Laulaakohan Twitteri kostoksi kun tulee Barbara Bushin hautajaiset ja sinne tuskin Trumppeja kutsutaan?
Epäilen että mitenkään tyylikkäästi eivät edes yritä tota tilannetta hoitaa puolin tai toisin. On kyllä aika ennenkuulumatonta jos istuva presidentti ei osallistu noihin hautajaisiin.
Kommentit (16)
Se nyt on selvää että Clintonit ja Obamat menevät joten tuskin Trump edes haluaa näyttää naamaansa hautajaisissa.
Miksi istuvaa presidenttiä ei kutsuttaisi ex-presidentin vaimon hautajaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Bushit eivät voi sietää trumpia, ja tukivat h. clintonia vaaleissa vaikka ovat republikaaneja.
ovat myös ystävystyneet obamojen kanssa = inho trumpia kohtaan yhdisti.
Laura Bush on käynyt Melanian luona valkoisessa talossa ja puhui Melaniasta tosi kauniisti muuta tietysti tunteet itse herra presidenttiä kohtaan ovat varmasti vähän erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Laura Bush on käynyt Melanian luona valkoisessa talossa ja puhui Melaniasta tosi kauniisti muuta tietysti tunteet itse herra presidenttiä kohtaan ovat varmasti vähän erilaiset.
Ehkä tässä on se ratkaisu. Melania menee hautajaisiin ja Trump pällistelkööt uutisia kotona.
Just vastahan oli Billy Grahamin hautajaiset mihin edelliset pressat ei mennyt koska Trump osallistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä on se ratkaisu. Melania menee hautajaisiin ja Trump pällistelkööt uutisia kotona.
Voi Melania parka minkä ristin on saanut kantaakseen! Miten se jaksaa? Itse olisin saanut hermoromahduksen jo vaalien aikaan.
Vierailija kirjoitti:
KVG👍
Googlasin ja Melania on menossa. Saa kyllä Trump olla ylpeä muijastaan! Epäilen että ilman häntä ei Donald olis edes pressana.
Bushit ovat sivistyneitä ihmisiä, jotka toimivat asiallisesti vaikkeivat jostain henkilöstä pitäisikään. Se hyvä puoli Trumpissa kyllä on, että George W ei vaikuta enää niin ääliöltä (vaikka siis osaakin käyttäytyä, koska on kasvatettu niin).
onko ne vieläkin katkeria kun trumppi veti jebin uran vessanpöntöstä alas?
Vierailija kirjoitti:
Bushit ovat sivistyneitä ihmisiä, jotka toimivat asiallisesti vaikkeivat jostain henkilöstä pitäisikään. Se hyvä puoli Trumpissa kyllä on, että George W ei vaikuta enää niin ääliöltä (vaikka siis osaakin käyttäytyä, koska on kasvatettu niin).
toisin kuin tyhjäpää bushit aloitteli sotia sielä sun täällä, trumppi lopettaa korean sodan. Mutta taisihan se jotain ilkeetä sanoa eli on huonoin presidentti koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Melania parka minkä ristin on saanut kantaakseen! Miten se jaksaa? Itse olisin saanut hermoromahduksen jo vaalien aikaan.
Mulle tuli ihan sama mieleen! Mahtaa Mellu innolla odottaa totakin tapahtumaa kun tietää että on niin tai näin niin aina on väärinpäin. Ja talkshow isännät naurattaa kansaa hänen kustannuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ihan sama mieleen! Mahtaa Mellu innolla odottaa totakin tapahtumaa kun tietää että on niin tai näin niin aina on väärinpäin. Ja talkshow isännät naurattaa kansaa hänen kustannuksellaan.
Todellisia herrasmiehiä.
Jos vaikka Trumpille osuu joku ulkomaanmatka just sille päivälle mitä ei voi "millään" perua?