Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen katsoo suomalaista "laatuviihdettä", kuten maajussille morsian, posse, suomen huonoin kuski jnejne?

Vierailija
17.04.2018 |

salkkarit
pudotus
kingi
temptation island
rakas sinusta on tullut pullukka
satuhäät

jne jne jne. Tuntuu että sama porukka katsoo näitä kaikkia.
Itse en katso näistä mitään, koska tiedän katsomattakin mitä kökköpascaa ovat, senverran niitä mainostetaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 37-vuotias tohtorisihminen ja katson mm. Sohvaperunoita, Temptation Islandia, Possea ja Huutokauppakeisaria.  Jaa niin, en myöskään katso uutisia. Lienen sitten tyhmä.

MOT. Koulutus ei välttämättä korreloi älykkyyden tai hyvän maun kanssa.

...

Onhan tuosta kai ollut jonkinlaista tutkimustakin, että ihmisten älykkyysosamäärä on laskussa, joten ehkä siitä löytyy jonkinlainen osatekijä asiaan.

Olen kolmekymppinen huippuälykkääksi testattu ja katson Temptation islandia. Maailma ei ole aivan noin mustavalkoinen kuin sä luulet.

Kukaan älykäs ei pystyisi katsomaan moista moskaa, sori nyt vaan.

Vierailija
22/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäistyvä kokki ja katson mainituista Kingiä ja Kuskeja. Lisäksi Poliisit ja Huutokauppakeisaria.

Ehkä noista voisi jotain päätellä tai ei sitten yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalialan ihmiset. Niin asiakkaat kuin hoitajatkin.

Ja varsinkin asiakkailla eli sosiaalitapauksilla tarkoitetaan tässä yhteydessä AV-palstan Yh-rutkuja.

Nääs kun niillä on aikaa 24/7/365 loisia kämpillä (Fatta :n kustantama vuokra-luukku), makaamassa luteita kihisevällä vakosametti soffalla ja toljottamassa noita "ohjelmia". Samalla lipittäen sidukkaa kitusiinsa niin että kaulaheltta vain tutisee nieleskelyn tahtiin sipsipussin rapinan säestämänä.

Vierailija
24/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 37-vuotias tohtorisihminen ja katson mm. Sohvaperunoita, Temptation Islandia, Possea ja Huutokauppakeisaria.  Jaa niin, en myöskään katso uutisia. Lienen sitten tyhmä.

MOT. Koulutus ei välttämättä korreloi älykkyyden tai hyvän maun kanssa.

...

Onhan tuosta kai ollut jonkinlaista tutkimustakin, että ihmisten älykkyysosamäärä on laskussa, joten ehkä siitä löytyy jonkinlainen osatekijä asiaan.

Olen kolmekymppinen huippuälykkääksi testattu ja katson Temptation islandia. Maailma ei ole aivan noin mustavalkoinen kuin sä luulet.

Kukaan älykäs ei pystyisi katsomaan moista moskaa, sori nyt vaan.

Enpä nyt tiedä onko kovin älykästä kommentoida älykkyyttä perustuen tv-ohjelmien katselutottumuksiin. Ihminen kyllä kykenee tekemään väitöskirjaa teoreettisesta fysiikasta, soittamaan viulua, lukemaan Ishiguroa ja katsomaan tositeeveetä samana päivänä. 

Vierailija
25/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien havaintojeni mukaan näitä katsoo semmoiset wt:t, juntit ja bimbot näitä voidaan myös kutsua lampaiksi. Eli aikalailla tavalliset suomalaiset. Näitä löytyy ihan korkeakoulu piireistäkin. Ei se älykkyys korreloi koulutuksen kanssa loppupeleissä juuri ollenkaan, toki jonkinlaista osviittaa se voi antaa suuntaan tai toiseen. 

Mulla on tuttuja ja työkavereita, jotka esim. katsoo noita kyseisiä ohjelmia. Ovat innokkaita siiderin ja kaljanlipittäjiä, suurin osa yh-tai teiniäitejä. Kaija Koon keikat ja Cheek on parasta antia ja kuuntelevat noloa kotimaista läppämusiikkia. :D 

Ammatiltaan kampaajia, myymäläpäälliköitä, ammattikoululaisia, lähihoitajia, yliopistolaisia. Lähes joka viikonloppu ollaan pämppäämässä (vihaan tuota sanaa) tai sitten röhnöttämässä sohvalla vetäen herkkuja ja nauttien tv:n antimista. 

Itse en kyseisiä ohjelmia kykenisi mitenkään katsomaan. En oikeen tv:tä katso muutenkaan juuri tämän takia, kun sieltä tulee pelkkää sontaa. Netflix, HBO ja Yle areena mulla käytössä, jos tekee mieli katsoa jotain. Nykyään tuo tv:n anti on 90% pelkkää tosi-tv:tä. Laulukilpailuja, temppareita ja mitä lie sontaa. Tarkoituksena on rappeuttaa ihmisten moraalit ja tyhmentää massat.

Vierailija
27/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä paskimmista paskimmat ohjelmat. En todellakaan katso.

Vierailija
28/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vain Suomessa  ihmisiä, joilla on tarve päteä sillä millaisia ohjelmia katsoo? Älykkyttä ja ylemmyyttää rummutetaan sillä, että katsoo korkeatasoisia ohjelmia _aina_ ja sitten on juntit erikseen. Olen ihan tutkitusti älykäs ja työssäni hyvä, ei mun älykkyys vähene sillä, että katson vapaa-aikanani _myös_ ns. tyhjänpäiväisiä ohjelmia. Huvittaa nämä itsensä ylentäjät.  :)

Vierailija
29/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin asiakkailla eli sosiaalitapauksilla tarkoitetaan tässä yhteydessä AV-palstan Yh-rutkuja.

Nääs kun niillä on aikaa 24/7/365 loisia kämpillä (Fatta :n kustantama vuokra-luukku), makaamassa luteita kihisevällä vakosametti soffalla ja toljottamassa noita "ohjelmia". Samalla lipittäen sidukkaa kitusiinsa niin että kaulaheltta vain tutisee nieleskelyn tahtiin sipsipussin rapinan säestämänä.

Onpa sivistynyt kommentti...

Vierailija
30/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoituksessa on sulla paljon petrattavaa ja muutenkin kommenttisi oli ehtaa wt-tyyliä.

Vierailija
31/31 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sivistynyt kommentti...

Vain tosiasioiden tunnustamista, ikävää jos osuu ja uppoaa. NOT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi