Olen ruma nainen ja kävin eilen ihmisten ilmoilla
Oli hämmentävää, kun jotkut miehet hymyilivät ystävällisesti ja jotkut juttelivatkin, avasivat oven kauppaan mennessä jne. Tuli ihan epätodellinen fiilis, sillä vapaa-aikani vietän angstatessa netissä surkutellen ulkinäköäni ja ikääni ja sitä, kun en kelpaa kenellekään. Miksi ne miehet sitten olivatkin livenä ystävällisiä? Eihän se täsmää lainkaan nettikirjoitusten kanssa.
Nettikirjoitusten perusteella kukaan mies ei voisi hyväksyä minua tai olla edes arjessa ystävällinen, sillä en ole riittävän nuori instagrammisukka. Jännää, kun se kontrasti netissä roikkumisen & kotona neljän seinän sisällä angstaamisen ja toisaalta ulkomaailman (tässä tapauksessa Helsingin keskustan) välillä oli niin suuri.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista perustellen kokemukseni oli väärä ja jotenkin harhainen, sillä eihän kukaan tosiaan kaltaisestani voi tykätä. Yritän sisäistää sitä ajatusta vielä vahvemmin. Ne livekokemukset olivat jotenkin vääriä ja ne ihmiset vain teeskentelivät. Netissä on se totuus.
Luota enemmän niihin IRL saatuihin fiiliksiin. Nehän sut näki, ei nää palstaihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi mennä kohteliaisuus ja seksuaalinen haluttavuus sekaisin.
Ja siis onko nyt niin, etten saisi iloita siitä, että ihmiset olivat mulle ystävällisiä? En halua olla universaalisti seksuaalisesrti haluttava. Mulle kävisi joku 70-vuotias ylipainoinen mieskin sinänsä, kunhan muuten jutut synkkaisivat.
Tosin en käy baareissa, menopaikoissa, en harrasta mitään sosiaalista, en ole ikinä elämässäni käynyt nettideiteillä tai Tinderissä. Odotin aina, että joku tekisi ulkona kadulla tai ratikassa aloitteen ja harmittelin, kun kukaan ei sellaista tehnyt. Exäni (2 kpl) tapasin Facebookissa ja kolmannen työpaikalla; kaikki monivuotisia suhteita. Mutta siinä on koko saldoni, sillä olen ruma. Eivät miehet kaltaistani lähesty ainakaan siten, että ehdottaisivat treffejä kadulla ym.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista perustellen kokemukseni oli väärä ja jotenkin harhainen, sillä eihän kukaan tosiaan kaltaisestani voi tykätä. Yritän sisäistää sitä ajatusta vielä vahvemmin. Ne livekokemukset olivat jotenkin vääriä ja ne ihmiset vain teeskentelivät. Netissä on se totuus.
Luota enemmän niihin IRL saatuihin fiiliksiin. Nehän sut näki, ei nää palstaihmiset.
Tosin eikös netissä sanota se ikävä totuus, jota ei livenä kehdata sanoa? Ja joka tapauksessa olen yli-ikäinen kaikille miehille, sillä olen 35+. Joten ei kukaan mies voisi tämän ikäisestä enää kiinnostua kuitenkaan. Ja naiset on mulle mysteeri - ei ole kukaan lesbokaan mua koskaan iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinun ajatusmaailmasi on jotenkin omituinen. Miten kukaan voi kuvitella, että jonkun kaupungin keskustoissa olisi vain bikinifitnesspimuja ja niiden lippalakkipäisiä poikaystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voisin testata seksuaalista haluttavuuttani? En siis halua mitään seksisuhdetta, mutta haluaisin testata vain.
Asenna Tinder ja katso miten tulee swipejä.
Tai mene baariin ja katso miten paljon sinua tullaan iskemään.Voi ei. Inhoan ja pelkään baareja, en halua kenenkään kanssa sellaisiin juttelemaan ja inhoan sekä pelkään ajatustakin Tinderistä.
Mulle riittäisi se, että joku mies voisi hyväksyä mut ja pääsisin seurustelusuhteeseen; muulla haluttavuudella ei ole mulle väliä, enkä edes halua olla seksuaalisesti haluttava mitenkään universaalisti...kun siis mitä ihmeen hyötyä sellaisesta edes olisi? Yksi ihminen riittää. Haluaisin olla vain fyysisesti neutraali tai viehättävä, ei-ruma.
T. Ap
- Haluaa tietää seksuaalisen haluttavuutensa
- Ei halua tehdä mitään sen eteen
- Haluaa päästä seurustelemaan
Ei sua kukaan tuu kotoa hakemaan, jos et laita tikkua ristiin.
Lopeta toi angstailu ja asenna se Tinder, se on ainoa keino miten joku vois oikeesti tulla hakeen sut kotoa poistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on aina ystävällisiä miehiä.
