jotkut fyysisestikin turpaamme vuosien varrella. Kyllä se siitä, asiat muuttuu ja elämä jatkuu.
Tässä kun on seilannut läpi toisen vanhemman mielenterveysongelmien, päihdepongelmaisen puolison, pettämisen, jättämisen, yksinhuoltajuuden, erityislasten, rahavaikeuksien, ja välillä omankin terveyden horjumisen, ja voin sanoa että nyt kaikki on aivan jees, niin kyllä kuka tahansa voi selvitä lähes mistä tahansa.
Akuuttiin tilanteeseen neuvoni on että koeta tehdä hetki kerrallansa jotain mikä tuntuu edes etäisesti hyvälle. Syö herkkuja syyllistymättä, hanki laastarisuhde,näe kavereita tai shoppaa uudet vaatteet, mitä vain mikä pitää vatvomasta liikaa pieleen menneitä asioita joille ei mitään mahda.
Kerro, mikä on? Voin yrittää auttaa, jos apuni sinulle kelpaa ? :)
23v on paras ikä. Silloin minusta muodostui jännä eikä kumma, kun olin kummallinen.
Päätin alkaa käyttämään alkoholia runsaasti.
Heitin videopelit nurkkaan ja aloitin törpöttelemään. Pian sain ensikertaa naista ja sitten pääsin yliopistoonkin.
Voisin sanoa että törpöttelystä se sitten lähti ja menestys aukeni eteeni.
Valitettavasti törpöttelin vähän liikaa ja eräänä päivänä kuulin että nainen on raskaana ja sitten samana vuonna kuulin että eräs toinenkin nainen on raskaana. Kahden vuoden päästä lisää oli raskaana ja lopulta vajosin masennukseen.
Nyt olen masentunut kalju 33v isukki. Ensiviikolla yksi lapsista tulee kylään. Minulla on neljä lasta eri naisten kanssa tehtynä.
Olen minä melkoinen sonni ja voin muistella nuoruuden sonneuttani.
Kirjoitin jo aamulla almanakkaan: "Elämäni ollaan tuhottu" ja nauroin tunnin. Nyt nauran vähän lisää!
Sano mitä ne lääkärit teki? Jäi eilen vaivaamaan.