SUOMEN KAUNEIN NAINEN
Kuka teiän mielestä?
Mun mielestä ehdottomasti Jenni Vartiainen. En muista nähneeni ketään toista kellä olis niin kauniit kasvonpiirteet luonnostaan. Kaikinpuolin niin super kaunis ihminen! 😍
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto
Moikka Saara! (Vai laittoko Meri tän?)
En usko että olen nähnyt suomen kauneinta naista.
En usko että hän on julkkis.
Se tumma merenneito Eckerön mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jennihullu taas vauhdissa
Eikä ole. Aloittaja on se Jennin ainoa fani täällä.
Julkisuuden henkilöistä Jenni Vartiainen. Taviksista mun tyttäreni, tietenkin :)
Ei ole todellista, ihmiset täällä yrittävät kiven kovaa haukkua Jenni Vartiaista lyttyyn vaikka tajuavat itsekin että tekevät sitä vain kateudesta. Yrittäkää hyväksyä se että tässä maailmassa on olemassa niinkin kaunis ihminen kuin mitä Jenni on.
Saan varmaan paljon kuraa niskaan tämän kommentin takia, mutta oikeesti.. miettikää miten puhutte muista ihmisistä..
Siis täällä jotkut hokee että Jenni Vartiaista kehuu vain ”yksi sairas fani”.
Miten sitten selitätte sen, että Jenni on ollut jo vaika kuinka kauan Suomen menestynein naisartisti ja esimerkiksi hänen tuleva Hartsukeikka myytiin parissa päivässä melkein kokonaan loppuun? :D
Taitaapi hänellä olla enemmän kuin vain yksi fani.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto
Onko Saara laittanut faninsa yläpeukuttamaan tätä vai mitä ihmettä... :D
Oisko vaikka Kiira Korpi ainakin yksi kauneimmista. Se terveys ja luonnollisuus mikä hänestä hehkuu <3
Miehenä sanoisin, että Jenni Vartiainen. Kaunis ja lahjakas nainen. Upea!
Kauan sitten oli tv-kuuluttaja Harriet Wrede. Hän oli todella kaunis. Muistaako kukaan ?
Lola Odusoga on kyllä kaunis. Oli nuorena kaunis, mutta on nykyään vieläkin vetävämpi.
Ihanan söpö tummahiuksinen Päivi, joka on töissä Helsingissä. <3
T. Ihailija in love
Marita Lindahl. Klassinen kaunotar ja kuitenkin suomalainen. Regina Linnanheimo, Satu Östring.
Salkkareiden Alissa eli siis Johanna Puhakka. Myös Irina Vartia!