Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, että mainoksissa ne on aina naiset, jotka nautiskelevat milloin mitäkin, vaikka miehet herkuttelvat yhtälailla

Vierailija
18.04.2018 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa joo, ei nyt tule äkkiseltään mieleen mainosta, jossa mies söisi nautinnollisesti jäätelöpuikkoa. Suklaapatukkaakin yleensä taitaa mutustella nainen, paitsi Snickers-mainoksessa.

Ehkä nainen nautinnollisessa hurmoksessa on jotenkin esteettisempi näky kuin mies?

Vierailija
2/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedättehän, mitä punaisten huulten väliin työntyvä jäätelöpuikko symbolisoi noin niin kuin semioottisesti tulkittuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbeatilla on mainos, jossa nainen treenaa potkunyrkkeilyä salilla, sitten mies imuroi siivoojana jotain toimistoa ja nainen ajaa isoa rekkaa. Eli jotain hyvin päälleliimattua tasa-arvoa kai siinä mainoksessa on väkisin haettu.

Vierailija
4/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tuli mieleen ne taannoiset keskustelut missä mies söi niitä lasten vanukkaita jääkaapista, tai vaimojen suklaita 😸

Vierailija
5/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on tehty jotain markkinointitutkimuksia, joiden mukaan sekä naiset että miehet kokevat mainostettavan tuotteen houkuttelevammaksi, jos mainoksessa esiintyy nainen.

Vierailija
6/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hemmottelee itseään mainoksissa ostamalla auton, naiset järsii suklaapatukkaa nurmikolla. Myös meidän perheessä mies on se joka istuu nojatuolissa ja syö kokonaisen levyn fazerin sinistä kerralla. Käy lenkillä kolme kertaa vuodessa, minä kolme kertaa viikossa. Tekee lihaskuntoharjoituksia kolme kertaa vuodessa, minä kolme kertaa viikossa. Mm. tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti on tehty jotain markkinointitutkimuksia, joiden mukaan sekä naiset että miehet kokevat mainostettavan tuotteen houkuttelevammaksi, jos mainoksessa esiintyy nainen.

Uskon tähän. Markkinointi varsinkin isoilla brändeillä on hyvin tarkkaan harkittua ja tutkittya ja harvoin jättää mitään sattuman varaan.

Vierailija
8/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tälläista mainosta pystyt nimeämään , jotka tällä hetkellä pyörii?

Toisekseen, naisethan niitä tunnesyöppöjä onkin.

Kolmanneksi, miehet esitetään mainoksissa yksinkertaisina, jalkasilsaisina , hilsepäisinä, avuttomina tai sitten räikeästi esineellistettyinä.

Uliuuu vaan taas naisasianaisen ulinalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fazerin sinisen mainos jossa vanha mies muistelee vaimoaan on esimerkki että ei kaikki sentään tuollaisia ole. samoin fazerin leivät, mysli ja puuro. kaikki miehiä.

Vierailija
10/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti on tehty jotain markkinointitutkimuksia, joiden mukaan sekä naiset että miehet kokevat mainostettavan tuotteen houkuttelevammaksi, jos mainoksessa esiintyy nainen.

Uskon tähän. Markkinointi varsinkin isoilla brändeillä on hyvin tarkkaan harkittua ja tutkittya ja harvoin jättää mitään sattuman varaan.

Näin on. Miettikäähän, miksi hevi-osasto on kaupoissa heti sisääntulossa ja maitokaappi aina kaupan perällä. Tämä sijoittelu painettiin takaraivoon 70-luvun lopussa. Silloin ensimmäiset itsepalvelumyymälät yleistyivät. Niin ja namit kassalle.

Jo ennen itsepalvelumyymäläaikaa mietittiin tuotesijoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rekkamiehen pastillit vielä kassan lähellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan