Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 13cm penis pieni?

Vierailija
19.04.2018 |

Miten on?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pieni. Ei varmaan noin pikkuista ole ikinä tullut edes vastaan, että se niistä keskiarvoista.

Vierailija
42/89 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pieni. Ei varmaan noin pikkuista ole ikinä tullut edes vastaan, että se niistä keskiarvoista.

Aikamoinen jakorasia olet, jos olet saanut tässä asiassa niin suuren joukon näytteitä, että sillä voisit lähteä haastamaan tilastoja. Tutkimukseen, jossa keskikooksi saatiin 13,8cm, osallistui yli 15 000 miestä.

Plus mittanauhakin on aina ollut mukana, tietenkin! 

Odottaen seuraavaa reppanaa, joka yrittää vähäisillä älynlahjoillaan keksiä jotain ikävää sanottavaa tuntemattomien ihmisten välineiden koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen jakorasia olet, jos olet saanut tässä asiassa niin suuren joukon näytteitä, että sillä voisit lähteä haastamaan tilastoja. Tutkimukseen, jossa keskikooksi saatiin 13,8cm, osallistui yli 15 000 miestä.

Plus mittanauhakin on aina ollut mukana, tietenkin! 

Odottaen seuraavaa reppanaa, joka yrittää vähäisillä älynlahjoillaan keksiä jotain ikävää sanottavaa tuntemattomien ihmisten välineiden koosta.

"miestä"

Vierailija
44/89 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin pieni. XD

Vierailija
45/89 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että riittävä, jos on paksu. Valitettavasti tuon pituinen ohut penis taas ei tunnu kyllä missään. Siis kyllä paksuus on se mikä merkitsee. Älä siis huolestu, jos on tuon mittainen. Paksuudella voi kompensoida hyvin.

Vierailija
46/89 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että riittävä, jos on paksu. Valitettavasti tuon pituinen ohut penis taas ei tunnu kyllä missään. Siis kyllä paksuus on se mikä merkitsee. Älä siis huolestu, jos on tuon mittainen. Paksuudella voi kompensoida hyvin.

Älytön kommentti. Tuntuisiko samanpaksuinen 16-senttinen muka jotenkin merkittävästi erilaiselta.

Vierailija
47/89 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 13,5 paksuus varsi 13,5 ja terska 14, itse olen tyytyväinen

Vierailija
48/89 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus vaan se paksuus....

Vierailija
49/89 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon et monelle noin 13cm on täydellinen pituus. Voi viedä "päätyyn" asti ilman että naista sattuu. Eri asia sit on mikä on paksuus. Jos se on kahden miehen sormeen verrattavissa ni rupee oleen tylsät hetket naisella.

Vierailija
50/89 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun tuli puheeksi. Juuri kahden sormen paksuinenhan tuo on. Eikä ole isot sormet. Aina olen kuitenkin sillä tyydytyksen saanut.

Vierailija
51/89 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pieni. Miksi kyselet?

Vierailija
52/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Sillä pystyy vain tökkimään ja nylkyttämään varovasti. Pitkät vedot ja voimalla nussimisen saa unohtaa.

Vierailija
53/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Sillä pystyy vain tökkimään ja nylkyttämään varovasti. Pitkät vedot ja voimalla nussimisen saa unohtaa.

Kuvasit juuri isomunaisten ongelman, joka tässä taannoin ihan videolla todistettiin.

Vierailija
54/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasit juuri isomunaisten ongelman, joka tässä taannoin ihan videolla todistettiin.

No ny meni taas tunteisiin! Eihän pienimunaisuus ole sairaus (muttei kovin kaukanakaan siitä).

Vierailija
55/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ny meni taas tunteisiin! Eihän pienimunaisuus ole sairaus (muttei kovin kaukanakaan siitä).

Miten niin meni tunteisiin? Faktoillahan tässä pelataan. Katso itse video tuosta hiljattain kirjoitetusta ketjusta, jossa pitää virittää ranteenlevyinen kumikaulus stoppariksi penikseen ettei vahingossa tuikkisi liian syvälle ja koko pano on säälittävää nylkytystä.

