Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisyn maksaminen parisuhteessa?

Vierailija
17.04.2018 |

Onko teistä reilua että nainen maksaa omat pillerit ja mies kondomit.

Kunpikaan ei vielä tässä vaiheessa ole valmis vanhemmuuteen.
Naisen mielestä minun pitäisi maksaa puolet hänen pillereistään vaikka maksan myös kondomit. Toki on muutaman kerran ollut niin ettei olla kondomia käytetty kun on päässyt loppumaan.

Mitta mielestäni on niin että molemmat huolehtii ja maksaa omansa

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran käytätte tuplaehkäisyä, on ok että kumpikin maksaa omansa. Jos olisi vain pillerit tai mikä tahansa muu yksittäinen ehkäisykeino, niin puoliksi ilman muuta.

Vierailija
2/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä reilua että nainen maksaa omat pillerit ja mies kondomit.

Kunpikaan ei vielä tässä vaiheessa ole valmis vanhemmuuteen.

Naisen mielestä minun pitäisi maksaa puolet hänen pillereistään vaikka maksan myös kondomit. Toki on muutaman kerran ollut niin ettei olla kondomia käytetty kun on päässyt loppumaan.

Mitta mielestäni on niin että molemmat huolehtii ja maksaa omansa

Molemmat maksaa omansa tai laitetaan tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maksanut pillereistä. Vaimo ne aina on maksanut. Eikä ole kyllä koskaan mitään pyytänytkään. Eihän ne juuri mitään maksakaan. Taitaa olla noin 10€/kk.

Vierailija
4/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran käytätte tuplaehkäisyä, on ok että kumpikin maksaa omansa. Jos olisi vain pillerit tai mikä tahansa muu yksittäinen ehkäisykeino, niin puoliksi ilman muuta.

Kyllä käytämme tuplaehkäisyä. Tosin muutaman kerran tämä on jäänyt kun ollaan liian myöhään huomattu että on loppu.

Vierailija
5/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On reilua. 

Vierailija
6/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niin että minä maksoin pillerit ja mies kondomit. Pillereiden bonuksena sain säännölliset kuukautiset. Kondomit jäivät pois seurustelun muututtua vakavaksi. Pillerit jäivät edelleen minun maksettavaksi, eipä tullut mieleenkään pyytää mieheltä niihin rahaa. Asia oli mielestäni ihan ok, pitkäaikaisessa suhteessa ei kannata nipottaa joka sentistä, pitkässä juoksussa menot varmaan kuitenkin tasaantuvat.

Vierailija
7/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa seksiä, maksakoot ehkäisyn.

Vierailija
8/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kuuluu huolehtia oma ehkäisynsä. Eli kyllä on reilua että maksatte kumpikin omanne.

Vierailija
9/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa ja reilumpaa laittaa kumpikin puoliksi.

Ehkäisy on yhtä psljon molempien asia.

Vierailija
10/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap maksaakin omat kortsunsa. Ap:n akka vaan yrittää saaha miestä kustantamaan hänen pillerinsäkin.

Vierailija
11/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa seksiä nii maksaako itse?

Toki siinä voi olla hintaeroa pillereiden ja kortsujen välillä eli ehdota tyttöystävälle, että tasoitatte eron (eli verratkaa kustannuksianne). Pillereitäkin on monen hintaisia. Mulla maksoi yli 30 €/kk. Toki taas, jos seksiä on paljon, niin kortsut yleenaä tulee kalliimmaksi. Pillereistä taas maksetaan koko ajan, vaikkei jossain kuussa olisi seksiä yhtään.

Vierailija
12/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni ei hyväksy, että mulla on partaa. Edes sänkeä ei saa olla. Joudun höyläämään naaman joka päivä. Saanko vaatia häntä ostamaan minulle partaterät ja -vaahdot?

Käytän gilleten proglide teriä, jotka maksavat noin 20€ (4 kappaletta). Tuollainen paketti menee kuukaudessa.

