Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotikurisuhteeseen päädytään? Onko ne miehet henkisesti ihan hirviöitä vai osaavatko aidosti välittää?

Vierailija
17.04.2018 |

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Kommentit (727)

Vierailija
261/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin sattuu piiskaus. Olen se pyörien hukkaaja. En ole kertaakaan jättänyt pyörää viemättä varastoon viimeisimmän piiskauksen jälkeen, siitä on yli 2 vuotta.

Minkä arvioit olevan syynä, ettet osannut viedä pyörää varastoon ilman x ruoskaniskua? Etkö välitä omaisuudestasi ja taloudellisista menetyksistä?

Lukitsin pyörät, mutta silti ne varastettiin. Ei kaupungissa ole joka liikkeen edessä mahdollista laittaa esim ketjulukkoa. Yksi pyörä vietiin kaverin pihalta, yksi työpaikan pihalta, yksi omalta pihalta.

Nykyään etsin kaupungilta paikan johon saa pyörän ketjulukolla kiinni. Se ärsyttää, pyörävarkaat ärsyttää, ärsyttää että joudun vaivautumaan. Ilman miestä jättäisin edelleen liikkeen eteen lukittuna, kuten moni muukin tekee.

Eli sinulla siis on joku vajaus päässä, jonka vuoksi tarvitset isin sanomaan mitä pitää tehdä, sen sijaan että miettisit itse. Joku jo kysyikin:milloin kasfvat aikuiseksi?

Trollaatko? Vai miksi se on niin vaikea ymmärtää, että jonkin asian tajuaminen on ihan eri asia kuin sen toteuttaminen käytännössä. Jokainen normaali aikuinen esimerkiksi tajuaa, että liikunta on hyväksi ihmisen terveydelle, mutta todella monelta puuttuu itsekuri riittävän liikunnan harjoittamiseen.[/

En ole kirjoittaja, mutta miten niin trollaatko?

Vai pitäisikö sinun mielestä kaikkia itsekurittomia hakata ja piestä, jotta kivun pelon voimalla saavat itsekuria.

Tuolla periaatteella lasten kurittaminenkin pitäisi ottaa käyttöön.

Käsittääkseni lasten kurittaminen kiellettiin, koska pelolla kasvattaminen ja hallitseminen ei ole tervettä.

Mutta nyt sitten vaimoja voikin kasvattaa ja hallita kivun pelkäämisellä.

Jos pelolla hallitseminen ei ole tervettä, niin silloin pitäisi varmaan poistaa sakot ja sulkea vankilat. Sekä kieltää vanhempia laittamasta lapsiaan kotiarestiin.

Kaikki rankaiseminen on pelolla hallitsemista.

No ei ole yhtään sama pelkäätkö, että joku ottaa ja pieksee sut (koet kovaa fyysistä kipua) ja sen takia teet jotain tai jätät tekemättä vai saatko sakot tai joudut vankilaan.

Jos saa piiskaa niin siinä kokee kovaa epämukavuutta pienen hetken. Jos taas joutuu arestiin, niin siinä kokee lievää epämukavuutta pitkän aikaa. Ei näiden välillä minusta ole kovin suurta käsitteellistä eroa, kun se kokonaisepämukavuus (eli se mitä pelätään) kuitenkin niissä voi olla hyvinkin samaa tasoa.

Eroa sen sijaan on siinä, että joillekin ihmisille pitkäkestoinen lievä epämukavuus voi olla suurempi pelote kuin lyhytkestoinen ja voimakas, tai sitten päinvastoin. Se on ihan yksilökohtainen juttu pelkääkö enemmän piiskan saantia vai vaikka viikon arestia.

Vierailija
262/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mies todellakaan mihinkään sairaalakuntoon piiskaa. Järki käteen. Miksi sekoitatte tahallanne väkivaltaan?

Juurihan tuolla kerrottiin, että kurittaminen sattuu järjettömästi ja sitä halutaan välttää. Jopa se ennen mahdoton pyörän lukitseminen muuttui mahdolliseksi, kun se kurituksen välttämisen tahto on niin voimakas.

Mikäs järki siinä kurittamsessa sitten olisi, jos se on vain jotain silittelyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin sattuu piiskaus. Olen se pyörien hukkaaja. En ole kertaakaan jättänyt pyörää viemättä varastoon viimeisimmän piiskauksen jälkeen, siitä on yli 2 vuotta.

Minkä arvioit olevan syynä, ettet osannut viedä pyörää varastoon ilman x ruoskaniskua? Etkö välitä omaisuudestasi ja taloudellisista menetyksistä?

Lukitsin pyörät, mutta silti ne varastettiin. Ei kaupungissa ole joka liikkeen edessä mahdollista laittaa esim ketjulukkoa. Yksi pyörä vietiin kaverin pihalta, yksi työpaikan pihalta, yksi omalta pihalta.

Nykyään etsin kaupungilta paikan johon saa pyörän ketjulukolla kiinni. Se ärsyttää, pyörävarkaat ärsyttää, ärsyttää että joudun vaivautumaan. Ilman miestä jättäisin edelleen liikkeen eteen lukittuna, kuten moni muukin tekee.

Eli sinulla siis on joku vajaus päässä, jonka vuoksi tarvitset isin sanomaan mitä pitää tehdä, sen sijaan että miettisit itse. Joku jo kysyikin:milloin kasfvat aikuiseksi?

Trollaatko? Vai miksi se on niin vaikea ymmärtää, että jonkin asian tajuaminen on ihan eri asia kuin sen toteuttaminen käytännössä. Jokainen normaali aikuinen esimerkiksi tajuaa, että liikunta on hyväksi ihmisen terveydelle, mutta todella monelta puuttuu itsekuri riittävän liikunnan harjoittamiseen.[/

Vai pitäisikö sinun mielestä kaikkia itsekurittomia hakata ja piestä, jotta kivun pelon voimalla saavat itsekuria.

Käsittääkseni lasten kurittaminen kiellettiin, koska pelolla kasvattaminen ja hallitseminen ei ole tervettä.

Jos pelolla hallitseminen ei ole tervettä, niin silloin pitäisi varmaan poistaa sakot ja sulkea vankilat. Sekä kieltää vanhempia laittamasta lapsiaan kotiarestiin.

Ja kuinka ollakaan, väkivallalla hallitseminen ON kielletty. Josta tässä on siis kyse. Tuolla yllä juurikin on kerrottu että hakataan niin että pelon takia jätetään asioita tekemättä.

Vierailija
264/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se mies todellakaan mihinkään sairaalakuntoon piiskaa. Järki käteen. Miksi sekoitatte tahallanne väkivaltaan?

Koska se on väkivaltaa.

Aivan kuin luunappien antaminen lapselle, tukistaminen yms.

Vierailija
265/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole yhtään sama pelkäätkö, että joku ottaa ja pieksee sut (koet kovaa fyysistä kipua) ja sen takia teet jotain tai jätät tekemättä vai saatko sakot tai joudut vankilaan.

Jos saa piiskaa niin siinä kokee kovaa epämukavuutta pienen hetken. Jos taas joutuu arestiin, niin siinä kokee lievää epämukavuutta pitkän aikaa. Ei näiden välillä minusta ole kovin suurta käsitteellistä eroa, kun se kokonaisepämukavuus (eli se mitä pelätään) kuitenkin niissä voi olla hyvinkin samaa tasoa.

Eroa sen sijaan on siinä, että joillekin ihmisille pitkäkestoinen lievä epämukavuus voi olla suurempi pelote kuin lyhytkestoinen ja voimakas, tai sitten päinvastoin. Se on ihan yksilökohtainen juttu pelkääkö enemmän piiskan saantia vai vaikka viikon arestia.

No entä sitten? Eihän tuo arestikaan kovin monia koske, joten ihan turhaa nyt ottaa se vertailukohdaksi.

Vierailija
266/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on väkivaltaa.

Aivan kuin luunappien antaminen lapselle, tukistaminen yms.

Lain mukaan varmasti näin on. Mutta toisaalta jos jonkin määrittely väkivallaksi on vain laista kiinni, niin silloin se ei enää ole väkivaltaa jos se mennään tekemään ulkomaille missä se on laillista.

Vierailija
267/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka ollakaan, väkivallalla hallitseminen ON kielletty. Josta tässä on siis kyse. Tuolla yllä juurikin on kerrottu että hakataan niin että pelon takia jätetään asioita tekemättä.

Koko yhteiskuntajärjestelmä pohjautuu pohjimmiltaan väkivallalla hallitsemiseen. Kaikki tietävät, että jos ryhtyy tekemään  mitä lystää eikä tottele sääntöjä, niin voi tulla poliisi joka kaasuttaa tai pamputtaa ja sitä kautta pakottaa tottelemaan, taikka ääritapauksessa armeija joka ampuu panssarivaunulla.

Vierailija
268/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatan ketjun, koska tämä on älytön.

En halua, että tästä villiintyy lisää ihmisiä, ja toimin itse taustana prismassa.

Vierailija
269/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sakko-ja vankilavertaus ei nyt oikein sovi tähän, koska suurin osa ihmisistä toimii lakien mukaan ihan vain ollakseen rehellinen ja moitteeton kansalainen eikä rangaistuksen pelossa. Nämä rangaistuksethan ovat vain "pahiksille" , jotka eivät piittaa säännöistä ja laeista.

Vierailija
270/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankaisemin ja rankaiseminen on eri asia. Parisuhteessa ei yleensä "rangaista", ainakaan siinä mielessä jota on esimerkiksi linnaan laittaminen.

Minulle on täysin vierasta ajatella, että minua rangaistaan tai mies rankaisee  minua.

Esimerkiksi paljon puhuttu mykkäkoulukin on henkistä väkivaltaa, saati sitten lyöminen tai vastaava. Järkikin sen jo sanoo.

Parisuhteessa ei rangaista toista, riidat ja erimielisyydet asia erikseen.

Joku sanoi, että ei mies sairaalakuntoon sentään piiskaa, että järki käteen...hmmmm.

Mielestäni "järkeä" ei ole minkääntasoinen piiskaaminen, läimiminen, tukistaminen, oli se sitten siraalakuntoon tai lievempää.

Väkivaltaa yhtäkaikki.

Vierailija
271/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sakko-ja vankilavertaus ei nyt oikein sovi tähän, koska suurin osa ihmisistä toimii lakien mukaan ihan vain ollakseen rehellinen ja moitteeton kansalainen eikä rangaistuksen pelossa. Nämä rangaistuksethan ovat vain "pahiksille" , jotka eivät piittaa säännöistä ja laeista.

Miksi sitten useimmat ihmiset saavat vähintään parkkisakot silloin tällöin?

Vierailija
272/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana kysyin -vitsillä- mieheltä voisiko piiskata mua jos en ole laihtunut tiettyä kilomäärää aina kuun lopussa. Ensin pyöritteli silmiään, mutta yöllä kysyi että mistä muusta haluaisin remmiä 😂😂😂😂

Onko tämä siis myös miehille joku haave??

Vierailija
273/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villin lännen filmeissä tosi usein joku mies piiskaa vaimonsa.

Ai kurittaakseen? Kerro joku 😛

Ratsastavat hurjat (Silver Lode).

Vierailija
274/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisesti alan ymmärtää, kun joku sanoi, että kun hänellä ei ole itsekuria tehdä asioita niin on oikein rankaisemalla kompensoida sitä itsekurin/saamattomuuden puutetta.

Eli asia on niinkuin uumoilinkin ja kirjoitin, että se rankaiseminen ikäänkuin hyvittää hänen puutteensa tai huonoutensa.

Kun on niin huono ja heikko ihminen niin häntä saakin rangaista.

Siis luulen ymmärtäväni miten tämä kuvio toimii, mutta ei se siitä rankaisemisesta mihinkään parane vaan vaatii terapiaa ja keskusteluja, ihan jonkun muun kanssa kuin pelkästään sen kotikuri-miehen.

Sitä en edelleenkään ymmärrä mikä siinä miehessä on niin ylivertaista ja täydellistä, että voi toimia ylimpänä tuomarina ja piiskaajana?

Mikä siihen oikeuttaa?

Vierailija
275/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto.

Osalla ihmisistä on elämänhallinta niin hukassa, johtuen lapsuudesta, kehityksestä, isäsuhteesta tai pelkästään yksinkertaisuudesta, ettei osata syödä keittoa, lukita pyörää tai parkeerata ilman sakkoja, että tarvitaan mies väkivallalla uhkailemaan ruotuun.

Asia kunnossa.

Vierailija
276/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto.

Osalla ihmisistä on elämänhallinta niin hukassa, johtuen lapsuudesta, kehityksestä, isäsuhteesta tai pelkästään yksinkertaisuudesta, ettei osata syödä keittoa, lukita pyörää tai parkeerata ilman sakkoja, että tarvitaan mies väkivallalla uhkailemaan ruotuun.

Asia kunnossa.

Feministinä haluan lisätä, että ruotuunlaittaja voi olla myös nainen.

Vierailija
277/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko vielä jonkun piiskaajan kommentin tähän. Miltä piiskaaminen tuntuu?

Vierailija
278/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä sitten pystyvät saunomaan lastensa kanssa, käymään uimahallissa, lääkärissä tai muuten elämään normaalisti jos persus on jatkuvasti piiskatun näköinen?

Jenkkityyliin lasten ei koskaan pidä nähdä vanhempiaan alasti, sellainen olisi sairasta. Eli ei saunota eikä käydä uimahallissa lasten kanssa.

Vierailija
279/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siltä osin hekin ovat "pahiksia" eivätkä välitä nimenomaan siitä säännöstä.

Vierailija
280/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siltä osin hekin ovat "pahiksia" eivätkä välitä nimenomaan siitä säännöstä.

Ja nämäkään eivät ole huolissaan siitä, että pysäköivät minne sattuu ja tyytyväisiä, että joku rajoittaa heidän tekemisiään, koska eivät itse siihen muuten pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän