Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäitiys on perseestä, täytyy olla hullu joka tästä tykkää

Vierailija
18.04.2018 |

Päivät yhtä ja samaa paskaa.

Vie koira ulos, hoida kakara, syötä kakara, tiskaa, siivoa, siivoa, hoida kakara, syötä kakara, pue kakara, raahaa koira ja huutava kakara ulos, tee lenkki huudon säestämänä, raahaudu sisälle, riisu kakara, syötä kakara, hoida kakara, nukuta kakara, tee ruoka, tiskaa, laita eväät, lataa kahvinkeitin, vie koira illalla uudestaan ulos, hoida kakara, syötä kakara, nukuta kakara, mene nukkumaan ja aloita alusta taas aamulla.

Työpäivä alkaa klo 5.30 ja päättyy klo 22.00 ja joinakin iltoina vasta klo 23.00 kun pitää pitää se mieskin tyytyväisenä.
Tämä sama jatkuu myös viikonloppuisin.

Täytyy olla hullu että tätä jaksaa......

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kaipaa jotain myös itselleen.En kuitenkaan koe työtä aikana itselle.

Vierailija
22/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että siitä tykkää, jos vaihtoehtona on surkea työ surkealla palkalla.

Minä olen kotona sen vuoksi, että en halua laittaa pieniä lapsiani vielä päiväkotiin. Minä rakastan niitä pikkuisia ja haluan olla niiden kanssa. Mä olen koulutukseltani kasvatustieteen maisteri ja psykologian opettaja. Jonkun mielestä se voi olla paska työ, surkealla palkalla, mutta minusta se on ihan mielenkiintoinen ja kohtuullisesti palkattu työ. 

Kuten jo kirjoitin, sinä päätät itse kuinka kivaa sulla on. Etsi itsellesi ja lapsillesi mielenkiintoisia harrastuksia ja tekemistä. Se on mun neuvo.

Miten pienten kanssa pääsee harrastuksiin, kun nukkuvat niin paljon? Ja jos heräävät ajoissa, niin ainakin ovat rinnalla niin kauan että bussiin ei enää ehdi. Tai lähtiessä tulee kakka tai megapukla.

Nukkuminen noista kuitenkin vaikein este taitaa olla. Ei raaskisi herättää, kun unikin on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kaipaa jotain myös itselleen.En kuitenkaan koe työtä aikana itselle.

Töissä sentään tapaa vain ja ainoastaan

aikuisia ilman lapsia siinä vaatimassa ties mitä ja jatkuvasti keskeyttämässä keskusteluja. Kyllä sekin eräänlainen henkireikä on. Perhekahvila oli painajainen jonne en enää ikinä mene.

Vierailija
24/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua raahata lasta harrastuksiini. Eihän niistäkään nauti kun jatkuvasti keskeyttää huutamisellaan, milloin on paska housussa, milloin on koppa täynnä puklua, milloin on nälkä ja milloin mitäkin. Eihän niistä saa mitään iloa irti mitenkään. Ja tosiaan kun ei viihdy siellä kopassa eikä vaunuissa, autossakin huutaa niin että korvat soi. Eikä ole aikaakaan, tai kämppä on kuin kaatopaikka. Mies ei siivoa, eikä tiskaa, ei tee mitään kotona koska työ.

AP

Vierailija
25/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne harrastukset mahtavat olla?

Vierailija
26/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppaa, joogaa, tanssia, kerhoja, muskaria...

Vierailija
27/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumppaa, joogaa, tanssia, kerhoja, muskaria...

Ja lapset mukana? Millä te tainnutatte lapset jotteivät keskeytä esim liikesarjaa tanssissa?

Mä otin oman mukaan salille. Normaali treenini on 45 min. Koko tämän 45 min jouduin vaihtamaan kerran vaipan, kerran syöttämään, ja lopun aikaa sitten koppaa heiluttelemaan. Sinne meni treenit vaikka kotona olin vaipat vaihtanut ja syöttänyt.

Teidän on pakko syöttää rauhoittavia tai unilääkkeitä lapsillenne....

Vierailija
28/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että ilman lapsia?

Kamalaa kun elämä pyörii vain lasten ympärillä ja lasten ehdoilla

Vierailija
29/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kerran viikossa itse harrastuksessa. Mies katsoo lapsia (1v ja 4v) sen aikaa eli 1,5h.

Käyn lenkillä joka päivä. Lapset ovat mukana. Isompi ajaa itse pyörällä, pienempi istuu rattaissa. Talvella vedin lapsia pulkassa. Kun olivat pienempiä, mulla oli tuplarattaat.

4v:llä on pari omaa harrastusta jonne vien lapsen kävellen. Pienempi on rattaissa mukana ja odottaa sen aikaa, kun isompi harrastaa.

Vauva ei tarvitse harrastuksia, mutta äiti voi kyllä harrastaa ja nähdä muita aikuisia, vaikka kotona onkin. Lähtisikö joku toinen kotiäiti, ystävä tai naapuri lenkille kanssasi?

