Onko 13cm penis pieni?
Kommentit (89)
Hävettäis jos olis vain 13cm 😢
Onnex mulla on 22cm ✌
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoa, mutta naisen tyydyttämiseen liian pieni. Ärsyttää kun riittävän kokoisia peniksiä on niin harvalla. Viimeiseen puoleentoista vuoteen on sattunut yksi hyvän kokoisen omaava mies, suhteita ollut useita.
Voi sua raukkaa, surkee elämä.
13 cm on oikein riittosa esim. meikän römpsälle. Yli 15 cm menee pohjaan niin että tuntuu palleassa saakka, ja kun ratsastan, ei voi aivan rennosti alas saakka istahtaa.
Ja tärkeintähän on että seisoo. Pari kertaa oon peuhannut sellaisten kanssa, joilla ei jännitykseltä oo kunnolla lerssi keulinut. Ja sitten ne koettaa sitä puolilöysää työntää pilluun että josko se siellä jäykistyisi. Suurimmalla osalla miehistä on seisonut oikein terhakkaasti, pointsit heille!
Toinen sakki on sitten ne, jotka ei osaa ollenkaan hallita laukeamistaan. Ykskin sano että hänet oikein tunnetaan hyvästä kestosta. Otin haasteen vastaan enkä ehtinyt kolmea minuuttia löysästä alkaen lutkuttaa kun jo laukesi. Seuraavalla kerralla toki annoin armoa ja taukoilin niin kesti pidempään.
Omalla rakkaalla 13cm erektiossa, paksuhko ja täydellinen minun sisääni. Paras rakastaja, joka minulla on ollut koska ymmärtää seksin olevan myös muutakin kuin vain itse penetraatio. Rakastan myös ottaa suihin koko mitalta tämän kokoista.
Tykkään myös, että voidaan harrastaa rajuakin seksiä ilman kohdunnupukan rassaamista. Kuitenkin riittävä pituus stimuloimaan takaapäin rakastellessa G-pistettä.
Itelläni on 13cm pituutta ja juuresta 11.5cm paksuutta ja lähtee siitä kapenemaan huomattavasti. Näyttää omasta mielestäkin tosi ohuelta, miten tälläsellä pärjää?
Ei, kyllä 13 cm on valtava penis.
Jos ketjussa olevista naisten viesteistä ei ole suurin osa trolleja, niin naisten kannattaa kalibroida viivottimensa. Arviot peniksen koosta heittää reilusti ylös päin.
Suihinottoon täydellinen. Pienehkö kalu on niin hyvä suuhun.
Eiväthän kaikki noista pidäkään. En esim itse tyydyty sormetuksella tai kielellä vaan pelkästään peniksellä.