Vierailija
13/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu

Vierailija
14/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni ei hyväksy, että mulla on partaa. Edes sänkeä ei saa olla. Joudun höyläämään naaman joka päivä. Saanko vaatia häntä ostamaan minulle partaterät ja -vaahdot?

Käytän gilleten proglide teriä, jotka maksavat noin 20€ (4 kappaletta). Tuollainen paketti menee kuukaudessa.

Jos sulla kasvaa parta, niin tottakai maksat höylät itse. Aika idiootti saa olla, että nuin kalliita teriä käyttää. Siirry perinteiseen höylään, miehen mukaan parempi ajaa. Terät maksaa 7 euroa 100 kappaletta.

Vierailija
15/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla kasvaa parta, niin tottakai maksat höylät itse. Aika idiootti saa olla, että nuin kalliita teriä käyttää. Siirry perinteiseen höylään, miehen mukaan parempi ajaa. Terät maksaa 7 euroa 100 kappaletta.

Miehesi luulisi tietävän, että ne halpisterät ei kaikille ihoille sovi. Pakko olla parempia teriä tai muuten on iho rikki ja ärtynyt. Ja on ne melkoista luonnon saastuttamistakin. Aika paljon jätettä tulee.

Lähinnä tässä on kyse siitä periaattesta, että jos nainen vaatii parrattomuutta niin eikö silloin hänen kuuluisi siitä aiheutuvat kulut maksaa? Muuten minulla olisi parta.

Vierailija
16/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni suhde on jo alkujaan tuhoon tuomittu jos parista eurosta tulee riitaa. Ymmärrän toki jos elätte molemmat toimeentulotuella muuten en.

Miettikääpä miten kulut jaetaan jos muutetta yhteen tai käy vahinko ja saatte yllärivauvan.

Vierailija
17/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman katon alla asuvaisten pitäisi olla niin paljon samaa joukkuetta ja perhettä että tulot ja menot ovat yhteisiä. Mitä siis nillittämään ja pillittämään jos seksiä halutaan. 

Ja jos ei asuta saman katon alla, jotkut pelisäännöt tulisi puhua valmiiksi eikä ihmetellä jossain palstoilla. Sori nyt vaan. Mulle ei mee jakeluun tällaiset aloitukset. Kasvakaa ihmiset.

N42

Vierailija
18/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman katon alla asuvaisten pitäisi olla niin paljon samaa joukkuetta ja perhettä että tulot ja menot ovat yhteisiä. Mitä siis nillittämään ja pillittämään jos seksiä halutaan. 

Ja jos ei asuta saman katon alla, jotkut pelisäännöt tulisi puhua valmiiksi eikä ihmetellä jossain palstoilla. Sori nyt vaan. Mulle ei mee jakeluun tällaiset aloitukset. Kasvakaa ihmiset.

N42

Miten ne asiat voi keskustella etukäteen, jos tämä on vaikka eka kerta kun asiasta tulee puhetta? Kysytään täällä typerimpiinkin asioihin mielipiteitä :)

Vierailija
19/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi luulisi tietävän, että ne halpisterät ei kaikille ihoille sovi. Pakko olla parempia teriä tai muuten on iho rikki ja ärtynyt. Ja on ne melkoista luonnon saastuttamistakin. Aika paljon jätettä tulee.

Lähinnä tässä on kyse siitä periaattesta, että jos nainen vaatii parrattomuutta niin eikö silloin hänen kuuluisi siitä aiheutuvat kulut maksaa? Muuten minulla olisi parta.

Noi proglidet on luonnon saastuttamista, perinteiset terät eivät ole kuin metallia. Googleta safety razor, jos et tiedä mitä ne on. 100 kpl gilleten teriä saa 7 euroa, markkinoiden parhaat eli featherit saa 50 kpl 15 euroa. Ja olen samaa mieltä, että perinteinen terä pesee proglidet mennen tullen.

Mielestäni ehkäisy pitää maksaa puoliksi.

T: hifistelevä parranajaja

Vierailija
20/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voisi olettaa kustantavan koko ehkäisyn. Siitä ilosta että saa ruiskia sisälle.