Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jatkossa boikotoida kaikkia niitä yrityksiä, jotka muuttavat wc:t sukupuolineutraaliksi.

Vierailija
17.04.2018 |

Miksikö? Koska seisaaltaan virtsaavat peniksen omistajat jättävät wc:t paljon siivottomampaan kuntoon kuin istualtaan virtsaavat emättimen omistajat. Lisäksi minusta on ahdistavaa naisena asioida wc-kopissa jonka seinät ovat kuin paperia, jos naapurikopissa on mies tai vielä pahempaa: joukko teinipoikia. Entäs nuoret tytöt sitten? Unisex-vessat antavat aivan uuden ulottuvuuden salakatseluun ja tyttöjen ja naisten seksuaaliseen ahdisteluun. Vaihda siinä sitten tamponia tai sidettä... Aion siis edelleen käyttää ainoastaan naisille tarkoitettuja vessoja. Jos sellaisia ei ole, vien rahani muualle. Muunsukupuolisuus ei ole minulle ongelma, unisex-vessat ovat. Toki voidaan tarjota yksi sukupuoleton vessa mikäli mahdollista, mutta että pienen vähemmistön (kyllä, muunsukupuoliset ja transsukupuoliset OVAT hyvin pieni vähemmistö) vuoksi tehdään enemmistön elämästä epämiellyttävää? Järjetöntä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pisuaaria nainenkin oppii helposti käyttämään. Pukeutumiskysymys.

Vierailija
42/44 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen pari kertaa mennyt miesten vessaan kun naisten vastaavaan on pitkät jonot. Kukaan ei nähnyt siinä mitään ongelmaa, joten en ymmärrä näiden muunsukupuolisten ongelmaa mennä "väärään" vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen pari kertaa mennyt miesten vessaan kun naisten vastaavaan on pitkät jonot. Kukaan ei nähnyt siinä mitään ongelmaa, joten en ymmärrä näiden muunsukupuolisten ongelmaa mennä "väärään" vessaan.

Eikä siinäkään mitään ongelmaa pitäisi olla, että miehet käyvät naisten vessoissa. Samalla voisi tarkastaa naisten alapäät, niin kuin joillakin naisilla on tapana kurkkia pisoaarin seinien yli miesten vessoissa...

Vierailija
44/44 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sota tulee ja ihmiset joutuvat pommisuojaan niin siellä kaikki käyvät asioilla jonnekin sankoon joka on verhon takana. Se on unisexin seuraava ulottuvuus.

No hyi. En tule samaan pommisuojaan miesten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan