Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nummela asuinalueena?

Vierailija
15.08.2024 |

Mitä mieltä Nummelasta asuinalueena, kertokaas Nummelassa asuvat? Mitä huomioida haja-asutusalueelle muuttaessa?

Olen asunut Helsingissä viimeiset 6 vuotta vuokralla. Nyt etsin rivitaloasuntoa, mutta PK-seutu aivan liian kallis yksin ostaessa.

Nummelassa näyttäisi löytyvän kohtuuhintaisia asuntoja myynnistä. Yksi silmäänpistänyt rivitaloasunto on esim. tämä

https://www.etuovi.com/kohde/20817743?haku=M2142741529

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetin karvakaverista noi oikein puhuu? Hyi hitto.

Vierailija
2/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassuja aina noi välittäjien tekstit. Mutta onko sulla Nummelatietoutta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä muuttaisi Nummelaan. Takapajula ja paljon huumeita. Ruman näköistä. Muuta ennemmin Veikkolaan.

Vierailija
4/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä muuttaisi Nummelaan. Takapajula ja paljon huumeita. Ruman näköistä. Muuta ennemmin Veikkolaan.

Veikkolassa palvelut aika paljon heikommat, kuin Nummelassa. Minun mielestä Nummela on ihan kauniin näköistä ja siellä olisi hyvät ulkoilumaastot.

Ap

Vierailija
5/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehistä, niistä tummista ja karvasista

Vierailija
6/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienkoneista taitaa tulla aika paljon meteliä nykyisin?

Vierailija
7/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkolassa palvelut aika paljon heikommat, kuin Nummelassa. Minun mielestä Nummela on ihan kauniin näköistä ja siellä olisi hyvät ulkoilumaastot.

Ap

Makunsa kullakin. Mulla 40v kokemus Nummelasta. En onneksi itse siellä joutunut asumaan

Vierailija
8/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Makunsa kullakin. Mulla 40v kokemus Nummelasta. En onneksi itse siellä joutunut asumaan

Avaahan nyt tarkemmin kokemusta Nummelasta. Kiinnostaa kaikki mitä osaat kertoa!

Ap

Vierailija
9/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terveyskeskus löytyy ja hammaslääkäri, kampaamot, kuntosalit, hierojat, koulut, päiväkodit, kirjasto,, ravintolat, hyvät kaupat ja todella hyvät ulkoilualueet ja urheilumahdollisuudet. Nummelaan ja Espoon keskustaan hurauttaa autolla nopeasti. Myös bussit kulkevat.

Vierailija
10/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Avaahan nyt tarkemmin kokemusta Nummelasta. Kiinnostaa kaikki mitä osaat kertoa!

Ap

No ankea, hirveä tuppukylä. Huumeita, wt-kansaa. Siinäpä se tiivistettynä.

Vierailija
11/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terveyskeskus löytyy ja hammaslääkäri, kampaamot, kuntosalit, hierojat, koulut, päiväkodit, kirjasto,, ravintolat, hyvät kaupat ja todella hyvät ulkoilualueet ja urheilumahdollisuudet. Nummelaan ja Espoon keskustaan hurauttaa autolla nopeasti. Myös bussit kulkevat.

Jep, palvelut ovat mielestäni ihan kattavat. Osaatko yhtään kertoa eri alueista? Esim Lankila, jossa linkkaamani asunto on.

Ap

Vierailija
12/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nummelalaiset ei selvästi käy vauvapalstalla, täytyy olla hyvä merkki!

Vierailija
13/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No ankea, hirveä tuppukylä. Huumeita, wt-kansaa. Siinäpä se tiivistettynä.

Onneksi en Helsingissä ole törmännyt huumeiden käyttäjiin ja wt-kansaan. Kiitos näkemyksestäsi =)

Vierailija
14/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankila on rauhallista seutua vähän keskustassa sivussa. Hyvät ulkoilumahdollisuudet, kuntosali ja keilahalli lähellä sekä kodintavaratalo. Isot kaupat ehkä noin 4km. Nummelassa en muuttaisi ihan Prisman viereen, kun siinä aika kova liikenne ja junnut hilluu. Enärantaa ja hiidenrantaa voin suositella ja tietenkin Vanhaa Nummelaa, mutta siellä selvästi kalliimmat kämpät.

Noihin huumejuttuihin sanoisin, että veikkolassa näyttäisi tällä hetkellä olevan sen suhteen suuremmat ongelmat ja sielläkään en muuttaisi ihan siihen ytimeen.

Vierailija
15/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankilasta ei juuri ole kokemusta, Nummelasta lähinnä asioinnin puolesta. Nummelanharjun ulkoilureitit ovat itselleni tutummat ja varmaan se mitä ihmiset eniten Nummelasta kauppojen lisäksi arvostavat, mutta varmasti Lankilassakin on lenkkipolkuja. Vihdissä on ihan hyvät koulut. Lankilassa taitaa olla vain päiväkoti. Sinänsä Nummela on kompakti, mutta kyllä sielläkin ajan saa kulumaan. Riippuu mitä haluaa. Nyt parina vuonna Nummelassa on ollut enemmän tapahtumia, mutta aika usein kylänraitti on melko hiljainen. Toisaalta ruuhka-aikaan "päätiet" Nummelan läpi saattavat ruuhkautua, mutta niin on varmaan kaikkialla. Jos alkaa ahdistamaan niin autolla pääsee nopeasti käymään muuallakin. Huumeita on varmaan kaikkialla nykyään, mutta itse en ole ongelmakäyttöä huomannut tai törmännyt jengeihin tms. Ennemmin Nummela kuin Veikkola, Veikkola on yliarvostettu ja ylihintainen mielestäni, hyvää siinä on ainoastaan HSL alueeseen kuuluminen jos haluaa siitä hyötyä.

Vierailija
16/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon asiallisista kommenteista!

Mielelläni kuulisin niitä vielä lisää.

Ap

Vierailija
17/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kenelläkään palstalla mitään uhkakuvia ekan viestin asunnosta mieleen? Tai vaihtoehtoisesti voi nostaa hyviä juttuja. Ensimmäistä asuntoa olen ostamassa, eikä lähipiirissä ole sellaisia henkilöitä, joita voisin ottaa mukaan asuntonäytölle jne.

Ap

Vierailija
18/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttänyt aina kun Anssi Kela laulaa Nummela biisissä, että sen täytyy "kävellä näin". Siis miten? Ja miksi? Onko nummelassa joku oma kävelytyyli 

Vierailija
19/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kenelläkään palstalla mitään uhkakuvia ekan viestin asunnosta mieleen? Tai vaihtoehtoisesti voi nostaa hyviä juttuja. Ensimmäistä asuntoa olen ostamassa, eikä lähipiirissä ole sellaisia henkilöitä, joita voisin ottaa mukaan asuntonäytölle jne.

Ap

Älä osta!!! 1980 rakennettu rivari = iso punainen lippu! Näyttää valesokkelilta kuvissa, alapohja varmasti homeessa.

Vierailija
20/43 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä tuossa varmaan erityisiä uhkia ole, kun huomioi, että on rakennettu vuonna 1980, eli monenlaista remppaa on tulossa, niitä tuossa ilmoituksessa olikin jo lueteltu. Niistä voi joistain tulla ylimääräistä yhtiölainaa maksettavaksi. Ihan hyvin pidetyltä näyttää.