Vierailija
30/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että siitä tykkää, jos vaihtoehtona on surkea työ surkealla palkalla.

Siellä työssä kuitenkin on kontakteja aikuisten kanssa.

Meillä lapsi kolmivuotiaaksi kotihoidossa, ja tosiaan tulen juoksemaan onnessani töihin.

Vierailija
31/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kerran viikossa itse harrastuksessa. Mies katsoo lapsia (1v ja 4v) sen aikaa eli 1,5h.

Käyn lenkillä joka päivä. Lapset ovat mukana. Isompi ajaa itse pyörällä, pienempi istuu rattaissa. Talvella vedin lapsia pulkassa. Kun olivat pienempiä, mulla oli tuplarattaat.

4v:llä on pari omaa harrastusta jonne vien lapsen kävellen. Pienempi on rattaissa mukana ja odottaa sen aikaa, kun isompi harrastaa.

Vauva ei tarvitse harrastuksia, mutta äiti voi kyllä harrastaa ja nähdä muita aikuisia, vaikka kotona onkin. Lähtisikö joku toinen kotiäiti, ystävä tai naapuri lenkille kanssasi?

Toinen odottaa kun toinen harrastaa? Mitä elämää se sellainen on? Siis aivan oikeastiko pienempi sisarus odottaa oven ulkopuolella sitä, että toinen harrastaa? Sairasta.

Vierailija
32/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä sentään tapaa vain ja ainoastaan

aikuisia ilman lapsia siinä vaatimassa ties mitä ja jatkuvasti keskeyttämässä keskusteluja. Kyllä sekin eräänlainen henkireikä on. Perhekahvila oli painajainen jonne en enää ikinä mene.

Kyllä ne aikuisetkin vaativat. Tietenkin jos on hyvä työpaikka niin sinne menee kuin vapaalle.

Vierailija
33/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo hyvältä kuulosta jos olet yksinhuoltaja?

Normaalistihan myös isä ottaisi lapsesta vastuuta jotta sinä pääsisit levähtämään.

Meillä mies tekee paljon matkatöitä ympäri Suomea ja Eurooppaa. Eli vaikka olisi se mieskin olemassa, ei välttämättä saa lepoaikaa.

Vierailija
34/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanko meillä on aina paskaista ja vaimo vaatii hakemaan noutoruokaa kun ei edes kauppaan ehdi noilta "harrastuksilta". Taidanpa laittaa rahahanat kiinni rouvalta vähäksi aikaa. Se joka kotona lorvii, se kotityöt tehkööt.

Vierailija
35/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen odottaa kun toinen harrastaa? Mitä elämää se sellainen on? Siis aivan oikeastiko pienempi sisarus odottaa oven ulkopuolella sitä, että toinen harrastaa? Sairasta.

Siis miten ihmeessä joku ipana jaksaa istua rattaissa persus puuduksissa muka nätisti ja kärsivällisesti?

Taitaa mamma syöttää rauhoittavia lapsilleen.

Vierailija
36/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi nukkuu monesti rattaissa. Välillä mennään siihen pihaan leikkimään ja odottamaan isompaa sisarusta. Viimeksi ajeli isosiskon pyörällä sillä aikaa, kun odotteli. 

Mun lapset on vilkkaita, eikä todellakaan istu takapuoli rattaissa odottamassa. Kyllä me sillä välin yleensä touhutaan jotain.

Vierailija
37/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kakara" kertoo jo paljon

Vierailija
38/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan perseestä olevalta tuo ap:n elämä kuulostaakin. Kakara taitaa olla vauva? Isomman lapsen kanssa voi jo touhuilla ihan eri lailla, toki isomman lapsen kanssa on sitten taas omat haasteensa...

Jos mies ei osallistu lapsen tai kodin hoitoon yhtään "koska työ", kehotan eroamaan, voit sitten olla yh. Äiti ansaitsee myös vapaata työstään.

Onneksi kotiäitiys on valinta, aina pääsee edes jonnekin opiskelemaan, jos töitä ei löydy. Joten paperit vaan vetämään ja hoitopaikkaa hakuun kakaralle.

Vierailija
39/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmanko meillä on aina paskaista ja vaimo vaatii hakemaan noutoruokaa kun ei edes kauppaan ehdi noilta "harrastuksilta". Taidanpa laittaa rahahanat kiinni rouvalta vähäksi aikaa. Se joka kotona lorvii, se kotityöt tehkööt.

Rahahanat kiinni rouvalta? Siis maksatko sinä hänelle jotain? Naurettavaa. Kummankin pitää maksaa oma elämänsä.

Vierailija
40/106 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahahanat kiinni rouvalta? Siis maksatko sinä hänelle jotain? Naurettavaa. Kummankin pitää maksaa oma elämänsä.

Rouvan menoihin ei tuet riitä. Aina on pussilla norkoilemassa. Talo on pilalla tapetteja myöten. Potkin kohta akan ja kakarat jonnekin kuuseen tuhoamasta omaisuutta jonka eteen olen töitä tehnyt.