Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on varhaisin mielikuva lapsuudestasi ja arvio minkä ikäinen olit tuolloin?

Vierailija
22.04.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin tuosta asunnosta pois kun olin 2,5v

Vierailija
22/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v kun äiti vei tarhaan ja minä jäin huutamaan. Piti siellä sitten esittää laululeikki pupuista ja me vain hyppelimme, kukaan ei tainnut laulaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ainakaan nuo 1-v. jutut ei mene läpi, anteeksi vaan jos kuulostaa kuivalta...

Vierailija
24/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei esim. muista lapsuudestaan ennen kouluunmenoa juuri mitään.

Vierailija
25/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sairaalassa, koska kyynelkanavani oli tukossa, ja sitä ronkittiin millä lie koukulla auki. Muistan kuinka verisen loukkaantunut olin, kun äiti ei tullut ' pelastamaan' vaan antoi sen tapahtua.

Vierailija
26/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin pari kuukautta vaille kaksi vuotta.

Vierailija
27/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eka muistikuva on, että hiissaan itseäni eteenpäin, ja edessä roikkuu jotain punaista ja kiiltävää...kunnes näin mummulassa valokuvia joulusta -71, olin silloin 7kk vanha, eli se punainen ja kiiltävä oli joulukuusenkoriste jota kohti ryömin lattialla.

Ja toinen muistikuva on, kun istun mummun sylissä ja rämplään hänen hopean väristä rannekelloa...näin myöhemmin valokuvan jossa olen myös alle 1.v ja istun iloisena mummun sylissä keinutuolissa, ja mummulla hopeinen rannekello ranteessa.

Vierailija:

Joten ainakaan nuo 1-v. jutut ei mene läpi, anteeksi vaan jos kuulostaa kuivalta...

Vierailija
28/28 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joskus lapsena alkoi kysellä meidän vanhemmilta kyseisestä tapahtumasta, ja vanhemmat ihmettelivät, miten sisko voi muistaa. Tapauksesta ei oltu kerrottu hänelle.

Olen kuullut muistakin, jotka todistettavasti ovat muistaneet noin 1v. tapahtuneita tapahtumia, ja uskon että on mahdolllista. Ei ihmisen aivoista vielä kaikkea tiedetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä