Treffailun vaikeus. Miksi työni karkottaa naiset?
Olen toimeentuleva yrittäjä turkistarhausalalla ja kun naiset kuulevat tämän, niin monet lopettavat yhteydenpidon välittömästi. Miksi naiset eivät voi olla avarakatseisimpia ja antaa suhteelle aikaa kehittyä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Alalla on aika heikko tulevaisuus.
Muoti voi muuttua nopeastikin.
Ajatus turkistarhaajan puolisoksi päätymisestä ei miellytä ainakaan minua.
Hyi hitto. En ikinä katsois päinkään. Turkis on murha.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sen olevan parempi kuin työtön?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin iski tääkin provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön on 1000 kertaa parempi.
Kiinnostut vääränlaisista naisista? Lähtökohtaisesti, jos joku on vegaani ideologisista syistä niin hän ei välttämättä tule hyväksymään ammattiasi vaikka kohtelisit eläimiä kuinka hyvin ja niillä olisi paremmat olosuhteet kuin Trumpilla tornissaan. On paljon naisia, jotka ymmärtävät ja hyväksyvät eläinten olevan osa elinkeinoa (muutenkin kuin lypsylehmänä), joten kysymys onkin miksi et tapaa heitä?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. En ikinä katsois päinkään. Turkis on murha.
Ei niitä turkiksia ihmisistä tehdä. Muuten murhaa ovat lähes kaikki ruokatuotanto.
Laita paikallisen Kokoomuksen naisjärjestön vapaille naisille viestiä. Siellähän naisilla vaikuttaa olevan keskimääräistä myönteisempi suhtautuminen turkistarhauksen elinkeinona (Leena Harkimo, Susanna Koski jne.).
Minä olen jätevesitankkien puhdistaja ja työpäivän päätteeksi haisen ulosteelta, naiset eivät anna mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jätevesitankkien puhdistaja ja työpäivän päätteeksi haisen ulosteelta, naiset eivät anna mahdollisuutta.
Kannattaisiko käydä suihkussa ennen treffejä kuitenkin ja vaihtaa puhtaat vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile esittäytymistä työttömäksi, niin näet kumpi toimii naisiin paremmin. Jollei nykyinen ammatti vetoa naisiin, niin sinulla ei ole kovin paljon hävittävää. Jos työttömän roolin vetäminen toimii paremmin, niin voit myydä turkistarhasi ennen kuin totuus ehtii paljastua. Sen jälkeen voit jatkaa elämää työttömänä. Ellet siis jotain vielä parempaa ideaa keksi.
Ei se linja-auton kuljettajankaan status ole sitä kuuminta hottia vaik yleensä typyt sanoo mulle et sä et näytä bussikuskilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko käydä suihkussa ennen treffejä kuitenkin ja vaihtaa puhtaat vaatteet?
Mieluummin olen yksin kuin pinnallisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä turkiseläimiä kasvatat?
Hopeakettuja
kannatta varmaan suunnata puolison etsintä itä-naapuriin.
siellähän hienommat neidit turkiksiin kääriytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä turkiseläimiä kasvatat?
Hopeakettuja
Mammat yleisesti diggaa hopeaketuista, joten on outoa ettei naiset innostu siitä.
Alalla on aika heikko tulevaisuus.