En käynyt Lidlissä, vaan pankissa ja kaupassa sekä ajelin ratikalla keskustaan ja sieltä pois.
Äskenhän sä vielä asuit keskustassa. Vähän tarkkuutta nyt näihin provoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinun ajatusmaailmasi on jotenkin omituinen. Miten kukaan voi kuvitella, että jonkun kaupungin keskustoissa olisi vain bikinifitnesspimuja ja niiden lippalakkipäisiä poikaystäviä?
No siis mietin sellaista stereotyyppistä kuvaa sellaisista ideaali-ihmisistä, jotka voisivat saada helposti puolison nettikommenttien perusteella. Siis sellaisia Ylilauta-Jonnen märkiä unia. Olin vain monta päivää putkeen hengaillut kotona ja kodin lähistöllä ja psyykannut itseäni sellaiseen, että olen kuvotus ja että minusta ei pidetä ikinä enää.
Oli hämmentävää mennä hetkeksi ihmisten ilmoille, kun mua ei suunnilleen lynkattukaan samoin tein, vaan ihmiset olivatkin ystävällisiä. Ja olin vain katsellut kotosalla mun yhden vanhan ihastukseni kuvaa ja mietiskellyt häntä lähes 24/7 ja pitänyt maailman kauneimpana ihmisenä. Sitten menin ulos ja suurin osa ihmisistä oli vähintään yhtä hyvän näköisiä. Tuli vain ihmeellinen fiilis sen mökkiytymisen jälkeen. Aurinkokin paistoi jne.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on aina ystävällisiä miehiä.
En käynyt Lidlissä, vaan pankissa ja kaupassa sekä ajelin ratikalla keskustaan ja sieltä pois.
Äskenhän sä vielä asuit keskustassa. Vähän tarkkuutta nyt näihin provoihin.
No asun kantakaupungissa, 2 km aivan ydinkeskustasta.
Voi että ap, lopeta nyt. :) Älä jaksa angstata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voisin testata seksuaalista haluttavuuttani? En siis halua mitään seksisuhdetta, mutta haluaisin testata vain.
Tai mene baariin ja katso miten paljon sinua tullaan iskemään.Voi ei. Inhoan ja pelkään baareja, en halua kenenkään kanssa sellaisiin juttelemaan ja inhoan sekä pelkään ajatustakin Tinderistä.
Mulle riittäisi se, että joku mies voisi hyväksyä mut ja pääsisin seurustelusuhteeseen; muulla haluttavuudella ei ole mulle väliä, enkä edes halua olla seksuaalisesti haluttava mitenkään universaalisti...kun siis mitä ihmeen hyötyä sellaisesta edes olisi? Yksi ihminen riittää. Haluaisin olla vain fyysisesti neutraali tai viehättävä, ei-ruma.
T. Ap
- Haluaa tietää seksuaalisen haluttavuutensa
- Haluaa päästä seurustelemaan
Ei sua kukaan tuu kotoa hakemaan, jos et laita tikkua ristiin.
Lopeta toi angstailu ja asenna se Tinder, se on ainoa keino miten joku vois oikeesti tulla hakeen sut kotoa poistumatta.
Oletan, että ihmiset eivät yleensä tee mitään sellaisen eteen, vaan olemalla riittävän viehättävä, asiat vain järjestyvät itsekseen, ilman vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että ap, lopeta nyt. :) Älä jaksa angstata.
Kiitos! :) Oon vain vähän elämäni ja saamieni pakkien katkeroittama naisriepu. Onneksi joskus ihmiset suhtautuvat hyvinkin. Ajatukseni ovat lähinnä pyörineet niiden pakkien ympärillä yli vuoden jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mene baariin ja katso miten paljon sinua tullaan iskemään.
Huomioi kuitenkin se, että nykyään on metoo ja harva mies tulee iskemään minkään näköistä naista. Voit oikeasti olla hyvinkin suosittu miesten mielestä, mutta metoon ahdistamat miehet eivät tee enää nykyään aloitteita.
Ap, et voi olla ruma, kun olet hoikka ja päässyt (ainakin) kolme kertaa parisuhteeseen, joita kuvailet pitkiksi.
Tällä historialla, miksi ihmeessä kuvittelet/angstaat, ettei kukaan sinua huoli, enää?
Kolmevitonen nainen on ihan kysytty ainakin nettideiteissä. Ikähaarukkasi miehelle on laaja, kyllä sinulla on hyvät saumat esim. 40-50 -vuotiaan miehen kanssa. Saattaa olla eronnut nuoruuden liitostaan, mutta ei kai se sinua haittaa.
Mitä vanhemmaksi tulemme, sitä enemmän on "hyväksyttävä" toisen mennyttä elämää. Lapsiakin voi olla.
Eikö nykyisellä työpaikallasi tai harrastusten parissa ole ketään potentiaalista sinkkuherrasmiestä?