Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailun vaikeus. Miksi työni karkottaa naiset?

Vierailija
18.04.2018 |

Olen toimeentuleva yrittäjä turkistarhausalalla ja kun naiset kuulevat tämän, niin monet lopettavat yhteydenpidon välittömästi. Miksi naiset eivät voi olla avarakatseisimpia ja antaa suhteelle aikaa kehittyä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaa ensin nainen ja paljasta sitten vasta ammattisi. Selittele alkuun miten olet yrittäjä vaatealalla, kasvubisneksessä jne.

Vierailija
22/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella mitään vastenmielisempää (laillista) ammattia kuin turkistarhaaja. Tuhansien älykkäiden eläinten pitämistä ahtaissa oloissa tapettavaksi pelkkien turhakkeiden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailisin mieluummin työtöntä

Vierailija
24/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: mikähän naisella olisi ammatti, joka karkottaa miehet? Ainakin suurimman osan.

Vastaus: lähes kaikki ne, mitkä edellyttävät tohtorin tutkintoa.

:(

Järkyttävä kaksoistandardi tämäkin.

Vierailija
25/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurmaa ensin nainen ja paljasta sitten vasta ammattisi. Selittele alkuun miten olet yrittäjä vaatealalla, kasvubisneksessä jne.

Onnistuisi ehkä jos googlea ei olisi keksitty

Vierailija
26/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus teininä turkistuottajilla töissä ennen huutokauppaa ja ei se paha paikka muuten ollut, mutta haju oli kyllä ällöttävä. Itselläni ei turkistuotteita ole, mutta elinkeinona se on ihan ok kunhan huolehtii eläinten oloista mahdollisimman hyvin.

Olen itsekin yrittäjä, joten yrittäjämies sopisi hyvin ja keskusteltavaa varmasti riittäisi.

Vierailija
27/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juttu alullaan miehen kanssa. Oli kertonut paljon elämänsä ympyröistä ja harrasteista, mutta ei työpaikkaansa. No, stalkkaamalla selvitin, että on lihakauppias ja vielä tykkää siitä. Ei jatkoon.

Vierailija
28/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella mitään vastenmielisempää (laillista) ammattia kuin turkistarhaaja. Tuhansien älykkäiden eläinten pitämistä ahtaissa oloissa tapettavaksi pelkkien turhakkeiden vuoksi.

Käypä tutustumassa lihasikojen ja broilerien kasvatusoloihin.

Ei se lihansyöntikään välttämätöntä ole.

Vierailija
29/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä tutustumassa lihasikojen ja broilerien kasvatusoloihin.

Ei se lihansyöntikään välttämätöntä ole.

Mikähän tossa viestissä sai sut olettamaan, että en olisi tutustunut tai että söisin lihaa? Ja ei, edes lihantuottaja ei ole yhtä vastenmielinen ammatti kuin turkistarhaaja

Vierailija
30/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi mitään tehoeläintuotantoa harjoittavasta ihmisestä, en millään tasolla.

Se kertoo ihmisestä kaiken oleellisen.

Vierailija
31/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli juttu alullaan miehen kanssa. Oli kertonut paljon elämänsä ympyröistä ja harrasteista, mutta ei työpaikkaansa. No, stalkkaamalla selvitin, että on lihakauppias ja vielä tykkää siitä. Ei jatkoon.

Ei haittaisi minua, koska syön mielelläni lihaa. Olisin ehkä jopa tyytyväinen, jos kotiin tuotaisiin lihaherkkuja. Turkiksiin en sen sijaan halua pukeutua, koska pidän niitä turhina ja epäeettisinä.

Vierailija
32/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran "tyrmännyt" yhden miehen tämän ammatin perusteella. (Mies oli stuertti. En vain pystynyt sisäistämään, että mies olisi oikeasti hetero...pinnallista, pinnallista, mutta olin vielä nuori)

Vierailija
33/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löisin nopeasti ammatista faktat kehiin tietämättömiä varten: näin ja näin eläimiä tarhalla kohdellaan, tämä on turkistarhauksen merkitys Suomen kansantaloudelle, tämän verran hommasta itse nettoaa... Se nainen sitten jää, joka asian kanssa edes jossain määrin sinut on ja riittävän kiinnostunut jatkamaan tapailua.

Vierailija
34/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeisen kyselyn perusteella huumekauppiaankin ammatti on arvostetumpi kuin turkistarhaajan. Ei ihme ettei naiset innostu. :/

Vierailija
35/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin treffailla jos asut Turun lähellä tai Helsingissä. 😀

Vierailija
36/45 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi ihanat turkikset, mutta niiden elävien kettujen ja minkkien ym. ällötysten kanssa en kyllä suostuisi olemaan tekemisissä.

Toisaalta eipä ne tarhaajat taida valmiita turkiksia tuottaa, joten ehkä minäkin siirtyisiin seuraavaan mieheen.

Vierailija
37/45 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jätevesitankkien puhdistaja ja työpäivän päätteeksi haisen ulosteelta, naiset eivät anna mahdollisuutta.

Kannattaisiko käydä suihkussa ennen treffejä kuitenkin ja vaihtaa puhtaat vaatteet?

Pinttyykö se haju ihoon? Eikö hajua saa pois pesemällä ja puhtailla vaatteilla? 

Vierailija
38/45 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se muoti kiertää. Aikoinaan sulla oli arvostettu ja haluttu ammatti. Nyt on muotia vihata turkiksia, lihaa, isoja asuntoja jne.. Ruotsissa on jo muotia vihata lentämistä epäekologisena matkustusmuotona. Koskahan se buumi rantautuu meille?

ps. On varmasti naisia joille sun ammatti kelpaa. Ehkä ihastut vääränlaisiin tai etsit väärästä paikasta.

Vierailija
39/45 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa provolta mutta en seurustelisi turkistarhaajan kanssa, tuo on kynnyskysymys mulle.

Vierailija
40/45 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Venäjältä löydy naisia rivissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä