Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti: mitä mun pitää tehdä, että saan kumppanin? 27v edition

Vierailija
17.04.2018 |

Luin tuon toisen keskustelun joka oli päälle 40-vuotiaan aloittama, ja mulla on samanlainen ongelma.
Itse tosin olen ollut tinderissä vuosia, treffaillut ahkerasti miehiä sieltä ja myös kavereiden kautta tutustunut uusiin miehiin. Silti ei kumppania löydy. Enkä ymmärrä miks? Olen tosiaan 27v lapseton, amk-koulutus ja vakituinen työpaikka, oma asunto, harrastan liikuntaa, olen normaalipainoinen ja ihan nätti, en kuitenkaan "liian kaunis" mielestäni. En keksi mikä mussa muka olisi niin pahasti vialla, joten en todellakaan ymmärrä miksen saa kumppania. Toisia ja kolmansia treffejä joo, en parisuhdetta.

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kirjoittanut yhtään että oletko siis itse antanut pakkeja noille joiden kanssa kävit treffeillä?

Väitätkö että et kelpaa miehille vai että sinä et kelpuuta ketään?

Vierailija
2/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennusta kirjoitti:

Et kirjoittanut yhtään että oletko siis itse antanut pakkeja noille joiden kanssa kävit treffeillä?

Sanotaanko näin että olen antanut itse pakit muutamille ekojen treffien jälkeen, kun ei ole selkästi vaan iskenyt yhtään.  Pidemmän tapailun jälkeen en ole ikinä antanut pakkeja, vaan aina mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkennusta kirjoitti:

Sanotaanko näin että olen antanut itse pakit muutamille ekojen treffien jälkeen, kun ei ole selkästi vaan iskenyt yhtään.  Pidemmän tapailun jälkeen en ole ikinä antanut pakkeja, vaan aina mies.

Tapailet liian tasokkaita miehiä, ei ole muuta vaihtoehtoa.

Yleensä ottaen tavismiehillä ei todellakaan ole varaa antaa pakkeja naiselle koska kiinnostuneen naisen löytäminen on työn ja tuskan takana.

Vierailija
4/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkennusta kirjoitti:

Tämä oli ap ja jatkan vielä: miehet eivät ole antaneet mitään oikeita syitä lopettamiseen, joten en senkään perusteella tiedä mikä minussa olisi vikana. Sanovat vain että ei ole hyvä aika/en ole se oikea tms. 

Itse haluan parisuhteen joten jos mies sanoo etsivänsä kevyttä tapailua/seksisuhdetta tms, niin lopetan jutun.

Vierailija
5/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon ujoja, hiljaisia ja vaatimattomia työttömiä miehiä joille seura sekä rakkaus kelpaisi. Laita deitti-ilmo ja kokeile löytää sitä kautta joku.

Vierailija
6/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkennusta kirjoitti:

Yleensä ottaen tavismiehillä ei todellakaan ole varaa antaa pakkeja naiselle koska kiinnostuneen naisen löytäminen on työn ja tuskan takana.

Vahvistan tämän. Suurin osa miehistä ei todellakaan pysty pelaamaan mitään seksirulettia, vaan on panostettava kaikkensa parisuhteen saamiseen.

Vierailija
7/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon ujoja, hiljaisia ja vaatimattomia työttömiä miehiä joille seura sekä rakkaus kelpaisi. Laita deitti-ilmo ja kokeile löytää sitä kautta joku.

Muuten hyvä mutta unohdat sen faktan että kukaan nainen ei valitse noita miehiä vaan kaikki naiset valitsevat niitä samoja 5-20% miesten parhaimmistoa jotka eivät ole ujoja ja hiljaisia.

Kyllähän sen näkee naisten miesongelmista että eivät todellakaan ole yhdessä ujojen ja hiljaisten miesten kanssa..

Vierailija
8/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tylsä?

Vierailija
9/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta unohdat sen faktan että kukaan nainen ei valitse noita miehiä vaan kaikki naiset valitsevat niitä samoja 5-20% miesten parhaimmistoa jotka eivät ole ujoja ja hiljaisia.

Kyllähän sen näkee naisten miesongelmista että eivät todellakaan ole yhdessä ujojen ja hiljaisten miesten kanssa..

Naisille muodostuu vuosien aikana luonnostaan harhainen kuva tilanteesta. Kun koko nuoruuden ajan olet ollut huippumiestenkin tavoittelema (seksiin, ehkä jopa kevytsuhteisiin), niin totta kai tulee se käsitys, että nuo ovat minun tasoisiani miehiä. Toki sitten päädytään ap:n tilanteeseen.

Vierailija
10/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi laskea rimaa?

Vierailija
11/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi yhtäkkiä pystyä laskemaan rimaa ku on tottunut ns. tiettyyn tasoon? Ei ne "huonommat" sillon paljon houkuttele

Vierailija
12/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laskea rimaa?

Tavoittelee alempitasoisia miehiä. Mikä kysymys tämä oli?

Vierailija
13/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi yhtäkkiä pystyä laskemaan rimaa ku on tottunut ns. tiettyyn tasoon? Ei ne "huonommat" sillon paljon houkuttele

No sitten olet yksin etkä tee tällaisia valitusketjuja koska olet itse omalla toiminnallasi aiheuttanut tilanteen..

Miehet ei saa ketään ja naisille ei kelpaa kukaan..

Vierailija
14/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laskea rimaa?

Esitätkö tyhmää?

Olet aikaisemmin kelpuuttanut komeita miehiä -> kelpuuta sellaisia miehiä joita et kuvailisi komeaksi, sellaisia jotka ei saa sukkia pyörimään jaloissa jne

Olet aikaisemmin kelpuuttanut pitkiä miehiä -> kelpuuta lyhyempiä miehiä

Olet aikaisemmin kelpuuttanut sosiaalisia itsevarmoja ekstrovertteja -> kelpuuta hiljaisia epävarmoja ujoja

Olet aikaisemmin kelpuuttanut korkean statuksen miehiä -> kelpuuta ammattikoulun tai max amk:n käyneitä miehiä

Vierailija
15/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kevyestä tapailusta tai ihan rehellisestä seksisuhteestakin voi ajan myötä kehittyä kunnollinen parisuhde. Kokemusta on. Siksi ei välttämättä kannata torpata miehiä, jotka sanovat etsivänsä vain hauskanpitoa. Se voi olla sitoutumispelkoa, mutta mieli saattaa muuttua, kun tapailu jatkuu. Stereotyyppinen yleistys, mutta miehet eivät useinkaan ole niin valmiita syöksymään suinpäin ns. vakavaan suhteeseen. Mutta asiat etenevät usein omalla painollaan. Et maininnut minkä ikäisiä miehiä olet deittaillut, mutta vähän vanhemmat (30+) ovat ehkä yleisesti enemmän sujut sitoutumisen kanssa kuin parikymppiset.

Tietenkään sinun ei tarvitse suostua yhtään mihinkään, mikä itsestä tuntuu väärältä. Olet vielä nuori, anna itsellesi armoa.

Vierailija
16/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkennusta kirjoitti:

Vahvistan tämän. Suurin osa miehistä ei todellakaan pysty pelaamaan mitään seksirulettia, vaan on panostettava kaikkensa parisuhteen saamiseen.

Minä en miehenä myöskään ole koskaan halunnut mitään seksirulettia vaan olen aina koko elämäni ajan halunnut vain sen yhden naisenn parisuhteeseen, mutta en ole saanut sitäkään.

Vierailija
17/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennusta vielä: en ole yli nelikymppinen, mutta miesten näkökulmasta eräpäivänsä ylittänyt silti. En ole deittaillut ketään myöskään, enkä ole koskaan laittanut yhtäkään nettideitti-ilmoitusta tai edes kirjautunut Tinderiin. Ne ainoat kumppanini olen tavannut Facebookin kautta (tuntematon laittanut kaveripyynnön) tai livenä.

Roolini on ollut vain odotella tai sitten iskeä kerran kymmenessä vuodessa jotain ammattinsa vuoksi kohdannutta 15+ vuotta vanhempaa varattua henkilöä, joilta molemmilta oon saanut pakit useamman kerran. Niitä joiden kanssa on ollut molemminpuolista fiilistä, on ensitapaaminen edennyt seurusteluun. En heiltä (3 kpl) saanut koskaan pakkejakaan siis.

T. Se alkuperäisen ketjun "keski-ikäinen" nainen

Vierailija
18/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kevyestä tapailusta tai ihan rehellisestä seksisuhteestakin voi ajan myötä kehittyä kunnollinen parisuhde. Kokemusta on. Siksi ei välttämättä kannata torpata miehiä, jotka sanovat etsivänsä vain hauskanpitoa. Se voi olla sitoutumispelkoa, mutta mieli saattaa muuttua, kun tapailu jatkuu. Stereotyyppinen yleistys, mutta miehet eivät useinkaan ole niin valmiita syöksymään suinpäin ns. vakavaan suhteeseen. Mutta asiat etenevät usein omalla painollaan. Et maininnut minkä ikäisiä miehiä olet deittaillut, mutta vähän vanhemmat (30+) ovat ehkä yleisesti enemmän sujut sitoutumisen kanssa kuin parikymppiset.

Tietenkään sinun ei tarvitse suostua yhtään mihinkään, mikä itsestä tuntuu väärältä. Olet vielä nuori, anna itsellesi armoa.

Ei herranjestas minkälaista itsensä kusettamista.

Eli sen takia koska olet viehättynyt pelimiehestä niin yrität kaikin tavoin valehdella itsellesi että hän lopulta haluaisi parisuhteen.

Et saa tuosta muuta kuin särkyneen sydämen..

Kyllä se mies joka haluaa parisuhteen sanoo alusta asti haluavansa parisuhteen. Pelimiehet on asia erikseen.

Vierailija
19/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että olet hieman halju perusnainen, joka on tapaillut dynaamisia pelimiehiä. Ja kun on käynyt ilmi, että olet liikkeellä tositarkoituksella, etkä halua irtoseksiä, niin he ovat hakeutuneet helpomman p*llun pariin tai sitten niiden unelmanaistensa perään.

Eli veikkaisin, että sinun pitää hieman heittäytyä irtoseksin puolelle tai kasvattaa tasoasi vaimomateriaalina. Jos se irtoseksi olisi tosi hyvää, niin ehkä he haluaisivat alkaa seukkaamaankin. Itsehän en kyllä irtoseksiin suostu, mutta tässä analyysini siis.

Vierailija
20/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet yksin etkä tee tällaisia valitusketjuja koska olet itse omalla toiminnallasi aiheuttanut tilanteen..

Miehet ei saa ketään ja naisille ei kelpaa kukaan..

Tämä ei ollut ap, ihan mielenkiinnosta kysyin. Että miten sitä saisi itsensä sitten kiinnostumaan "huonommista" miehistä, sellaisista joista ei ennen olisi kiinnostunut? Jos kiinnostaa vaan paremmisyta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme