Treffailun vaikeus. Miksi työni karkottaa naiset?
Olen toimeentuleva yrittäjä turkistarhausalalla ja kun naiset kuulevat tämän, niin monet lopettavat yhteydenpidon välittömästi. Miksi naiset eivät voi olla avarakatseisimpia ja antaa suhteelle aikaa kehittyä?
Kommentit (45)
No jos olet huomannut, että tuo karkottaa naiset, niin pakkoko sitä on heti kertoa? Jospa ensin vähän tunnustelisit maaperää ja juttelisit muista asioista. Kun tutustutte paremmin muun kuin ammattisi kautta, lopputulos voi olla eri.
Vierailija kirjoitti:
Ei se linja-auton kuljettajankaan status ole sitä kuuminta hottia vaik yleensä typyt sanoo mulle et sä et näytä bussikuskilta.
Miltä bussikuskin pitäisi näyttää? Vaikka minkä näköistä tyyppiä näyttää ratin takana yleensä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seksityöläinen enkä voi käsittää, miksi miesten kiinnostus seurusteluun lopahtaa heti kun kuulevat sen. Miksi miehet eivät voi olla avarakatseisempia ja antaa suhteelle mahdollisuuden kehittyä?
Minä arvostan kokemusta. Oletko nainen vai mies? Tai ei sen väliä. Soita minulle, muru!
Vierailija kirjoitti:
Äskeisen kyselyn perusteella huumekauppiaankin ammatti on arvostetumpi kuin turkistarhaajan. Ei ihme ettei naiset innostu. :/
Huono provo. En itse halua poliiseja ovelle hakemaan puolisoa linnaan vietäväksi laittomien puuhien takia.
Minä olen seksityöläinen enkä voi käsittää, miksi miesten kiinnostus seurusteluun lopahtaa heti kun kuulevat sen. Miksi miehet eivät voi olla avarakatseisempia ja antaa suhteelle mahdollisuuden kehittyä?