Mulla on perus 16-senttinen jonka saa tuikata just niin syvälle ja niin lujaa kuin haluaa, naisen kuin naisen kanssa ja asennossa kuin asennossa. Tilanne olisi ihan sama keskikokoa edustavalla 13-senttisellä ja ajatus siitä että nää muutamat sentit oikeasti vaikuttaisi esim vastapuolen nautintoon on absurdi, ja tällaisia ei yleensä ihmiset mieti enää yläkoulun jälkeen. Tietenkin jos ei osaa muuten, niin sitten ei vaan osaa, mutta sitä tilannetta ei pari lisäsenttiä pelasta.

PS. Kumman luulet olevan lähempänä sairautta? Anonyyminä toisten penisten mollaaminen netissä vai 13-senttinen penis? Kukaan tasapainoinen, normaalit ihmissuhdetaidot omaava ja empatiaan kykenevä ihminen ei kirjoittele tuollaista nettiin. Edes vitsinä.

Vierailija
56/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan passeli pituus, ei tarvitse paljoa pidempi olla kun alkaa jo joissakin asennoissa sattumaan.

Vierailija
57/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteenä sivusto sizemeup . info:

"You are longer than 29,95% of the guys. In a room of 1000 guys, 300 would be shorter than you". 

Eli pituuden puolesta vähän keskiarvoa lyhyempi. Sentti lisää ja yli puolet miesväestöstä työstäisi jo pienemmällä välineellä. Sitten voi seuraavaksi miettiä että mitä merkitystä tuolla yhdellä sentillä on?

Eli ihan hyvä se on. Enemmän käyttöä, vähemmän ihmettelyä.

Vierailija
58/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on varmaan sitten liian pieni, en ole vielä ollut naisen kanssa sängyssä. Yksi mahdollisuus oli jokin aika sitten mutta kun riisuin nainen naurahti ja sanoi että joo ei nyt aleta mitään kuitenkaan hommailemaan ja pukeutui, sen jälkeen en ole juuri yrittänytkään kun tuntuu koko olevan niin tärkeä naisille, mittaillut en ole vehettäni mutta jos se on minun kädessä seisoma kunnossa niin sormet yltää puoliväliin asti, pituus on jotenkin jos aamulla olen selällään ja se seisoo niin kärki on jossain navan yläpuolella muttei kuitenkaan ihan rinnoissa

Vierailija
59/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on varmaan sitten liian pieni, en ole vielä ollut naisen kanssa sängyssä. Yksi mahdollisuus oli jokin aika sitten mutta kun riisuin nainen naurahti ja sanoi että joo ei nyt aleta mitään kuitenkaan hommailemaan ja pukeutui, sen jälkeen en ole juuri yrittänytkään kun tuntuu koko olevan niin tärkeä naisille, mittaillut en ole vehettäni mutta jos se on minun kädessä seisoma kunnossa niin sormet yltää puoliväliin asti, pituus on jotenkin jos aamulla olen selällään ja se seisoo niin kärki on jossain navan yläpuolella muttei kuitenkaan ihan rinnoissa

t. Jonne 8A

Vierailija
60/89 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa unohdetaan aina pillun koko.   Nyt taas sinkkuna olen paneskellut varsin ahkerasti, kaikenlaista tavaraa, -kaukomaillakin.  Poikasena en tiennyt isosta kalustani mitään. Ex ei koskaan maininnut tai "kehunut". Kerran kuitenkin sattui nainen, joka halusi mitata vehkeen, kun on kuulemma niin iso.  

Uskottava se on, että iso on. Exään uppos pohjia myöten, mutta sen jälkeen onkin aika vaihtelua. Joskus on oltava tosi varovainen. Jotenkin tuntuu, että noille kaukomaan pikkunaisille 13 cm:kin olisi liian iso.

Itelle noista pikkupilluista jää huono maku, kun pitäisi nylkyttää, eikä pääse pohjia myöten painamaan.  -Eli voisi joskus puhua pillun koosta, eikä aina munista.

Isolla yltää kyllä paksummankin rasvakerroksen sekaan ja erikoisemmatkin asennot onnistuu.

Mutta tärkeintä tietenkin on, että on hyvä tyyppi olipa pillu tai rintavarustus mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän