Saako viiskymppinen tavallinen nainen vielä kumppanin?
Ei mitenkään ällistyttävän nuorekas, ei mikään seksikäs puuma, vaan tavallinen nainen: ei ylipainoa, puolipitkät hiukset, järkevät vaatteet, harrastuksena pyöräretket, käsityöt ja (kaupunki)matkailu. Aikuiset lapset.
Kommentit (15)
Joku saa, joku ei.
Mä sain 48vuotiaana.
Ei tarvi uutta. Ole tyytyväinen kun saat olla yksin, se on luksusta. Matkustele, harrasta yms. Ota välillä miestä tarpeeseen.
No mikä ettei. Jos et ole liian räväkkä niin voi hyvinkin onnistua.
Luulis miehiä olevan vapaana. Nyt kesällä pohjoisempaan Suomeen lomalle. Siellä paljon poikamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi uutta. Ole tyytyväinen kun saat olla yksin, se on luksusta. Matkustele, harrasta yms. Ota välillä miestä tarpeeseen.
Kannatan!!! Et tarvitse miestä. Nauti omasta ajastasi.
Vaikeaa jo 40v. naisilla.
Pitää jo aktiivisesti etsiä, esim, hankkiutua harrastuksiin yms. paikkoihin, joissa voisi tavata sopivia kumppaneita. Ja netti tietysti yksi mahdollisuus.
Kyllä saa! Ota nuorempi ja pidä mukava hauska kesä.
Häh mitä ihmettä nää vastaukset nyt taas? Kyl ihan vakituisen kumppanin, rakkauden, kaipuu on ihan normaalia. Ei se tarkoita että olisi epätoivoinen tai riippuvainen miehestä, vaan se tarkoittaa että on tunteva ihminen, jolla on muutakin kuin vain seksuaalisia tarpeita.
Ap, kyl voit saada vielä miehen ja kaikki ne ihastuksen ja rakkauden tunteet joita siihen kuvioon usein kuuluu :) Pidä silmät auki vaan!
Vierailija kirjoitti:
Se mikä sopii sinulle, ei sovi kaikille muille.
Tuurista ja yrityksestä kiinni kirjoitti:
Vaikeaa jo 40v. naisilla.
Pitää jo aktiivisesti etsiä, esim, hankkiutua harrastuksiin yms. paikkoihin, joissa voisi tavata sopivia kumppaneita. Ja netti tietysti yksi mahdollisuus.
Mulle ei ole ollut vaikeaa.
47v.
Miksi ihmeessä ei voisi? Kyllä mun tutut ovat ainakin kumppanin löytäneet ja ihan kunnollisen. Viime syksynä meni ystäväni, 53-v, naimisiin samanikäisen miehen kanssa ja kahdella muulla ystävälläni on reilusti nuorempi mies, yhdellä 10 v vanhempi.
Tosiaan, täällä pohjoisen maaseudulla poikamiehiä riittää ja moni on ihan kunnon mies, ujonpuoleisia vaan ovat, joten sun pitää itse olla aktiivinen. Tässäkin kylällä on poikamiehiä (ja pari eronnutta) ikähaitarilla 35-60 v varmaan toistakymmentä.
Saa, mutta ei se helppoa ole. Saman ikäisissä miehissä on paljon sellaisia, jotka etsivät jopa 20 vuotta nuorempaa. Etenkin netissä heitä on paljon. Osa taas on pudonnut kelkasta syrjäytymisen vuoksi. Jäljellä olevista on kaupungeissa kova kilpailu. Nuoremmat miehet haluavat pelkkää seksiä.
Mutta aina silloin tällöin joku ongelmaton, realistinen mies eroaa ja häneen kannattaa iskeä kiinni.
Miehillä ei tee mitään. Tietyn iän jälkeen yksityisyys on luxusta vaan. Olen juurikin luovuttamssa yhden peräkammaripojam muiden käyttöön ja huokaisen helpotuksesta. Ei enää perässäraahattavia. Eläköön chateiss elämänsä ja haavemaailmoissa.
Outo kysymys. Eiköhän se ole persoonasta ja ulkonäöstä kiinni kuinka flaxi käy?
Tuossa iässä.on hajontaa paljon, hyvin säilyneet ja sporttiset saa seuraa oli ikä mikä tahansa. ;)
Vaikeaa